[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, tja wie weet zit er een bug in de banner!

Denk eerder dat het een bug in browsers is die met de rendering van je input (muis) te maken heeft ofz in verband met tabs o, dat hij even denkt dat je over de banner gaat ook al zit je op een andere pagina (gok ik).

Maar goed, wederom, Adblocker gebruiken, of gewoon even doorbijten, ik kan me niet voorstellen dat het verschrikkelijk veel voorkomt als anderen hier helemaal geen last van hebben.

Ik zal proberen het muziekbestandje weg te halen, maar wel beetje zonde van een anders mooie banner! :)

2. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Heb even gekeken en jammergenoeg is het niet een losse mp3 ofzo die ik kan deleten of anders kan noemen.

Stop die specifieke banner in je adblockprogramma (en laat de rest door) bijvoorbeeld als je wel andere banners wil blijven zien, maar hier last van heb. Dat is een goede oplossing op zich! (andere heb ik even niet want ik heb geen alternatieve banners voor ruse en de campagne moet ik wel draaien natuurlijk...)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Die banner van RUSE moet DOOOOODDD!!!!

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, in ieder geval thanks voor het kijken.

Ik moet het er maar even mee doen, opzich geen ramp

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    ik weet zelfs dat die mp3's bij ons niet werken, dus daar moet je nooit problemen mee hebben (maar dit zit dus in een FLV movie file,die kan ik niet deleten, dan is hele banner fubar)

is zo voorbij, nog paar weekjes ofzo en is niet elke pagina

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, soms gaat dat ding spontaan af.
    Zou er geen probleem mee hebben als ie alleen het geluid maakt als je er overheen gaat met je cursor, maar dat gebeurt dus niet.
    Had net m'n cursor gewoon in het midden van het scherm en ineens blaast dat ruse geluidje vol door m'n speakers. Is nu al meerdere malen gebeurt.

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, dat is wel jammer! Maar ik weet niet hoe ik dat moet oplossen...

Adblock effe specifiek die banner die dat doet zou ik zeggen, dat is de slimste oplossing als je er echt last van hebt zonder de andere banners te blocken.

8. James Pond

James Pond Guest

Ah hier moet ik dit posten.

Nee het is een zwaar vervelende banner vanwege het feit dat hij geluid maakt zelfs als je er niet met je muis overheen gaat ( zoals bij normale banners ). Dit is zwaar irritant als je XBW in een tab open hebt staan en iets anders aan het lezen bent.

Echt ongelofelijk irritant eigenlijk. En nee ik weiger adblockplus te gebruiken, op andere websites heb ik hier nooit last van namelijk. Het is gewoon een fout in de banner die constant hetzelfde geluidje voor 2-3 seconden afspeelt.

Sorry Mirik, maar idd vrij vervelend :). Wanneer krijg je de Reach banners? Dan kun je mooi die RUSE banner wegdoen!

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2010
  9. Remco

Remco Guest

Gozer, als je dan gewoon hier even een paar pagina's terugleest, zie je dat die discussie uitgebreid gevoerd is. Dan zie je ook dat er niks aan gedaan gaat worden.

Kom op zeg, waar gaat dit over? Een geluidje van nog niet eens 2 seconden, boehoe. Zet gewoon je geluid uit, of gooi je muziek aan, dan hoor je t ook amper.

10. James Pond

James Pond Guest

Nou en, ik wilde het toch ff kwijt?

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een discussie over gevoerd, maar ik wel hier even wat aan toevoegen. Muziek luisteren werkt averechts, aangezien die ad dan dus keihard over je muziek heen blért.

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt nergens last van, werkt prima met firefox...

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb er alleen last van als ik er met de muis overheen ga?

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo hoort het ook te gaan, maar op een of andere manier denkt mijn browser dat ik er met m'n muis opzit. Hoor het ook maar heel eventjes, maar is natuurlijk wel irritant

15. Remco

Remco Guest

Daar is dit topic niet voor. Dit topic is om dingen aan te geven die handig zijn om ingevoerd of aangepast te worden. Aangezien dit niet aangepast kan worden, is jouw post hopeloos overbodig. Als je het dan echt kwijt wil, hebben we altijd nog de Green Mile, waar je in het 'Waar erger jij je gruwelijk hard aan' topic je ei kwijt kan :thumbs:
    Bij mij niet, als ik muziek aan heb staan, hoor ik de banner er slechts zachtjes doorheen.

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je Windows7 hebt kan je in de mixer het geluid van je browser uitzetten, dan hoor je het ook niet meer.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In Vista ook :eek:. Bedankt voor de tip!

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Gozer. Op een een of andere manier is die banner bij mij 10x harder dan mn muziek. It suckts back then and it sucks forever.
    Maar bij XP kan je niet het geluid uitzetten van je browser toevallig?

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Jawel. je klikt op je luidsprekertje rechtsonder en dan wijst het zich vanzelf.

Hoewel ik het wel super irritant vindt, schrik me altijd de tering:+

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Dan zet je gelijk alle muziek uit en niet alleen van je browser slimmerik ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina