Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Een auto, anders is het zo ver lopen. :+

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De game en het verhaal zijn echt super tof. Echter, eenmaal uitgespeeld, is er weinig te doen. Heb de game ook niet meer aangeraakt sinds dat ik hem heb uitgespeeld. Neemt niet weg dat het echt een super toffe ervaring was!

3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

ik bedoel natuurlijk: hebben jullie een map om de Wanted posters te vinden?

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
  5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    God, het was wel een levendig wisselforum met Maffia 2. :+

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, ik weet niet wie dat verzonnen heeft, maar het is totaal niet de game voor een wisselforum.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb deze guide gebruikt: klik

8. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx Modder Eter en Daz....

9. TBY83

TBY83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand wat tips voor me voor dat pakhuis in a starway to heaven?

Ga elke x dood in dat pakhuis. Volgens mij door die molotov cocktails, maar krijg die gastjes niet zo snel dood die ze gooien.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je nog Free Roamen na het einde?

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan zul je je collega's toch eens streng moeten aankijken. :+

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nee.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm oke dat is jammer.

Heb hem nu uitgespeeld. Zeker een goede game heerlijke sfeer en het verhaal was redelijke te volgen. Heb niet echt missies gehad waarvan ik dacht. Pff alweer. Dus de variatie was er wel. Helaas vond ik de game wel kort. Ik heb er 11 uur over gedaan en ik rush niet echt en ga eens een paar keer dood. De reden waarom het zo kort duurde was het gebrek aan Free Roamen denk ik. De game heeft een grote stad maar het is niet zoals GTA waar je gewoon nutteloos kan gaan rond rijden. Je kan het wel doen maar er is niks extra naast de Wanted posters en Playboys. En dat vind ik toch wel jammer. De stad is geweldig maar ik heb het gevoel dat ik maar 60% procent heb gezien. Bij GTA zie je die overige 40% door gewoon nutteloos te zijn ;). Maar ik weet dat het niet dezelfde game is en Maffia meer richting de realistiche kant op wilde en dat heeft wel gewoon goed gewerkt en was toch misschien wel een verademing.

8.3/10

Edit: zie veel comments over framedrops en tearing. Maar daar ik heb totaal geen last van gehad. Verbaasd dat mensen dat hadden.
    Had me game op me HDD staan en speelde met VGA voor de info. :)

Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Had ik in het begin ook....
    Je moet heen en weer blijven rennen tussen de twee bescherming mogelijkheden die je hebt. Links is die pilaar een optie, en rechts die dozen. Dan is de kunst om de mannetjes boven neer te schieten, terwijl je heen en weer blijft rennen tussen die cover mogelijkheden. Zodra je dus zo'n molotov op je af ziet komen, moet je naar de andere cover toe.
    Succes!

(Houd beneden ook in de gaten, want daar komen ook mannetjes vandaan)

15. James Pond

James Pond Guest

Bij vanilla GTAIV was er ook niet veel te doen hoor na het freeroamen. Ja, duiven afschieten. No thx met die onzin :emo:. En ook had je echt nog niet de hele stad gezien, vooral op het laatste eiland waren er erg veel gebieden die heel erg weinig gebruikt werden. En die gevangenis missie daar vond ik nog erger dan bij Mafia II ( waar ik hem wel ok vond ).

16. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em gisteren gespeeld op hard en metd e tips hier was het eigenlijk heel makkelijk.

ik had de granaten en molotov coctails uit level 13 meegenomen naar level 14 en bij mij werkte dit heel erg goed:

met de auto naar binnen rijden links achterin. Uitstappen en achter de auto schuilen en die 2 mannetjes doorschieten. daarna wachten totdat er 2x 2 mannetjes van de trap reachts komen en die neerschieten. daarna voorzichtig langs de linker kant lopen (dus linkerkant naar de ingang toe) totdat je vanaf onderen ongezien je grantaen en/of molotov coctails naar boven kunt gooien. 2x gooien en ik had iedreen dood daarboven.

ging makkelijker dan mijn eerste keer op medium.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoelde ook meer het nutteloos rond rijden. Mensen in elkaar timmeren proberen ergens op een dak te komen en er vanaf springen. Dat doe je gewoon niet in Mafia mede door het realisme en dat is goed. Maar dan had ik liever gezien dat de ontwikkelaars iets gedaan hadden met het verhaal dat je op zoveel mogelijke verschillende plaatsen komt waar je nu niet komt. :)

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, ik gebruik gewoon Jimmy Vendetta als mijn freeroam mannetje!

Ik denk ook dat je weinig anders doet dan missies, omdat je altijd een missie hebt eigenlijk... Ik vrees dat er nog wel meer 'dure' DLC komt die je in andere delen van de stad laat komen...

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Pas op! Spoiler omdat het over het einde gaat!
    Niet lezen als je dus nog aan het spelen bent.

Wat is dat voor einde? Zoals ik het nu begrijp is dit een open einde, waardoor we een deel 3 mogen verwachten met Vito in de hoofdrol? Vind het erg jammer dat JOE niet met je mee gaat... Het is toch mijne maat geworden aangezien we zoveel hebben meegemaakt ;)

20. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Met je auto het water in rijden en via de trap het kantoor binnen ipv de loods in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina