[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    I second that.

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan je natuurlijk nooit geld opstrijken voor advertenties als ze doorlinken naar:

http://ww/

In dit geval gaat het om de (xbox 360 +) Halo Reach reclame. En als ze niet op klikbasis geld verdienen, waarom dan doorlinken?
    Zou zonde zijn als XBW hierdoor geld zou mislopen, dus ik dacht ik meld het maar even!

Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, bedankt dat je dit even meld! We hadden het zelf nog niet gezien. :F: Gaan we snel aanpassen!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg ineens Malware waarschuwingen als ik XBW wil bezoeken, nog meer mensen last van?

Edit: krijg het alleen in het Maffia topic.

Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat komt door een gare google banner geloof ik..

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    *sigh*

Ik weet dat het veel werk is, maar dit antwoord wordt echt wel irritant. :+

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, als het irritant is, kan ik ook gewoon geen antwoord geven. Maar dan worden jullie pas écht genegeerd. :+

9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die (ongelooflijk irritante)RUSE ad linkt ook niet door naar een website btw

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    we verdienen het niet op klikbasis hoor, maar uitgevers leveren deze banners, ik kan ze ook niet aanpassen...

de halo banner is fixed, maar die van ruse kan ik niet bewerken, snap ook niet waarom hij niet werkt, wel mega goede goede gamer verder, mijn eigen banner op de mainpage (rechts van de site onderdeel van de achtergrond) links wel naar de ruse site.

of effe in google ruse intypen of in xbw, etc. :)

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie niet vooraf controleren of het zo'n irritante banner is?

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat kunnen we wel, maar we gaan heus geen banner weigeren. Die banners brengen geld op en echt geen enkele uitgever zal een andere banner sturen omdat wij van mening zijn dat ie 'irritant' is... helaas natuurlijk! We zijn blij met de aanboden die we krijgen. :)

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    ik snap niet precies hoe hij irritant is?

Een uitgever krijgt van 'internationaal' een banner aangeleverd voor gebruikt in campagnes in NL (soms slecht vertaald ook, deste grappiger). Wij zetten die online. Ik zet toch geen 'interstitials' op de site dat je eerst 30 seconden naar een ad moet kijken voordat je verder kunt zoals op IGN en Gamespot? Of eentje die pop-upped en shit. DAT is irritant!

Dit is een normale (best wel coole, mooi gemaakte) banner! Dat hij een beetje muziek maakt als je met je muis er overheen gaat (gewoon niet doen dus) OK, tja, dat kan ik niet veranderen helaas...

Mij wordt niets gevraagd over wat ik wel of niet wil natuurlijk, als hij nou automatisch muziek maakte elke keer als je een pagina laadde, dan had ik 'm zeker geweigerd, maar dat doet hij niet!

We kunnen er lang of kort over zijn, maar er moeten ook centjes verdiend worden, voor niets gaat de zon op! :) Ja toch!

Zoals willem zegt, je kunt een gegeven paard niet in de bek kijken in onze positie! En jij hoeft als bezoeker heus zijn adem niet te ruiken, maar dan moet je wel begrijpen hoe en waarom er uberhaupt banners draaien.

Ik vind het persoonlijk wel een sfeertje geven aan de site, maar als jij hier komt voor games en alleen in de green mile zit te offtopicen, ja OK dan zit je liever op een steriele slowchat zonder afleidingen, maar wil je over games praten doe je dat in een omgeving waar games te zien zijn. Een game-cafe of shop hangt toch ook vol met posters!

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    vergeet nog te zeggen dat je gewoon een adblocker kunt gebruiken als je het echt heel vervelend vindt! :)

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is net het probleem, want dat doet hij soms wel. Klik ik bv. een topic aan hier op XBW en ik ga ondertussen even wat anders doen in een andere tabblad gebeurt het soms dat ik wat later de eerste second(en) muziek hoor van die banner. Natuurlijk gebeurd het ook als ik nog in hetzelfde tabblad zit (en dus netjes even wacht), zoals ik net heb gehad. Het gebeurd wel enkel met de RUSE banner die bovenaan verschijnt, die van onderaan werkt zoals ie moet.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merkte zojuist pas dat hij geluid maakte, het is dat jullie het zeggen. Terwijl het forum toch constant als tabblad open staat. Niet een bug in je browser?

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb het in Firefox en Chrome geprobeerd, beide hebben het probleem. Maar het lijkt zich enkel voor te doen als je hem tijdens het laden af je beeldscherm haalt (bv. door te scrollen of een andere tabblad of gewoon door totaal iets anders te doen). Dan lijkt de banner abnormaal lang te laden en heb je als gevolg dat ie wat begint te flippen en van zich laat horen.

EDIT: Zonet ook in IE geprobeerd en daar is het ook.

Al lijkt het niet altijd te gebeuren.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook probeer, krijg het niet voor elkaar (Safari en Internet Explorer). Lucky me zullen we maar zeggen. 8)

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik zelf Opera. Heb het probleem vaak als ik meerdere tabbladen open van XBW. Dus als ik ''nieuwe berichten'' check en ik open 6 tabbladen, dan hoor ik soms 3 keer dat irritante kut geluid

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina