Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja zie ik, maar Toivonen is niet zó goed hoor. Het zou opzich best kunnen, want hij is in alles wel best goed eigenlijk. Maar 84 klinkt zo goed, gewoon 80 ofzo :+. Engelaar is echt een leider op het veld, wat een beest. Vind dat die wel rond de eind 70 verdiend. Zo'n belangrijke speler hea! :)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou eerder Doedelzak een 82 geven, Toivonen een 80 en Affelay 84.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zoiets ja, ben ik het wel mee eens. Doedel 82, Toivonen 80, Afellay 83 ofzo. Engelaar misschien 78 ofzo, gewoon een sterke CDM met zo zijn sterke punten voor op die positie. Lens gewoon lekker snel en Berg zal wel redelijk goed worden aangezien hij van Hamburg is, anders zou ik 'm iets van 77 geven ofzo 8). Verdediging zal dit jaar trouwens wel sterk worden. Lang en hoge strength centraal en snelheid aan zijkanten :).

    Hopen op een 84 Suárez, dat mag nou onderhand wel. Snap niet waarom hij nog steeds in de Eredivisie voetbalt, hij is veel te goed 8)
     
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan hebben we ook nog Berg en Lens. Wordt dus sowieso zo veel mogelijk met PSV spelen online O-)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zei ik ook. Lens gewoon snel en goede dribbel, en hard schot (damn man 8)). Berg zou wel overrated worden aangezien hij van Hamburg is.

    PSV krijgt wel echt lekkere selectie ja, in FIFA maar int echie ook :)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Heb je bij FIFA alleen overall ratings dan? nee toch?
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dus Suarez mag niet hoger dan 81 hebben? Wat een bullshit!
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, Suárez moet sowieso 84 hebben. Geniale speler in het echt, als hij die fratsen weghoud. Schwalbes, aanstellerij, zeiken elke keer, etc. "Unfairplay".
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hoe beoordelen jullie in godsnaam of iemand 83 of 84 is, dat vraag ik mij serieus af :emo:
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch uitzonderingen :lol:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Daarvoor moet je lang Fifa 10 spelen, dan voel je precies wat te goed is voor een speler en wat te slecht (underrated) is.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk niet, maar waar wij het over hebben wel. Als je op (RS) drukt kom je bij al de punten, voor elke kleine beweging wel ééntje 8).

    Vergelijken met andere spelers & kijken waar de kwaliteiten liggen. Toivonen zou ik bijvoorbeeld 80 denken, maar aangezien hij overal wel redelijk goed in is (sommige dingen beter dan andere) zou hij misschien nog wel hoger krijgen. Snappie? :)

    Suárez verdient gewoon boven de 80 aangezien die vent veel te goed is voor de Eredivisie en alles (wat een aanvaller nodig heeft) wel goed kan.
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn maar 3 spelers mogelijk in de eredivisie die net geen wereldklasse zijn (lees 83/84). Dat zijn Suarez, Affelay en natuurlijk Schaken.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Precies. :)
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    :lol:

    E: Dubbel.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wereldklasse gaat inderdaad wat ver, maar inderdaad wel 84 waardig ja. Dan denk ik aan Suárez en Afellay.

    Andere spelers die ook nog wel rond de 80 verdienen zijn Stekelenburg, Dzsudszak, Toivonen, El Hamdaoui etc.
     
  17. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    RUIZ verdiend ook wel 80/81
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, die verdiend ook wel rond de 79 ja. Dribbling, agility en speed/acceleration verwacht ik wel best goed bij hem. Vooral agility :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Who the fuck is Ruiz? Oh, je bedoeld die gast die er vorig seizoen een paar in piste, en dit seizoen nog niks ervan heeft gebakken?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, daar heb je een punt. Hij speelde opzich ook helemaal niet goed, alleen hier en daar wat mooie acties. En elke keer na een belabberde wedstrijd scoorde hij er toch weer één op het eind. Echt goede wedstrijden bij hem waren een uitzondering.

    Maar toch.. Dribbling, agility en speed/acceleration verwacht ik wel lekker bij hem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina