Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast hou je eens rustig man, het is toch duidelijk te zien dat die keeper niet 100% vrijuit gaat. Een enorm ergerlijk punt in PES de laatste versies is dat de keeper 99% van de duiken op z'n eigen plek duikt, je ziet hem nooit vanaf het midden van de goal naar de palen duiken en daar ook daadwerkelijk uitkomen, nee ze springen en ploffen op de zelfde plek weer neer.

    Zoals ook in dit filmpje weer. Eerst 2 stappen en dan denk je nu komt het, hij komt verdomme nog niet boven de kruising en land op precies dezelfde plek als waar ie van sprong :emo:. Als je dit in het echt ziet zegt iedereen dat het een goal is waar de keeper niet vrijuit gaat. Niks met Pes en Fifa te maken. En ook het maken van blunders hoort erin en zorgt vaak voor hilarische momenten, dat is alleen maar positief, maar dit is echt iets wat gewoon in de animaties zit en dan vraag ik me af wie zoiets maakt.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Als jij eens niet overal bovenop duikt zodra iemand iets constateert (wat zijn/haar eigen vrijheid is) dan houden we het hier een stuk gezelliger. Wind je toch niet zo op man!

    Overigens lijkt hij inderdaad houdbaar, maar het kan ook zijn dat de keeper slecht zicht had op de bal en daardoor trager in actie komt.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    [yt]UQXkxo6_dk0[/yt]
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die bal is houdbaar, maar we kunnen natuurlijk niet zien hoe hard het schot precies was. Tenminste, niet in die replays. Hij was houdbaar, maar ik vind het nou niet echt een punt om je druk om te maken, ik vind het geen "blunder" van de keeper iig. Als ik hem er zo inschiet of iemand doet dat bij mij dan vind ik het gewoon een mooie goal. Ik geef graag mijn keeper de schuld bij eventuele tegentreffers maar in dit geval zou ik dat zelf niet doen.

    Ik vind dit echt geneuzel om niks, alsof je bij die andere grote footie geen goals zal tegenkomen uit een vrije trap die best wel houdbaar zijn voor een keeper. Het hoort erbij, echt drukte om niets. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de filmpjes als de demo van Fifa 2011 uitkomt. Ga ik eens even een tijdje in het Fifa 2011 topic rondneuzen. Even neuzelen over niets, want dat is dit.

    Ik heb genoeg PES filmpjes gezien waar ik echt dingen heb gezien dat ik denk: WTF??! Ook genoeg filmpjes waarbij ik dacht: WOW, vette shit!!!

    Dat gaat ook bij Fifa 2011 zo zijn.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ah eindelijk een HD filmpje. Je kan zien dat hij echt zoveel mogelijk animates e.d. wil laten zien.
    Alleen gaar dat de wedstrijd 0-0 is, terwijl er 1-0 in de titel staat :p.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het helemaal niet erg zolang het maar niet 10 van de 10 keer te reproduceren is.

    Dat is mijn grootste ergernis bij Fifa, er zitten in elk deel een aantal manieren (of het nou bugs zijn of niet laat ik in het midden) waarmee je 10 van de 10 keer wel scoort. In het ene deel is het een lobje, in het andere is het een voorzet van de zijkant over de grond waarbij de verdedigers nooit goed stappen , het is altijd wel wat.

    bij PES heb je ook dat soort momenten maar het lijkt allemaal wat meer random, de ene keer knal je zo'n vrije trap erin maar de volgende keer schiet je hetzelfde maar pakt de keeper hem.

    in zon geval vind ik het niet "exploitable" maar gewoon bij het spel horen.
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    We zien alleen de eerste helft, daarin staat het inderdaad 0-0. Denk dat de wedstrijd in 1-0 eindigde, maar dat krijg je niet te zien. ;)
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN!!!!
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het niveau was ook wel een beetje laag. Ik ben toch echt een stukkie beter ondertussen :+. Het gaat ook sneller in het filmpje dan als je zelf speelt -als hij tenminste ook als speed gewoon '0' heeft-.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    O was het jouw filmpje?
    Haha nice. Ik wacht op meer uiteraard :p.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach in het echt zie je vrije trappen er van die afstand wel vaker invliegen.
    Denk aan die beroemde van Roberto Carlos tegen Frankrijk. Die was van even ver en die had de keeper ook niet. Die leek hier wel een beetje op...

    Ik vond het wel realistisch dat de keeper deze niet had, want er zat enorm veel effect en snelheid in.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Keepers die boven de kruising duiken?prefereer jij een Soort Fifa Street keeper ofzo?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :lol:

    Shit, ik heb helemaal niet gefilmpt, had ik best kunnen doen. Ik heb wel een paar goals gescoord waar je u tegen zegt. Je snapt dat ik natuurlijk de domme acties eruit laat en een filmpje compileer waardoor het lijkt alsof ik heel goed ben :+
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad en die keeper dook helemaal niet:

    http://www.youtube.com/watch?v=XEQ5b7yvAhw
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik zou die van RC toch niet met dit vergelijken. Sowieso vind ik het lame dat we de goal opeens helemaal gaan zitten analyseren, maar die van RC is een echte streep, die van PES is een schot die je van ver ziet aankomen en goed zicht erop hebt. In principe moet je die gewoon hebben.

    De goal is wel schitterend en tof dat je hemt kunt maken.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Juist, het is tof dat je hem kan maken. Zolang je hem er maar niet 5 van de 6 keer zo in kan schieten.
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja,ik heb nog geen footy gespeeld waar geen irritante dingen inzaten.
    Maar het ging mij over Robbin92 z'n reactie!als je in zijn gamertag kijk,zie je dat hij Fifa10 en Fifa WC 2010 speelt en hier even 1 postje komt plaatsen om PES af te zeiken,dat irriteerde me gewoon enorm!
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Hij zeikt PES helemaal niet af man. Hij geeft alleen zijn mening over de keeper.

    Laten we alsjeblieft niet elke member die FIFA speelt gaan bashen als hij 1 minpuntje aan het licht brengt danny...
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van Jon Murphy's Twitter:
    Voor ALLE platforms, dus ook voor de Xbox (??) Het was eigenlijk een vraag van een PC - speler.
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    erg met je eens
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina