Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En niks over Europe ook! Maar jij speelt de PS3 demo toch gewoon op de PC? :p
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als PES speler moet ik ook veel leren. Ik ben best wel dramatisch op dit moment. Dat heb ik lang niet meer gehad. Ik speel op Topplayer en ik heb het best wel lastig. Ik heb maar 1 wedstrijd gewonnen van de 6.

    Wat ik wil lukt vaak (nog) niet, maar zo af en toe zet ik een aanval op waar ik echt van smul.
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja loopt soepel joh!...echt niet normaal meer!:lol:

    Gelukkig heb ik meer verstand van.....ehm....waarvan eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens HAN,wat vind jij er eigenlijk van?Ik zag dat je gisteravond gewoon weer FIFA online aan het spelen was op de X doos?????:)
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    lol.... heb ik gisteren ook gedaan (vandaar dat ik wel durf te zeggen dat PES11 FIFA doet verbleken) maar ehh, nog altijd liever fifa10 online tegen een maatje dan pes11 offline tegen de CPU, maar goed dat is een kwestie van tijd (3 weken om precies te zijn!)

    Misschien dat Han Fifa 10 gewoon beter vindt, want ook dat mag hier.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, die laatste zin kan je rustig zeggen. Je weet toch wel dat Han Fifa 2010 niet beter vindt dan PES 2011.


    Ik was gisteravond rond 23.45 thuis van die bruiloft, even mijn PS3 aangezet en de demo gedownload. Even onder douche en toen ik terugkwam was hij klaar. Ik dacht toen ff een potje te spelen, ik lag dus pas om 03.00 in bed en elke keer zei ik tegen mezelf dat het het laatste potje zal zijn...... Ik moest gewoon om 05.30 op om te gaan werken :mad: Klote pes....
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dát is het PES gevoel... _O_
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is waar. Op dit moment ben ik er niet zo heel blij mee, vergeef me.:+
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat gevoel heeft iedereen toch bij goede games? :confused:
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    maar dat bij een demo tegen de cpu, vind ik veelzeggend.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat gevoel echt niet bij elke "goede" game. Zoals bij RDR/COD heb ik dat niet.
    Meestal zet ik de xbox dan op tijd uit, voor een goede nachtrust :p

    Ik kan me herrineren bij PES dat ik snachts wel tot 3 uur doorging, terwijl ik de volgende dag vroeg op moest. Als PES 2011 dit bij een demo al terug brengt, dan wordt het een zware tijd voor mijn baas.
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    jij hebt fifa11 gespeeld en dus nu ook intensief de pes11 demo. kun je iets degelijks zeggen over pes11 vs fifa 10 / 11 en pes 10 en over fifa11 vs fifa 10?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Schitterend. Dude, come on, is dat het beste wat je hebt?

    Oh nee, deze is nog beter inderdaad. Ik heb geen 150 potjes nodig om te kunnen bepalen of een voetbalgame leuk is voor mij of niet. Bij Fifa weet ik dat na 5 potjes al.

    Wanneer kun je volgens jou dan bepalen of je een footie wel of niet haalt? Daar is een demo voor, ik zou niet weten waar je dan op zou moeten beoordelen. Ik kan niet zoals jij aan filmpjes zien of een footie echt goed is.


    Mwoah, bij mij zegt dat niet zoveel hoor. Ik wacht al zolang op een goede PES dat ik deze ook speel tegen mijn kat als het moet.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En dan nog verliezen :+

    Van die gozer moet je je ook niet teveel aantrekken, die zit sinds jaar en dag al het PES topic te vervuilen met zijn pro-fifa geleuter. Fanboy zijn is ok, maar hou het in een PES topic voor je.
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de 15e vrij nemen en de 30ste ook!
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Sommigen zijn al verslaafd voordat de game (demo) uit is. Prachtig om te zien. Ik ga er geen vrij voor nemen in ieder geval.

    Ben wel zeer benieuwd naar de game, maar dat zie ik op de 15e wel als ik thuis kom van het werk.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    ...je kunt je altijd nog ziekmelden op de16de natuurlijk ;)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er zal wel geen multiplayer demo komen zeker? Ben erg benieuwd hoe goed de online code gaat werken
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Er is al een tijdje een multiplayer demo hoor, nog voor de normale demo.
    Was geen final build though.

    Maar online is verbeterd.
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @cyrax77: ik las dat je met de x button kan verdedigen, in die zin dat je dan tussen de aanvaller en het doel blijft staan en dat als je dan met de linker thumbstick naar de aanvaller beweegt hij pas ingrijpt. ik moet zeggen dst ik dit nog noet zo heb geprobeerd, jij?

    en kun je bij een lange bal vd tegenpartij met R2 je verdediger vrij bewegen? lukte me gisteren niet echt nog nml.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina