Alsof het allemaal zo onlogisch is dat ze gewoon 4 maps gingen ombouwen?
Vooralsnog heeft DICE nooit een DLC map pack gereleased, wel enkele uitbereidingen op disc maar echt daadwerkelijk nieuwe maps zijn er als DLC nog niet geweest. Voor BF1943 zou er ook nog maps komen, en op BC1 hebben ze enkel een SP map gepatched voor CQ.
Onslaught DLC is 800(P), de hele DLC is niet meer dan een rush mode met wat lineare spawn punten voor de AI op dezelfde maps...? Elk ander spel heeft een complete horde/survival mode er gratis in, en hier moet je voor zo'n simpele modus nog betalen?
SPECACT is 4x160(P) voor een skin en pakkie?
Vietnam bestaat grotendeels al op de disc zelf, het eerste SP level is helemaal in de setting met alle BF1943 geripte modellen en textures. Zelfs de jappen zelf lijken een 1op1 kopie van de BF1943 game.
Om over de VIP nog maar niet te beginnen...
EA/Dice zijn (iig de laatste paar jaren) supergierig en proberen van alles om van zo weinig mogelijk voor zoveel mogelijk te vragen. 4 Maps ombouwen lijkt dan toch op z'n minst aannemelijk.
En ik heb nergens iets "verkondigd" enkel een veronderstelling gegeven:
Sowieso heb ik dat topic niet meer bezocht daarna, ben daarna gaan slapen en dezelfde dag kwam MondayNightCombat uit.
Misschien toch een volgende keer niet pas een week later alsnog proberen tof te doen met incoontjes en schattige facepalm plaatjes want dit ging nergens over.
Als jullie dames verder klaar zijn met elkaars anale streken uit te baggeren kun je me PMen ofzo, niemand wil deze crap lezen op XBW en ik heb ook wel iets beters te doen.
Laatst bewerkt: 2 sep 2010