Net Portal uitgespeeld. Leuke extraatje bij de The Orange Box, maar als alleenstaande game lijkt het me niks. Het was wel leuk die 2 uurtjes, maar ik had het toen ook wel gehad.
Is dat al de nieuwe voice actor? Zo ja, ik vond de vorige beter. (wat volgens mij gewoon een reguliere Valve medewerker was) Is het dezelfde, dan... tsja... ga ik even mijn oren uitwassen.
Ja, ik wist dat ze em gingen vervangen (zo te zien had ik dat niet gepost ). Maar dat is em dus inderdaad? Jammer dat ze weer een celebrity hebben gekozen. Wat was er mis met de vorige?
Jawel, 2 keer zo lang. En daar boven op ook nog eens een co-op mode die compleet anders is als de solo en ook 2 keer zo lang als deel 1. In totaal dus is het zelfs 4 keer zo groot.
En nog een co-op demo walkthrough van 10 minuten...: [GT]704062[/GT] ... en een co-op trailer: [GT]704061[/GT] Ziet er heel erg goed uit. Leuke kleine details (zoals dat de levels nog gebouwd worden op het moment dat je binnenkomt (zo zie je in het laatste level nog een 'hand' een button neerzetten en zie je in het 'bruggenlevel' dat die witte platen nog worden neergezet)), nog interessantere gameplay met vier portals, een aantal leuke toevoegingen (die brug en die laser) en natuurlijk de humor (Glados) . Het gaat heelmaal goed komen volgens mij
Geweldige trailer weer, vooral dat einde Het enige wat ik steeds maar kan denken als ik filmpjes van Portal 2 zie is "dit wordt een triumph"
Toffe trailer. Ik dacht dat coop niet doorging, omdat het te chaos was. Ik zal niet goed hebben gelezen.