Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Jup en elk jaar Call of Duty.. Wel grappig dat die fanboys meteen allemaal gaan reageren zodra je iets slechts zegt over hun game..

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Er zijn gewoon een heleboel mensen hier die het niet met je eens zijn. Dat maakt ons niet meteen fanboys;)
    Speel het spel eens voordat je een oordeel velt over een game. De demo is totaal niet representatief voor de volledige game. Je proeft de sfeer totaal niet in de demo. Natuurlijk, GTA zit in hetzelfde segment als Mafia 2, maar toch zijn beide compleet anders. En dat jij het demolevel op GTA vind lijken is prima, maar brand niet meteen de hele game af;)

3. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij opvalt zijn de vrij slechte reacties op het spel, ik verbaas me er echt over. :'-( Ik heb me persoonlijk ontzettend vermaakt met Mafia II en dat komt met name door de sfeer en de setting! Prachtige sfeer die er heerst door de auto's, de muziek en de cutscenes tussendoor. De graphics zijn bizar mooi, afgezien van de screen tearing. Zelfs kleine dingen (gas tanken) zijn realistisch, de slang van het gas gaat daadwerkelijk mee ipv dat je iemand ziet die niks in zijn handen heeft als je snapt wat ik bedoel. :+

Al met al een vermakelijke game, mocht van mij wel ietsje langer maar wie weet dat het (irritant) bedachte DLC-concept daar verandering in gaat brengen.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies, die kleine dingetjes in Mafia 2 maken het allemaal zo mooi.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen fanboy. Maar als iemand kritiek ergens op heeft zonder argumenten dan kan je dit vewachten. Vind kritiek prima (had ik zelf ook) maar kom dan met argumenten, nadat je het goed gespeeld hebt. Want dit zijn gewoon losse flodders.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Alleen steekt ie hem gewoon wel recht door het staal heen en niet in de benzinetankdop. :+

7. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die de DLC wel de moeite waard vind/vond? heb de game nu 2x uitgespeeld en zit heel erg te twijfelen om de DLC te kopen....

8. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn argumenten zijn toch dat het teveel op GTA lijkt ofwa??

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat is geen argument. Want het lijkt er niet op.
    Ja het speelt in een grote free roam stad af maar dat is het enige. Als je de game gewoon helemaal speelt zie je dat. :)

10. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Nu bij chapter 5 aangekomen. Moet zeggen dat het erg lekker speelt, tot nu toe een heerlijke game!

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou het niet kopen, meeste mensen raadden het je af.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind de DLC toch wel geinig hoor. Ik heb er nu toch zo'n 5/6 uur ingestoken en moet nog 1 a 2 missies gok ik(en dan nog 1000 mijl rijden :mad:). Het is een beetje herhaling en eentonig, maar toch heeft het wel wat. Maar verwacht geen top DLC, misschien is het beter om te wachten tot er een aanbieding komt (400MSP).

Het voegt in ieder geval niks toe aan het verhaal. Het geeft je wel de mogelijkheid te freeroamen en je tijd te verbeteren op de leaderboards :+

Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Niet doen, valt helaas erg tegen. Het spel zelf heb ik met veel plezier 2 keer uitgespeeld, maar de DLC vind ik niets aan. Rij ergens heen, maak een paar ventjes af en ga naar de safe zone, zo blijft het doorgaan.

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eensch wat betreft de DLC... erg herhalend, amper een verhaallijn (losse missies met uitleg in tekst) en overduidelijk dat ze deze missies uit de volledige game hebben gehaald (met Vito) en Jimmy gebruiken alsof het opeens gloednieuwe missies zijn die 800 punten waard zijn.

Je krijgt geen nieuwe wapens.. amper nieuwe auto's (heb 1 nieuwe gezien, zit nu op 64%), 1 nieuwe tuning upgrade voor alle auto's, wat nieuwe skins en wat nieuwe kleurtjes op de al bestaande kleding/outfits.

Al met al, niet doen.. ik baal dat ik het heb gekocht omdat het geldklopperij is, deze "missies" hadden in de volledige game moeten zitten.

15. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm dat het er niet op lijkt is jouw mening en dat het er wel op lijkt is mijn mening.. Dus das mijn argument.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar mijn mening is gebaseerd op 13 uur speeltijd en die van jou op 10 min demo.
    Dus ik kan zeggen dat het niet op GTA lijkt.

Maar ik ben er klaar mee. Deze discussie gaat nergens naar toe.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die discussie werd hier al genoeg gevoerd.
    Begin nu aan chapter 11 op hard.

18. James Pond

James Pond Guest

HAHAH dat is toch geen argument oh mijn god wat een IQ loze dwaas :lol::F:.
    /Mod Gedraag je even.. - Gerjan
    Maargoed, ontopic idd ;).

Ik weet niet of ik Mafia 2 hou.. aan de ene kant hoop ik dat de content die uit het spel is gehaald wel te halen is over een tijdje, zodat we echt verder kunnen met het verhaal.

Ik heb me zwaar goed vermaakt met Mafia 2, een ongekende sfeer heeft die game _O_. Maar er zaten inderdaad wel wat minpuntjes aan, maar toch ben ik blij dat ik de game heb gekocht.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Huh? Heb ik wat gemist? Ik kom nog steeds niet verder dan 3 upgrades? Volgens mij is die 'hotrod' setup gewoon de laatste toch?

Ben het met je eens dat deze missies misschien wel in het gewone spel hadden moeten zitten. Maar spijt van de koop heb ik niet :eek:. Alhoewel ik het wel wat aan de dure kant vind...

Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  20. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo is dat geen argument mongool? Mijn mening is dat ik het een kutspel vind en mijn argumenten daarvoor zijn dat het teveel van GTA weg heeft en dat er al genoeg dit soort games bestaan.. Fucking nerdje

/Mod Gedraag je even normaal svp.. - Gerjan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina