Wow, goed bezig iedereen! Ik heb toevallig gisteren de demo eens geprobeerd, wat bizar snel (en goed!) zijn jullie hierin. Dat kan ik echt niet bijhouden!
4 minuut 46!!!! Holy cow...kijk hoe krankzinnig snel hij speelt..pfffffff. [yt]kpYWRIFmRcU&fmt=22[/yt]
Leuk dat je het weer verbeterd hebt, maar die contest was gister afgelopen: En trouwens: Spoiler Hehe
mag wel iets minder uit de hoogte. En komt bij als ik zo goed was zou ik ook niet ophouden omdat het toevallig 9 sept is oid
Zo was het niet bedoeld hoor! Ik wil gewoon dat beeldje hebben Voor die Romanov volgens mij max 500 (alleen z'n hoofd) en voor de Argus iets van 3500 bonuspunten.
Minder headshots? Tijd is niet de enige factor bij de scoring. Deze blijft ook hoog op mijn to-buy lijstje staan, naar diverse RPGs en Enslaved. Zoveel games.... aargh.
Na de demo een paar keer gespeeld te hebben heb ik mijn interesse helemaal verloren. Eens kijken wat die 2e demo met mijn interesse zal doen.
Zo... tijd om de balans op te maken! Wie o wie heeft de hoogste highscore? Heel die topic doorspitten!!!! EDIT: Lijkt me duidelijk. Megramons had op 9 september al de hoogste score, maar leek even van zijn troon gestoten te zijn door Lord | Meridius. Maar toen ging hij er nogmaals overheen! Wacht op de officiële aankondiging.
Mooi om te horen, ik kijk toch wel erg uit na deze game. Ergens volgende week zullen we een interview posten met de producer: Atsushi Inaba!