Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Oke oke naja ik vind het als nog een kutspel :p nou het lijkt juist heel veel op gta dat kan je niet ontkennen.. Volgens mij is dit echt zo een game waar je ergens naartoe rijd een zooitje mannetjes neerschiet en dan een baas ofzo en dan nog een stuk of 100x oja en afentoe achter iemand aanrijden in een auto ofzo wegrijden van de politie.. Dit ken ik nu onderhand wel.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat zit jij mis, zeg. :lol:

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jij hebt echt niks te doen he?
    Sorry hoor, maar in het Fifa forum heb je ook altijd van die nutteloze helemaal niet onderbouwde posts!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En elk jaar wel Fifa kopen waarschijnlijk. Dat is lekker vernieuwend? :D

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha :p
    Ben nu in chapter 5 opnieuw ben nu op hard bezig.

6. James Pond

James Pond Guest

Wat een opmerking ook weer :emo::lol:.

Hoe oud ben jij? 13 ofzo?

Sorry hoor, maar maak een goede post met wat normale beargumentering waarom jij het niks vind ( ookal heb je alleen maar de demo gespeeld ) of post niet. Deze game lijkt helemaal niet op GTA, behalve dat het zich in een open wereld afspeelt. Het is een game met een geweldig verhaal in tegenstelling tot GTA, die altijd weer terugvallen op dezelfde onzin characters en wacky scenario's.

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Dat is jouw mening. :+

Mafia 2 speel je voor het verhaal. Niet voor de gekke dingen die je erbij kan doen.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb Mafia 2 ook uitgespeeld en ben toch wat teleurgesteld. Ik vond het verhaal echt niet zo goed als de meeste mensen je hier willen geloven. Het was zeker niet slecht maar het was vrij standaard en voor een game die echt om het verhaal draait verwacht ik toch wat extra's. Wat ik ook jammer vond waren de middelmatige cutscenes, in veel scenes vond ik dat de gezichten van de personages totaal geen emotie etc laten zien.

Qua graphics vond ik het (op de PS3 ) ook vrij middelmatig. Er zaten wat leuke details in hier en daar maar over het algemeen was het niet goed. Er zaten toffe missies maar ook een aantal die totaal niet boeiend waren en voor mijn gevoel meer als opvulling in de game zaten. Dat zou niet zo erg zijn voor een game van 25 uur maar voor een game van 10 uur wil ik eigenlijk alleen maar toffe/epische missies :+ Klinkt misschien nu allemaal wel wat negatief maar heb mij wel vermaakt tijdens het spelen. Een cijfer tussen de 6 en 7 is dan ook terecht imo

Nu maar eens kijken of The Betrayal of Jimmy nog leuk is

9. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Lol omdat ik 1x zei ik wil deze game xD waar maak je je druk om vent denk om je bloeddruk.

10. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Naja dat maak ik op uit de demo dan he ;)

11. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb toch gezegd waarom ik het niks vind? Ik vind het wel teveel op GTA lijken.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    So hé of je maakt ff een triple post.

Het lijkt echt totaal niet op GTA. Je ziet dat jij de volledige game niet gespeeld hebt. De missiestructuur is gewoon heel anders dan GTA.

Met "Volgens mij is dit echt zo een game waar je ergens naartoe rijd een zooitje mannetjes neerschiet en dan een baas ofzo en dan nog een stuk of 100x oja en afentoe achter iemand aanrijden in een auto ofzo wegrijden van de politie.. Dit ken ik nu onderhand wel." heb je wel deels gelijk helaas.

13. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ja je moet wel iedereen beantwoorden he :) Ik weet had beter gewoon alles in 1 post kunnen doen denk ik nu 8). Ik bedoel gewoon de manier van lopen enzo en dat als je bij een stoeprand staat dat ie dan zijn voet op die stoeprand zet echt gewoon hetzelfde als bij GTA ik vind het nogmaals vanuit de demo gewoon teveel op GTA lijken. Ookal was dit dan wel een hele slechte demo.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom maak je in Godsnaam de vergelijking van het manier van lopen en staan op de stoeprand?!?

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    8)

Ik vond het echt geen slechte demo though. Maar in de demo heb je ook maar 1 missie waar je dan naartoe moet rijden, dus dat lijkt dan wel op GTA. In het echte spel is dat niet zo though. Daar zit je de hele tijd in de verhaallijn en bij GTA is dit niet zo.

16. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Dat met die stoeprand is gewoon een voorbeeld wat GTA ook had.. Die demo is echt wel zwak hoor 1 missie maar en dan kan je 10 minuten rondrijden.. Er zit misschien wel een verhaallijn tussen, maar das waarschijnlijk wat ik al eerder zei:Je moet iemand vermoorden-Je rijd ernaar toe-Je ziet eerst een hoop mannetjes die je moet neerknallen-Dan kill je die gast-Dan moet je van de politie ontsnappen. LEEEUK not

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor maar dat laatste is ook gewoon in GTA. En wat ben jij dom zeg (en dit zeg ik niet omdat ik een fanboy ben, want dat is niet zo), maar in het echt stap je toch ook op de fucking stoeprand? :emo:

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

_O_

Je beschrijft gewoon GTA hier.

19. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel die fucking animatie dat die precies hetzelfde is tering ben je nou zo dom ofwa? En jij geen fanboy?? lol 8)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik al zei, zeker wel ieder jaar een nieuwe FIFA kopen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina