Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er serieus 40 ofzo genomen en allemaal gemist ;e

    Nee, die van FIFA WK is echt de beste, ik hoop dat iedereen die overneemt. De PESers verdienen toch wel een fatsoenlijk penaltysysteem na 2 jaar crap.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik schaam me voor Amsterdam omdat jij er woont, jeeez...
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is me nog nooit gelukt, geen idee hoe.

    edit; dubbelpost:emo:
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik deed altijd, eerst pookje naar hoek (rustig) en dan even de schietknop inhouden.
    Als je dit mastert kun je pingels binnenkant paal nemen enzo, geniaal. En je weet dat JIJ de pingel echt neemt en niet de CPU die willekeurig naast, paal of raak schiet.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik schoot dan altijd keihard naast , hoe zacht ik alles ook deed ..
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jij bent nog erger dan ik met Apple! 8)
    En dat is knap!
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik wil net zeggen. Dat is wel heel knap. Natuurlijk heeft hij 40 penalties gemist in PES 2010. Ik heb maar 5.000 uur PES 2010 gespeeld en daarin welgeteld 3 of 4 penalties gekregen. Hij heeft als groot Fifa fan PES 2010 dus ongeveer (globaal) 50.000 uur gespeeld. Klinkt best geloofwaardig. En nee, niemand gaat penalties oefenen in het trainingsonderdeel van de game.
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die pass op 2:12, daar zie je dat zodra de bal bijna op de grond komt, de verdediger opeens stopt met rennen. Dit is iets waar ik me vreselijk aan ergerde bij Fifa, hoop dat dit niet zo bij PES zal zijn.
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ziet het er niet uit vind ik!De verdediger houdt heel even in en kijkt zelfs omhoog naar naar de bal(omdat hij misschien denkt dat hij de bal kan onderscheppen) en gaat dan weer verder...kvind het er wel goed uitzien eigenlijk echt realistisch
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  10. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Robben (CPU) maakte net ook een schwalbe bij mij in het strafschopgebied,en kreeg terecht geel :D
    Wel lachen dat de computer ook schwalbes maakt,en wat bovendien ook opvalt is dat de comp ook meer overtredingen begaat dan in voorgaande delen.
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Voordat hij stopte met rennen keek hij ook al waar de bal was, dus hij kon best weten waar die bal zou belanden. Bovendien merk je dat ook wel aan je tegenstander, als die nog door blijft rennen weet je ook wel dat de bal niet 2 meter achter hem komt.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee want een aanvaller heeft altijd een beter inzicht :confused:
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    'Altijd' een beter inzicht? Overdrijven is ook een kunst.
    Ze rennen precies hetzelfde, dus die verdediger zou net zoveel moeten weten over waar de bal neer komt, als de aanvaller.
     
  14. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is idd een vervelende PES Bug.
    Ik hoop dat als je zelf het mannetje bestuurt hij niet gaat inhouden.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar ik me aan begin te storen in de filmpjes die ik nu zie is dat de gras- en balphysics nogal vaag ogen. Het stuiteren vind ik een beetje nep. Zodra een bal 2x heeft gestuiterd lijkt hij door stroop te rollen. Daardoor lijkt het soms ook alsof het baltempo lager ligt doordat die bal niet realistisch genoeg doorrolt. Dat had van mij wel iets beter gemogen.

    Wat me ook opvalt is de hoge mate waarin spelers elkaar in de weg lopen. Met name de verdedigers. Dat heeft vast ook te maken met AI looplijnen e.d. maar ik vind het niet altijd even goed...
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jongens, ik begrijp de ophef, maar als ik Fifa 2011 filmpjes bekijk dan zie ik ook hele vreemde acties.

    Daarbij kun je ook niet zien in het betreffende stukje op 2.12 of een menselijke speler switcht en- of zelf stuurt. Ik weet dat ik er in de demo dus geen last van had, als ik doorliep met mijn speler dan deed hij dat ook. Hij stopte niet zoals bij voorgaande delen. Dat was een verademing moet ik zeggen. Ik geloof wel dat als het een AI gestuurde speler is dat het kan gebeuren, ik vind het vooral belangrijk dat het niet gebeurd als een menselijk speler het poppetje bestuurt en niet zelf wil stoppen.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan hoop ik dat dat 't was.

    Bij Fifa was het helaas wel zo. Dan gaf de tegenstander een hoge steekpass, en zodra je dan de verdediger selecteerde, bleef hij stil staan.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En YouTube geeft altijd vertekend beeld! Framerate etc is natuurlijk anders dan de daadwerkelijke game op je TV.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, maar ik geef alleen commentaar op wat ik zie. Als dat niet mag zijn de filmpjes een beetje nutteloos.:+
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah.. zo erg was dat. Beter zit dat niet in PES.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina