De 4e kan maandag avond niet... Wanneer zou jij kunnen Ypuh? Of kan iemand anders vanavond deze achievement halen?
Ben vanavond vanaf 8 uur beschikbaar. Maar Ypuh wilt deze achievement ook graag halen. Dus ik denk dat jullie dit beter op andere dag gaan doen.
Als jullie het niet vanavond gaan doen maar op een andere dag dan heb ik ook wel interesse om mee te doen. Ik kan vanavond namelijk ook niet.
Des te meer reden om vanavond niet te doen. Zo te zien hebben jullie dan meer dan genoeg man om dit achievement te halen. Veel plezier!
Welke dagen kunnen jullie? Ik kan woensdag avond, vrijdag avond, zaterdag ochtend, zondag hele dag...
@EXCEDO: Je kan die Be Like Marty gemakkelijk alleen doen door als QUEST te spelen, de eerste controller laat je gewoon naast je liggen. Natuurlijk moet je de eerste speler goed verstoppen en beschermen met je de tweede speler. Ik wil je wel helpen met Rally Point, alleen als we met 4 man gaan doen.
7, 8 uur. Maakt mij niet uit, maak vrijdag nog wel even een duidelijke afspraak dat iedereen online moet zijn. Heb weinig zin om een half uur te wachten.