Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Spoiler weggehaald

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    En zelf herhaal je de spoiler. :+

Heb net de dlc uitgespeeld. Gewoon niet kopen! Het is het echt niet waard.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Trouwens, hier nog een mislukte cover up van 2K om niet te laten blijken dat Jimmy gewoon Vito is met een ander hoofd. :lol:

4. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel echt heel erg slecht.

5. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Matrix (of een andere mod), spoil deze post ook even!

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, eindelijk alle Wanted Posters. Zit nu in cover op moment van schrijven voor een politieagent, voor de Survive 10 minutes achievement. Daarna nog een missie related missie en ik ben klaar met Mafia 2. De DLC hoef ik niet.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je kan ook gewoon een Armored Van jatten en de politie beuken en kapot rijden. Die is niet kapot te krijgen en kan je gewoon neerzetten. :+

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Enigste achievement die ik nog moet oor 920(G), maar ik heb maar 1x de Armored Van gevonden, en nu zie ik hem natuurlijk niet meer rondrijden. :mad:
    Maar morgen weer een dag.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan ook chapter 3 of 4 (Waar je inbreekt bij die juwelier) reloaden, dan heb je meteen 4 sterren en moet je gewoon 10 minuten proberen te rondkloten. Ik had het zo gedaan, paar keer doodgegaan maar kreeg wel die achievement. 8)

10. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Had een bug in een missie.
    Moet je achter iemand aangaan maar opeens was die auto weg. 8)

Filmpje:
    [yt]B4BWw_qFycI[/yt]

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaat lekker met je rij skills. :+
    Maar jezus, dit zijn wel heel erg eenvoudige missies zeg. Schandalig.

12. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik weet het, was echt dramatisch die missie. 8) Maar deze was dus bugged. Normaal hoor je nog mannetjes neer te schieten. :+

Zie:
    [yt]LvPdeRMGC5I[/yt]

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hm ja, maar dan nog zijn het erg saaie missies. :+

Mafia 2 heeft me wel verrast. Ik had bijna geen filmpjes gekeken en had zelf amper de demo gespeeld. Even wat plus en minpunten.

+ De sfeer, zat er gewoon goed in. Iedereen deed z'n ding en alles zag er goed uit.
    + De missies, ik vond ze vrijwel allemaal tof.
    + Het verhaal. Vond het erg sterk, leuke plot twisten / onverwachte gebeurtenissen.
    + De muziek.
    + Humor. De game had vaak leuke gesprekken en cut-scenes, vooral de scene in de auto met Joe en Eddie is onvergetelijk.

- Speelduur. De game was vrij kort, je schoot door de chapters heen. Jammer dat dat zo is, en dan nu aankomen met een DLC met 30 bagger missies.
    - De graphics. Na een lange tijd spelen vind ik toch dat de graphics matig zijn. Vrijwel alles ziet er kartelig uit. Van jezelf tot auto's tot gebouwen of objecten.
    - Geen gebeurtenissen in de stad. Ik mis gangsters die elkaar afknallen in de stad dat los staat van jijzelf. Ik mis criminelen die winkels beroven of andere dingen doen.
    - Geen brandweerwagen of ziekenwagen. Enkel politie. Realistisch? Nee.
    - Domme AI van bestuurders, vaak nemen ze rare beslissingen en rijden ze frontaal op je af.
    - Locatie van missies / gebrek aan side missies. Er zijn zo veel omgevingen die gewoon leeg zijn gelaten.. Daar ben ik pas achter gekomen bij het vinden van alle Wanted Posters. Zo kwam ik een vuurtoren tegen, een stoom trein die wilde vertrekken maar niemand in de buurt had en een groot complex met allerlei trappen en bruggen. Er zijn veel locaties waar je met een beetje inspiratie echt toffe missies had kunnen maken, helaas.

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vond het ook heel raar dat toen ik een missie had om 2 auto's te achtervolgen en mijn medebestuurder ze kapot moest knallen dat ik 0 auto's tegen kwam op straat:9. Maakte het wel een beetje makkelijk!

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb em via de bazar ook opgepikt en krijg em een dezer dagen binnen.
    Ik weet dat het spel met chapters werkt, maar betekent dat ook dat je in die chapters slechts bepaalde stukken van de stad in kan? En dat je in latere chapters niet terug kan naar die stukken ?

En is er naast het verhaal ook wat te doen ?

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens een chapter kan je heel de stad rondrijden .

Bijna de dlc uitgespeelt maar laat heb nu even liggen voor de singleplayer op hard verder uit te spelen.Zit nu in chapter 4 en ga hem vrijdag proberen uit te spelen.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nou, heb hem vanavond uitgespeeld hoor. Helaas was het aan de korte kant, maar ik heb er van genoten :). Ik vond het spel alles behalve moeilijk op Hard, maar dat boeit verder niet zo denk ik.
    De verbinding tussen Mafia 1 en Mafia 2 maakte me heel blij dat ik een paar weken terug Mafia 1 nog even opnieuw gedaan heb, anders had ik niet geweten hoe of wat :+

Ook gelijk met de DLC begonnen. Het is in vergelijking met Mafia II zelf natuurlijk erg matig, maar ik heb me er nu toch wel mee kunnen vermaken. Het is wel erg simpel allemaal.
    De prijs van 400 MSPoints zou denk ik wat beter zijn voor DLC als deze...

@Daz

Ik ben het zowaar voor 95% met je eens wat je punten betreft. Alleen het graphics punt ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind het er goed uitzien hoor. Maar het had natuurlijk allemaal wat mooier kunnen zijn, ik heb eigenlijk geen last van overdreven veel kartels (vergeleken met andere games komt het overeen).

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga de DLC iig nog lang niet halen. Ik moet de game zelf eerst nog uitspelen, dat sowieso. Maar deze streek van 2K is gewoon ongelooflijk triest, aan die ene screenshot is inderdaad te zien dat het eigenlijk gewoon Vito is in de DLC. Deze shit had gewoon in de game zelf moeten zitten. Zo niet,dan hadden ze dit gewoon gratis moeten weggeven. Net zoals Rockstar de eerste DLC voor RDR gratis weggaf.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo, gisteravond de game op Hard uitgespeeld. Het 2e deel van chapter 14 is echt te simpel in vergelijking met het 1e deel.
    Vandaag nog de wanted posters zoeken die ik nog moet en daarna aan de DLC beginnen.

20. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat gebruiken jullie om de wanted posters te zoeken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina