Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forty

    Forty Guest

  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging mediamarkt nou de LE verkopen voor 60? Het was mij niet helemaal duidelijk :eek:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]_k4O_t4tI2o[/yt]


    Is die sjap nou werkelijk in een soort ballenbak ofzo aan het jumpen? WTF is dit voor shit? De hele hype rondom deze no-talent snap ik al niet, maar moet het publiek daar dit leuk vinden ofzo, dat dat snotjong onzinnige shit loopt uit te halen? Serieus...ga gewoon weg mister attention seeker, damn.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  4. James Pond

    James Pond Guest

    Ach Nathan Fillion ( Buck uit ODST ) heeft hem mooi ingemaakt :). Tenminste, volgens zijn Twitter. Maar idd, Bieber is een fucking kneus. En hij was niet eens uitgenodigt op die party, maargoed omdat hij vrij beroemd is.. Uiteindelijk is die hem wel gepeerd volgens mij. Maargoed, toch een kutdwaas.
     
  5. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is afwachten totdat één winkel eerder begint te verkopen, dan worden de andere winkels nerveus en beginnen ze ook te verkopen. Ik kan mij haast niet voorstellen dat er vandaag al winkels zijn die verkopen. Een megagrote release 3 dagen eerder verkopen lijkt mij namelijk onmogelijk, hopen dat de game maandag al beschikbaar is.
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    het gebeurt in de uk ook dus! volgens bungie zijn er nu 3500 mensen online :eek:.... niet eerlijk. ik verwacht hem wel maandag al ergens op te halen en anders word maandag een lange saaie dag en ga ik niet weten wat ik moet doen ^^ misschien halo legends maar een keer kijken!
     
  7. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag heb ik toch drukke schooldag, dinsdag heb ik weinig les ;). Als ik de game niet dit weekend heb dan maakt maandag of dinsdag niet veel voor me uit. Besloot ook om pas één week voor de release filmpjes te kijken en nieuwsberichten te volgen anders duurt het veel te lang, bij RDR volgde ik drie weken lang bijna alles. Nog maar 3 dagen en ik speel Halo, dat is een feit, een heel mooi feit :lol:.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    is het eigenlijk ook mogelijk om in de playlist bijv alleen maar CTF te spelen ?

    Of ben je verplicht al die mode's rond te gaan...
     
  9. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft bungie er niet voor gekozen om halo reach niet IN het begin van de zomervakantie te verkopen.... inplaats van 14 september wanneer bijna de hele wereld net pas begint met school.....
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat veel mensen op vakantie zijn denk ik in de zomer en dat men daarom heeft besloten om het spel pas na de zomer uit te brengen.
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit spelen doen we toch :p
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Plus, de game moet toch ook worden afgemaakt? :p Ik denk niemand de game graag afgeraffeld had zien worden na de beta.
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft toch net iets meer verstand van marketing dan jou.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Hij ging weg met een exemplaar van Reach, misschien wist hij dit al van begin af aan en was daarom zo blij of whatever. Het slaat hoe dan ook nergens op dit idd.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zich zo druk maken om justin bieber, zelf zeker bezig met een slechte carriëre, sure hij zingt slecht enzo maar boeiend zo zijn er zoveel:{. Waarom zo druk daarover maken en steeds over die jonge posten????
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Uhm.... Reach kwam toch de 14de uit? Want hij is net bij mij op de deurmat gevallen...
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar besteld dan?
     
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Yourgamezone.nl

    Was er niet zoiets dat als je een game voor de release in je Xbox stopt, je het risico loopt geband te worden? Ik dacht dat de release toch echt pas later was dan vandaag..
     
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker lopen showen...
     
  20. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Que?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina