Voor de mensen die geen kills krijgen met een stealth bomber, gebruik eens Danger Close dat werkt echt beter.
Lol Dangerclose is niet alleen voor een tube heb hem pro gehaald door claymores en semtex men killstreaks zijn harrier pave ac130 als ik dan me ac130 heb gehaald pleeg ik zelfmoord en switch ik naar de overwatch class pure ownage *)
extra explosie damage + betere killstreak damage, ja dat zou moeten helpen Ik heb ook gewoon een Danger close class, gebruik er niet eens noob tube op puur voor frag grenade double kills en javelin kills voor wie ook bezig is met double kills met frag/claymore frag grenade kan je doen bij scarpyard domination, op begin naar A of C gooien en claymore is echt niet te doen maar hij kan bij Favela domination als je bij A spawn en met lichtgewicht en marathon naar c sprint en er een claymore op gooit dan heb je kans op een double kill. ( 1 keer triple mee gehad en 4 keer double) nu 7/50 claymore 1+ kills en 21/50 frag 50/50 c4 ( aanrader) 50/50 RPGay
Ik had gisteravond echt me vervelendste potje ooit, ik zat samen met een vriend tegen een clan. Het eerste potje, demolition, hadden we nog gewonnen maar daarna zaten we op highrise. Ik was nog niet gespawnt of ik was alweer dood, ze hadden(en dit is geen grapje) 3 choppers, 5 harriers, 3 pavelows en fuckingveel predators ik had na dat potje gelijk geen zin meer en ben gelijk gestopt.
Dat heet spawnlocken... eazy als hell als je met een dergelijk team speelt. In de competatieve scene krijg je dat alleen maar om je oren als je, hele team is uitgeschakeld
Ja opzich best vervelend, maar waarom altijd leaven ? serieus ik zit zovaak nog maar met 2 mensen in het team of de tegenstander heeft nog maar 2-3 mensen over.
ik merk dat ik belachelijk vaak dood ga iemand tips om dit te voorkomen? Ik ren al minder aangezien het dan te lang duurt om nog ADS toe te passen. Ook loop ik met Ninja en Cold blooded.
mmm is 30 uur oefenen genoeg? Ik heb de conclusie al getrokken dat shooters niet met een controller gespeeld moeten worden. Ik speel ook niet om te winnen want dat doe ik toch nooit, maar gewoon voor de fun
30 uur is niet zo heel veel met CoD, dus... nee. Danger Close slaat soms echt nergens op.. Vriend schoot een RPG 6 meter rechts van me en ook nog is 2 meter boven me en toch ging ik dood... gewoon... dood.. niet eens een hitmark. ;(
30 uur is peanuts, speel eerst eens 10 dagen totaal en kijk dan hoe ver je bent Op hoeveel dagen zit iedereen hier eigenlijk? Zag van de week dat ik al over de 16 dagen zit, das toch best schrikbarend veel als ik naga hoeveel andere spellen ik dit jaar nog meer gespeeld heb
welkom bij mw2 ook al oefen je veel, of ben je goed heb je dat vaak nog steeds in deze game tot frustratie aan toe.. lang leve de akimbo, runners/knivers, campers, killstreaks, k/d mongols ze hebben er veels teveel ongein ingepompt