Die op één na ondersta is echt heel vet, als die wapens er niet hadden gelegen was het een perfecte Halo wallpaper.
^Helaas kan ik het niet goed wegsoepen. Dit is wat er gebeurd als ik iets probeer te soepen. Allemaal veel donkerder / hoger contrast en fellere kleuren dan het origineel. En soms een lelijk filter. [Eventuele schade aan de ogen door deze foto's wordt niet vergoed] Ik kan de beta / Theater mode maar niet loslaten. edit: Ik kon het niet laten om deze motivational te maken. Gebaseerd op deze: Ach, je moet toch wat...
Het kon in ieder geval niet in Halo 3. Als ik in theater een replay opsla kan ik alleen bij mijn eigen personage vanuit 1e persoon kijken, alle anderen alleen in 3e persoon. Schijnbaar kan dit nogsteeds niet in Reach dus...
Heb even de beta opgestart om te testen (en gelijk weer wat foto's gemaakt. Hoop dat ze werken met de full game). Je kan iig niet in FPS mode bij iemand ander kijken. Ik zag wel dat je door op te klikken de reticule in beeld krijgt, maar daar heb je niet veel aan als de camera de bewegingen van de speler niet volgt.
Saved films werken inderdaad nog ja Althans de laatste keer dat ik het probeerde weet niet hoe het nu nog is. De enige manier om de beta nog op te starten is als je de Friends and Family code had gewonnen. Dus niet via ODST