Daarom, dat vond ik wel prettig. In voorgaande delen en in Fifa gebeurde dat wel. Het zag er best okay uit, een stuk beter dan PES 2010. Zouden die Japannertjes het dan toch stiekem nog kunnen, een fatsoenlijke footie maken?
Wie zal t zeggen Cyrax Ben benieuwd of jij het anders cq beter vindt spelen dan de speelsessie van twee weken terug.
Ziet er erg goed uit. Zelfs die omhaal vind ik niet vervelend trouwens, ervan uitgaande dat het niet iedere wedstrijd zal gebeuren, en alleen wanneer je gewoon op tijd drukt voor de 'rebound'. Ben erg benieuwd. Jammer dat de demo alleen voor PSN+ is.
Als ik het zo zie op de filmpjes dan denk ik wel dat deze versie beter is. Ik vond de filmpjes er best goed uitzien eerlijk gezegd.
Zo 2 wedstrijden gespeeld. Als Bayern verloren tegen Barca met 1-2. Ik kreeg 2 penalties tegen en heb 2 rode kaarten opgelopen, 1 door gebroken speler, dus terecht maar de andere vond ik zelf niet echt een kaart maar goed. 2e game was chivas tegen international. Chivas speelde erg lekker en ik heb al een speler op het oog, Medina, erg goeie speler en was overal bij betrokken. Ik hoop dat ik hem aan kan trekken met PSV
http://www.youtube.com/watch?v=VU7zheBSmNQ Fraaie beelden van highlights van een wedstrijd uit de demo.