Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Aaah oke wel een game voor vrouwen dus :) nou vanavond maar eens me vrouw achter de xbox schoppen dan ;)

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  3. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Net de trail gespeeld en ik vind hem geweldig! Heerlijk relaxed maar wel uitdagend.

Alleen 1200 punten... ik weet het nog niet. Zeker omdat Halo Reach over een weekje uitkomt en ik dan voorlopig verslaafd raak aan de multiplayer.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dude... ik heb de game 56 uur gespeeld op de pc.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Demo gespeeld. Wel aardig, maar voor mij niet iets waar ik 1200 punten aan ga uitgeven. Zeer zeker niet.

6. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Trial van Plants vs. Zombies was leuk, ook zo doorheen gespeeld. Voor 1200 punten krijg je volgens mij genoeg opties, maar ik wacht bij deze wel tot het een deal of the week wordt.
    Comic Jumper wordt ook al 1200 punten, bewaar daar liever de punten voor.

7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel aardig wat. Ik ga hem waarschijnlijk ook wel halen maar niet voor Reach. (in Halo 3 zit ik ver boven de 1000 uur aan speeltijd :+ )

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Plants vs. Zombies:

Niet kopen als je hem al op PC/Iphone heb gespeeld. De VS mode en Co-op zijn enkel speelbaar met 2 controllers en niet online. Een echte tegenvaller voor mij.

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    PVZ was wel lachen maar ben nog niet volledig overtuigd om deze te kopen. Wel jammer voor de vrouw ;)

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je weet dat er veel betere (line) tower defense games zijn koop je dit spel beter niet. Beter haal je Warcraft 3 voor de pc en speel je daar een tower defense game. Ik heb wat gameplay filmpjes gezien van PvZ en daar zat voor mij nauwelijks uitdaging in. Beetje plantjes neerzetten voor zombies die allemaal van rechts komen.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Toevallig, ik heb wat warcraft filmpjes gezien en daar zat voor mij ook totaal geen uitdaging in (tot ik het ging spelen dus). Leuk dat je een mening hebt maar als je die baseert op een filmpje schiet het weinig op die hier te verkondigen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind PvZ leuk maar 1200 punten wel een beetje veel...:mad:

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    idd PvZ beviel me stiekem best wel maar voor 1200 punten vind ik het veelste simplistisch.

En misschien moet je eerst de trail eens proberen sonic ;)

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dacht ik dus ook.

Voor mijn verslaving. 8)

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dus volgende woensdag Sonic Adventure DX, can't wait! zeker wel een goede titel die ik zeker wel ga halen, en hopelijk komt Sonic Adventure 2 Battle ook op XBLA.

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij gaat het gewoon om Sonic Adventure, geen DX. Zelfde zal later vast gelden voor Sonic Adventure 2 als die komt, dan is het vast niet de battle versie.

Ik koop hem woensdag graag!

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    PVZ is erg tof en humoristisch maar inderdaad zwaar jammer dat het weer 1200 punten moest kosten. Waar zijn de tijden gebleven van 800pts? En triest van de MJ estate dat de Thriller zombie eruit moest, echt heel zielig gezeur gewoon, oud nieuws i know.

Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Games worden beter en groter dus 1200 punten is prima voor de meeste games.

En ja P vs Z is niet al te moeilijk maar het nodigt zeker uit voor meerdere playthoughs waar je steeds minder zelf kunt kiezen welke plants je mee wilt nemen. Tel daarbij de vele minigames, puzzles, survival mode, zen mode (tuinieren je weet toch) en het feit dat ik met de pc versie al 56 uur gespeeld hebt (28 streak vase breaker, 10 streak van die zombiegame) is 11 euro een goede prijs.

Al kun je natuurlijk beredeneren dat de game nu al een tijdje oud is en dan 800 punten beter was geweest.
    Maar voor de meeste games gaat dat niet op natuurlijk.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hmmmm...ik moet zeggen, er zit absoluut wat in, wat jij zegt. Misschien moet ik niet naar de graphics kijken, die zijn simpeltjes maar leuk, precies goed. Maar misschien moet ik juist kijken naar wat het spel te bieden heeft, en hoe lang je ermee bezig zal zijn. Zo te horen, heel lang. Ik zag ook dat er een co-op mode in zit? Ga ik deze uiteindelijk wel halen,maar ja...ik wil ook heeeeel erg graag LC: Guardian of Light halen, en ook heeeeel graag de nieuwste DLC van ME2, die erg goed schijnt te zijn.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet het ook niet te veel als een hardcore gamer game zien wat een true tower defense is. Het is van Popcap. His een echte casual game zoals Bejeweld. Beste 10 euro die ik ooit uitgegeven heb ieg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina