Ben benieuwd wat jullie ervan vinden... Was altijd een ISS -> Pro Evo speler op de N64 en de PS2.. Maar sinds ze dat hele online verneukt hadden maar overgestapt naar Fifa. Blijf ook bij fifa aangezien PES veel minder uitgebreid is (o.a. geen clubs) en dat is toch wel jammer zou graag PES5/6 zien maar dan met alle leaderboards, rankings en modes die fifa ook heeft. Dat zou echt een geniale game zijn.
Ga in de pauze even naar huis dus hoop dat de demo dan online staat. Snel downloaden zodat ik na het werk direct aan de gang kan!
Ik ben echt bija in staat om op marktplaats ergens een PS3 op te pikken vooor weinig!!...wel belachelijk eigenlijk...voor om een Demo een week eerder te kunnen spelen!!
Nee ik spaar liever voor de games die ik de komende maanden aan moet schaffen....o ja en ook Kinect....mijn vriendin heeft filmpjes ervan gezien en zei: die wil ik!! Dus doelgroep van Kinect is : Vrouwen en kinderen
Nog steeds wel last van lag. Werd op WENB belachelijk gemaakt vanwege mijn klacht over die lag. En dat terwijl al mijn andere online games perfect lopen en ik goede ping-scores behaal. Ik heb daarom ook niet heel veel in mijn team geinvesteerd. O.a. Dries Mertens gekocht. De gameplay bevalt mij wel maar door de vertraging kan ik nog niet echt oordelen of het dan ook echt heerlijk speelt. Het is wel vechten om te scoren en een opening te zoeken. Wel heel wat unieke situaties gezien.
Hoe is online bij PES2010 bij jou nu? Die loopt bij mij bijna vlekkeloos nu, zelfs tegen gele / rode tegenstanders. Het is volgens mij ook in 2011 peer-to-peer?