Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Onzin, geloof ik niks van. Maar als je het zeker wil weten zal je het even aan Fardo moeten vragen, ik vermoed dat hij dat wel zal weten. Als ze echt kijken of je IP meerdere accounts heeft, dan was je allang gebanned, want dat is natuurlijk heel simpel om te monitoren door een computer.
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat een gelul :emo:.

    Nee, dat is niet waar. Ik gebruik mijn US en JP account al vanaf de launch :b:.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Microsoft would be "welcome" to adopt Blu-ray for Xbox in future - despite its vocal refusal to accept the long-term validity of the format.

    That's according to the Blu-ray Disc Association (BDA) - which comprises key execs from Sony, Samsung, Disney and Warner Bros, amongst others.

    Speaking exclusively to CVG, the trade body dismissed Microsoft's claims that the de facto gaming storage format to follow DVD will be online downloads and/or streaming.

    European BDA chairman Graham Heaton said: "The amount of data required for a blockbuster game is getting bigger and bigger by the day.

    "Already games such as Metal Gear Solid 4 and Uncharted 2: Among Thieves are pushing the limits of the Blu-ray 50GB discs. The infrastructure for broadband throughout the world varies greatly and is a long way from being able to support the downloading and streaming of 50GB games in a consumer friendly format.

    "It will be a very long time before this changes, so Blu-ray is in a ideal position to ensure that the best games are available to all gamers."

    Microsoft has told CVG that it isn't interested in adopting Blu-ray for Xbox as it instead considers digital media the long-term 'future of home entertainment'.

    Despite the trash talking, however, the Blu-ray Association said it would have no qualms accepting Microsoft into its ranks - in a kind of 'discreet service available' way.

    "Any company willing to join [and adopt Blu-ray] would be welcome," added Heaton.

    When asked if the BDA believed that Xbox would eventually have to adopt Blu-ray, he replied:

    "That is up to Microsoft to decide."

    Developers such as Capcom and Mercury Steam have discussed the "problem" of creating games on multiple DVD discs for Xbox 360.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    er wordt weinig tot niets concreets gezegd. Tuurlijk, de opslagcappaciteit van dvd is minder dan die van blu-ray. Denk niet dat ze het kunnen maken om sommige games als download-only te kunnen uitbrengen, omdat ze de belofte niet snel zullen breken dat je op elke xbox alle spellen kunt spelen.

    Voor t afspelen van blu-ray films zijn ze wel erg laat.
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tuurlijk weer dat voorbeeld van PS exclusives, ja als ik het wil kan ik ook wel een game maken dat 50 gig gebruikt. Maar dat betekend niet dat het echt nodig is..
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Is er verschil in prijs tussen MSpoints want ik wil ze voor het eerst gaan halen maar ik weet niet of er ergens een goedkopere site is :)
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  8. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het 1 jaar live abbo is wèl een stuk duurder daar. Ik betaal bij gamehubs meestal zo'n €37 (nu is die €39) en livecodes rekent €45.
    http://www.gamehubs.com/xbox-live-12-month-gold-membership-card-worldwide-compatible.html
    http://www.livecodes.nl/xbox-live.php

    4200 pnts kosten bij gamehubs €40, livecodes rekent €44
    http://www.gamehubs.com/xbox-live-4200-points-card.html
    http://www.livecodes.nl/microsoft-points.php

    livecodes is wel sneller en kan met ideal betalen, gamehubs duurt langer en betalen gaat met paypal

    Kijk vooral naar de scherpe prijzen van games bij gamehubs
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wat bedoel je met GH langer? Die versturen ook gewoon binnen 2 uur via de email.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Er staat toch "binnen 24 uur, behalve in het weekend?" ;)
     
  12. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    En in 40% van de gevallen geeft gamehubs een verkeerde code, waardoor je nog langer moet wachten.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In die 3 jaar geen verkeerde code gehad hoor...
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik heb ook nog nooit een verkeerde code gehad
     
  15. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil mijn Xbox 360 aan een 5.1 surround sound aansluiten. maar aan die Scart RGB kabel kan je nog z'n kabeltje doen voor 5.1.
    maar welk kabeltje is dat?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je bedoelt een optische kabel denk ik?
     
  17. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja. Tenminste, als je een versterker/boxset hebt die ook een optische ingang heeft.
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het zou mij verbazen als iemand een surround heeft met optische ingang, terwijl hij/zij nog met een crt beeldbuis speelt ;)

    Het kàn wel, maar het zou mij verbazen.
     
  20. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een 'normale' USB Webcam van Logitech aan te sluiten op de Xbox 360 (slim)? Of moet je daarvoor toch de speciale camera van Microsoft kopen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina