Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien van de commodore 64 :9

    Speelde Operation: Wolf altijd in de arcade met die uzi's geweldig spel haha.

    Ik denk dat je beter kan oefenen met MK vs DC omdat Streetfighter heel andere moves, combo's, ultra's en focus attacks heeft.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De game is nog lang niet uit en SSFIV is gewoonweg een beter spel dan MK vs DC.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagt welke je beter kan kopen ter voorbereiding van MK en niet welke beter is...
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut, niet alleen SSFIV maar ook gewoon SFIV is beter dan MK vs DC.

    MK vs DC was echt heel erg matig
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355


    Thx, nog eeen vraag. Zojuist de review van IGN gezien en MK vs DC is niet helemaal 2D je moet/kan ook opzij stappen.

    Levert dit dan geen problemen op met de fightpad controller?
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zelfs ter voorbereiding op MK9 zou ik MK vs DC niet eens aanraden...
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht is die nou ook weer niet, hijs alleen een beetje houterig en de fatality's zijn niet zo vet.

    xD
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Maar mensen vertel eens... bij spellen die niet 2D zijn heeft de fightpad toch geen nut?? Of zie ik iets over het hoofd.


    Even off-topic:

    Net trouwens erachter gekomen dat ik meende te herinneren ooit eens Ultimate MK3 op de xbox gespeel zou hebben.... nergens te vinden... want sinds dat Midway failliet is, is het spel van arcade afgehaald samen met andere spellen van Midway.

    Dus zojuist ingelogd op mijn account (op de website) en jawel hoor, had hem gekocht in "Ultimate MK3 28/10/2006 Arcade-game". Kortom kon hem weer opnieuw downloaden en gelijk gedaan. Even kort gespeeld... mooi man.
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die fightpad kan je ook gebruiken met tekken dus zou niet weten hoe je daarbij komt.

    Die D-pad is gewoon veel beter dan als die van de normale controller en met een knuppeltje vechten werkt ook niet altijd even soepel.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dacht dat je met die fightpad enkel 2D spellen kan doen... omdat je nu maar enkel een d-pad hebt en niet meer het knuppeltje.... maar zit gewoon weer eens in Noob-modus.8)
    Het opzij stappen is dan gewoon met de d-pad en springen met een knop of iets dergelijks.:)





    Net even MK3 gedaan en toch nog een achievement gehaald, mooi man. Stelt niet veel voor maar wel grappig.

    [​IMG]
    Flawless
    Complete a Flawless victory against the CPU (1 round).
    Verkregen 7/9/2010

    Ga nu even de moves zoeken van de fatalities, denk dat ik me voorlopig weer even zal vermaken. Grappig hoe sommige moves blijven hangen, wist er gewoon gelijk weer een paar te doen (combo's en special moves).
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 3-D vechtspellen is het linker knuppeltje en D-pad vaak of altijd hetzelfde.

    Als je kort naar boven indrukt is het bij tekken opzij stappen en als je langer indrukt spring je gewoon.

    En bij soul calibeur druk je naar boven of onder ingedrukt om opzij te lopen en kort indrukken om te springen etc etc.

    etc.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dank je voor de uitleg!!
    Denk dat ik voorlopig even Ultimate MK3 ga spelen en eens alle reviews ga bekijken voor een ander 2D vechtspel. Vind namelijk 2D toch wel het leukst.
    Heb een tijdje DOA4 gespeeld, maar die gaat nu de deur uit.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heeft iemand anders hier ook nog Ultimate MortalKombat op Arcade? Zo ja,.... please invite me! :)
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel punten kost die?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Je kunt hem niet meer kopen! Hij is er af gehaald nadat Midway failiet ging samen met andere spellen van Midway. Sommige downloaden hem van het net, volgens mij is er wel iets van terug te vinden op www.ultimatemk.com

    Ik had hem, gisteren achter gekomen, al in 2006 aangeschaft en kon hem via mijn billing-historie weer downloaden.

    Vandaag even een paar keer online gespeeld en er zijn best veel games te vinden, maar enkel die-hards. Echt niet normaal meer, ze spelen met iedereen en maken altijd een fatality, babyality, animality, friendship, etc.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok das jammer :'-(
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je kan hem proberen te downloaden via het internet, dan krijg je een bestand en dat moet je dan hernoemen.... zoiets is het....


    Baal er zelf ook van want dat betekend minder gamers en enkel die-hards,.... heb al een paar keer flawless victory gezien,.... en ja, ik was het slachtoffer wat zinloos in elkaar geslagen werd.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Had gisteren een mail gestuurd naar Madcatz met de vraag of er wellicht een MK controller aankomt..... antwoord van ze was natuurlijk te verwachten, maar toch. Niet geschoten is altijd mis:

    Hi,

    Unfortunately, despite your obvious interest in our products, we are unable to divulge any information about products that may or may not be in production. I am not aware of any MK products in the works, if they were then that information would be classified until an official press release was made.



    UK Customer Services
    Madcatz Europe Ltd
    Email – ukcustomerservices@madcatz.com
    Web – www.saitek.com www.madcatz.com www.eclipsetouch.com
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die fightpad werkt niet eens naar behoren bij MK vs DC, alles werkt behalve kan je geen special moves doen ermee.

    Lekker gaar hoop dat ie wel te gebruiken is met MK9 anders hoef ik die niet te hebben.

    Lees op forums dat meer mensen dat hebben dat ze er geen special moves mee kunnen doen pfff |:-
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Special moves met UMK3 werken perfect... veel makkelijker dan met de standaard. Verder krijg ik alleen enkele fatalities niet voor elkaar.... een enkele keer met geluk. Het gaat dan met name om de fatalities met een d,u combinatie of b,f.

    Verder zowat bijna alle filmpjes gezien qua gameplay,

    Deze is nog wel netjes:

    http://www.gametrailers.com/video/pax-10-mortal-kombat/704071

    Dan deze van de fatalities:
    http://www.youtube.com/watch?v=bugF3wkUBO8&feature=related


    En deze vond ik wel geinig alle fatalities van Scorpion:

    http://www.youtube.com/watch?v=6P_5IDzqMeQ


    Als toevoeging, veel van de karakters zijn al bekend! Bij het zien van alle filmpjes lijkt het erop dat veel van de moves gewoon hetzelfde gebleven zijn of gelijk aan UMK3. Dat is goed nieuws, verder oogt het wel een stuk trager dan UMK3. Kortom ben erg benieuwd!

    De lijst met karakters tot nu toe:

    Johnny Cage
    Kung Lao
    Nightwolf
    Mileena
    Reptile
    Sektor
    Scorpion
    Sub-Zero
    Kano
    Cyrax
    Raiden
    Sonya
    Jax
    Smoke
    Kitana
    Liu Kang
    Shang Tsung zou er ook weer bij zitten maar is nog niet bevestigd.... althans ik kon het nergens terugvinden!
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010

Deel Deze Pagina