mijn k/d is 0.79 42000 kils en 52000 deaths ofzo ben niet zo goed in het richten en ik loop toevallig altijd op het verkeerde plekje
had eerst rond de 0.65 maar sinds ik voor de emblems ga bij de killstreaks ben ik flink omhoog gegaan. 1.02 en wordt nog hoger
Killstreaks ga ik op het moment niet voor. Speel alleen barebones. Meeste kills van mensen komen volgens mij uit KS rewards. Als ik weer met KS ga spelen zal de K/D wel weer een beetje omhoog gaan.
Dan moet je je manier van spelen wat aanpassen denk ik , zelfs als ik als een kip zonder kop speel haal ik dat nog.
probeer ik ook, ik heb al verschillende tactieken geprobeerd. Rennen en schieten, campen met cold blood, ninja en supressed weapon, fraggen, noem het maar op. maar ik heb er nog wel lol in hoor
ik heb het zelfde probleem als ik 4 uur speel haal ik mischien 2-3 chopper gunners en ja als ik met rpg en tubes rondloop wel meer maar daar is geen kut aan
Rpg en tubes raak ik echt niks mee Ach je moet gewoon een beetje de vaste routes lopen dan kom je er genoeg tegen.
Wasteland blindelings raketen die grot in poeieren je kan er wel omzeuren dat je dan een noobbent enzo maarja die kut challenge moet toch ook klaar
mijn K/D is nu rond de 2.20 met 115K kills maar nadat ik de 2 had gehaalt doe ik alleen nog challenges ik moet van de titles nog 13 tot en met de vlaggen.
Me K/D was eerst 4.nog wat, maar toen speelde ik nog met normale wapens en KS, toen werd ik zo gek dat ik het spel weken niet aan heb geraakt. Daarna meer gaan kloten door knife only en wat meer objective te spelen. K/D rond de 2.70, maar nu heb ik in 2 maanden 1 potje gedaan denk ik
Knife only en objective lol ga me niet vertelen dat je objectibe heb gespeeld met knife en dat je je k/d daar mee naar de kloten heb gehaald want met de knife klooien is bijna nog simpeler dan noobtooben
Huidige K/D ligt standaard rond de 1,3 nu. Zit in mijn derde prestige en ben nu veel aan het experimenteren en daardoor speel ik heel wisselvallig. Bovendien hele periodes niet gespeeld nadat ik weer was geprestiged dus sowieso iets slechter nu. Eerste keer rond was het best slecht, 0,75-0,90 oid. Moest heel erg wennen aan de overstap van halo naar cod. Daarna in mijn tweede prestige echt ziek goed gespeeld voor mijn doen, simpelweg door de beste en makkelijkste setups + 5-7-9. Nu is het weer wisselvallig, maar het boeit me echt weinig. Secondary speel ik nu vaak ook gewoon met pistols enzo ipv standaards spas. m9 + fmj nu Vind het gewoon leuker om mensen te killen met pistols, maar ik heb niet echt een trigger-finger.
Ja ik moet er nog eentje van de eerste en dat is 250 killstreaks met hardline. Het probleem is; ik gebruik niet graag hardline.
Ik moet nu nog maar 9 titles totaan de vlaggen maar die zijn bijna niet te halen -10X de nummer 1 killen in een potje -25 doubles met claymore (7/25) -25 doubles met frag (23/25) -50 enemy crates jatten ( waar staat die challenge?) -750 keer sitrep gebruiken (ong. 400/740) -killcam met kistje en LMG, SMG en Assualt zonder te missen.