O balen, ik dacht dat ie ook vandaag zou komen. Sowieso zou het wel prettig zijn als de officiële site 3 weken voor de release eens online gaat . Beetje trieste bedoeling zo haha. Naja, wel typerend voor de PR afdeling van Konami .
Toch vind ik het raar dat Playstation 3 eerst de demo krijgt, wat is hier de reden van? En ik zie wel wat jullie er van vinden, hopelijk bevalt 'ie!
Stiekem denk ik gewoon dat Konami iets laks is geweest met het opsturen van de demo naar MS, en dat ze daarom vertraging op hebben gelopen.. Sony heeft dit lekker uitgebuit door de release van de demo naar voren te schuiven, en zo te 'claimen' dat ze een exclusive hadden. Is denk weinig geld aan te pas gekomen. Konami lag gewoon een beetje te slapen .
Door een fout staat hij niet in de lijst, dus moet je 'm zo downloaden. ->Settings -->automatic downloading en de tijd van nu kiezen.. Onder Network-> download management kan je vervolgens zien hoe ver hij is...
Hij is bij mij nog niet aan het downloaden, hopen dat het niet al te lang duurt . ps. ik heb alvast een aantal van jullie toegevoegd op mijn friendslist op de PSN
Han!Zet anders een live stream op,zodat we mee kunnen kijken naar je gestuntel het eerste uur met passen!!!
Thnx, ik verwacht dat tegen de tijd dat ik hem kan downloaden (dat zal vannacht zijn) dat hij dan gewoon in de lijst staat. Heb je wel bij PSN+ gekeken? Of bij algemene demo's?
Ohw god, dat is echt irritant inderdaad. Dan moet je iedere keer vlak voor het eind snel opnieuw starten.