Ok, dus al wordt het uiteindelijk een kutgame die online fantastisch werkt en geen AI cheats heeft, geeft Bertje het een 10. Nice!
Dat is een behoorlijk vrije interpretatie, maar idd, als pes 2008 online goed was en de cheats eruit, dan was dat instant een vette 9.
Pes 2008 vond ik toch echt bagger, had weinig meer met voetbal te maken online kan me dit keer weinig boeien ( al klinkt mlo veelbelovend), de gameplay moet weer zoals vsnouds zijn! Dat is imho het belangrijkste!
Ik hoop dat wij xbox users vandaag een aankondiging krijgen! Cyrax laat je even je bevindingen weten? Daar hecht ik namelijk het meeste waarde aan.
Komt goed, ik kan alleen vandaag niet spelen. Ik moet natuurlijk gewoon werken en vanavond heb ik een bruiloft. Morgenavond ga ik hem spelen met een vriend van mij, eens even lekker testen. Ik ben erg benieuwd naar het verschil tussen de versie die ik speelde en de final build.
Daarom ben ik ook benieuwd naar jou mening Ik weet ook wel zeker dat er veel negatieve meningen komen mbt het vernieuwde verdedigingssysteem en passsysteem, die leer je niet 1-2-3 heb ik gelezen en veel spelers hebben daar het geduld niet voor.. Maar we wachten af
Terwijl wij met Xbox Live Gold dus ook een soort premium iets hebben, maar wij kunnen er naar fluiten. Microsoft is echt heel irritant.
Heb je ook een ps3? Zelfs de xbox live community manager weet van niks, denk dat wij nog wel even moeten wachten
Met een beetje geduld hoeven we de demo niet eens te spelen en kunnen we in één keer doorgaan voor de volledige versie
Ach, in veel andere gevallen komen demo's eerder op de XBL MP. Dus tjah... Gewoon geduld hebben, komt vanzelf! \o/
Ja, maar die moest ik wel even uit het stof halen, want die gebruik ik bijna niet meer. Nu komt-ie echter uitstekend van pas