[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik laat Move voorlopig wel even voor een flinke tijd liggen. Vind het gamesaanbod echt ronduit bagger. Zijn alleen maar van die halfgare minigames. En de toevoeging van Move aan bestaande games zoals Heavy Rain is wel grappig, maar ook dat vind ik niet de moeite waard. Had liever gezien dat ze die DLC hadden uitgebracht voor Heavy Rain ipv van de Move toevoeging. Ik zie liever volledig nieuwe, hardcore, volledige games die gebruik maken van Move. Nee, Move is voorlopig echt niks voor mij.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zag hem staan op de site van Bol.com :9
    Hoop wel dat ik de Controller en Navigator kan opladen via een externe usb-lader want dat gaat niet met de PS3 controllers.

Ik heb mijn tv nu 1,5 week aan de muur hangen en heb mijn Eye weg gewerkt in het meubel boven de tv.
    De usb-kabel van de Eye loopt via een usb-verlengkabel door de kabelgoot die achter de tv zit en eventjes de Eye weg halen gaat dus niet meer.
    Dus leek mij het handig om een 2e Eye erbij te kopen voor het geval dat ik de PS3 op een andere tv wil aansluiten.

Zag bij de plaatselijk gameboer een 2e handse Eye liggen voor maar <€ 20.
    Die kan ik dan ook gebruiken voor games zoals The eye of judgement.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    RE5, HR, Socom 4, Time Crisis, Killzone 3, eventueel Sorcery, Echochrome II, Tumble, LBP2, Ruse, The Fight.....

dat is dan tot en met Q1. Voor mij eerst voldoende. Ik hoop ook echt op veel games die specifiek voor de move ontwikkeld worden, maar dat is denk ik wel afhankelijk van het aantal verkopen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Echochrome II ziet er ook tof uit inderdaad, na Socom de 2e titel die me wel zou kunnen overhalen.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand ook Sengoku Basara 3 gespeeld?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat mij om volledig nieuwe games voor Move, games die ondersteuning gaan bieden zoals RE5 en HR zit ik persoonlijk niet zo op te wachten. Ik wil nieuwe games zien die met Move werken en dan niet van Wii mini games achtige games die Sony nu enkel aanbiedt bij de launch. Van de overige games die je opnoemt, vind ik enkel Killzone 3 en Sorcery de moeite. Echter, deze komen beide pas volgend jaar.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoop dat Sony niet de zelfde fout gaat maken als Nintendo en ons dood gaat gooien met bagger games die totaal nergens op slaan.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717

ICO in HD blijkbaar. Het schijnt dat de Team Ico collection wordt aangekondigd/geshowed op de TGS.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zal tijd worden :) Met name SOTC wil ik nog wel eens in HD Spelen

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ook, heb hem om eerlijk te zijn nooit uit kunnen spelen. ICO daarentegen heeft me nooit getrokken, vanwege imo wat gameplayfouten die het voor mij verpestten. Misschien dat het deze keer anders loopt. :)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Welke fouten? Ben er in 1 ruk doorheen gegaan en vond hem beter dan SotC (die moet ik nog steeds uitspelen, ik zit vast door vaag leveldesign)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Camera en controls vond ik ronduit kut. Dan mag de game nog zo mooi zijn, maar als het niet lekker speelt houdt het voor mij al snel op.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vaag, geen seconde last van gehad eigenlijk.....

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tsja, maar wij zijn het wel vaker niet eens over gameplaymechaniek, dus dat verbaast me niks. :p

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nog even over de Move... Op zich lijken mij vooral de schiet games vet (en dan in combinatie met die gun). Dat lijkt me best vet, schieten met zo`n gun op je tv...

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kom kom, het is niet omdat je zuigt in de game dat die ineens een vaag leveldesign heeft :+. Heb zelf nooit vast gezeten bij SotC.

Hmm, moet Ico nog eens goed uitspelen. Hopelijk lukt het voor dat die uitkomt op de PS3 :+.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb meer dan een uur op dat paard rond gereden. Zwaard in de lucht en straal gevolgd. Keer op keer kon ik geen kant op. De tutorial die ik zag liet zichzelf op dat stuk ergens een afgrond in glijden met paard en al, maar dat was duidelijk niet de bedoeling....

zal het vanavond weer eens proberen.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nu de Endurance Run aan het kijken van Persona 4 (ja, ik weet dat ik eerst zei dat ik het niks vond. Maar nu bij de 2e poging ben ik toch hooked).

Nu zie ik dit wel als een van de weinige JRPG's die ik me zelf wel eens zie spelen. Dus... Is er iets bekend over een Persona 5? En kan ik dan hetzelfde verwachten als nu, of zijn het eigenlijk allemaal heel verschillende games?

mind the spoilers please! Ben nog niet eens halverwege.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dulle en JRPG's? 8)

Ah, het is natuurlijk al bijna 2012, dat verklaart het.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had al een reactie van jou verwacht. :+ Heb toch altijd al gezegd dat ik ooit nog eens van plan was om een JRPG te spelen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina