Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    De pre-orders waren op @ de Media Markt (Utrecht). Maar ze zeiden dat ze misschien aan het einde van de dag nog wat over hadden. Dusja, je kan het altijd proberen.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Leer jij eens lezen, hij geeft met een genuanceerde post aan waarom hij het vreemd vind dat er een review is gemaakt op basis van een dagje spelen op easy. En ik geef hem daar helemaal gelijk in, op easy kan je overal doorheen rennen en wordt halo eigenlijk een goedkope shooter. Op een moeilijker niveau moet je echt je skills gebruiken, cover zoeken, afspraken maken met teammates als je het in co-op doet.

Maarja leuk dat Xboxworld een review heeft gegeven van de campaign, denk zelf dat als ze het op heroic of moeilijker hadden gedaan, de beoordeling beter was.

3. James Pond

James Pond Guest

Mja ik begrijp je helemaal! Als ik jullie was had ik die kans ook niet voorbij laten gaan hoor. En persoonlijk heb ik de review niet nodig, ik koop hem toch blind. Heb ook geen reviews gelezen van andere sites :).

Maar zal die van XBW dadelijk wel eens ff doorlezen, hopelijk staan er geen spoilers in ( ga ik niet vanuit :) ).

En Reckuuza, leer idd es ff lezen joh :p. Tevens val ik Xboxworld of de reviewers hier niet aan hoor, wilde alleen even m'n mening geven!

Maargoed, ontopic maar weer ^^. Wat gaan jullie als eerste doen als je Reach hebt? Na het installeren natuurlijk ;).

4. Dominic

Dominic Fariko Dominic

Leuk Bevonden:
    0
    Het einde van Halo Reach !! niet op legendary weet niet als daar weer verschil in zit maar legendary wil ik pas doen als ik hem zelf heb :)
    Over het einde van Halo Reach, zelf heb ik hem al uitgespeeld en ik vond het einde zelf echt leuk !!
    Je bent als laatste over en de covenant blijft maar komen net zolang tot je doodgaat.

Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  5. James Pond

James Pond Guest

Kun je misschien zeggen waar je spoiler over gaat? Als je dat erbij zet weten we wat voor spoiler het is :p.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Hiermee geef je aan dat de review minimaal is, maar het is gewoon een singleplayer review. Hoe de singleplayer is. Dus niks meer. Geen MP. Maja snap je punt wel hoor. :) Denk verder dat een moeilijksheidgraadje meer weinig verschil maakt. Of staat er iets in dat de AI kut is? Lijkt me sterk bij een Halo, (heb de review niet gelezen) dus het cijfer zal niet omhoog of omlaag gaan I guess.

Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  7. James Pond

James Pond Guest

Nee dat niet, maar kijk als Bungie zelf al het advies geeft dat de game je de beste ervaring geeft op de Heroic setting, is het natuurlijk een mindere ervaring op easy. De AI is veel slimmer, en probeert je ook te flanken op Heroic. Dat doen ze dus in easy niet.

In principe kun je dus heel snel en makkelijk door de game heenlopen op easy, en dat is natuurlijk niet de beste manier om een game te reviewen imo. Maargoed zoals al eerder gezegd door de redactie op de vorige pagina, ze moesten wel want anders hadden ze het niet eens kunnen spelen.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf op geklikt maar staat eigenlijk niets van een spoiler in.

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61

iemand dit al gezien?
    ziet er echt super uit !!!

volgens mij ook iets dat je kan racen met die quads zie ik dat goed ?

10. Dominic

Dominic Fariko Dominic

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wel heb er ook ff een titel bijgezet :+

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind het wel een goede zaak om de multiplayer pas te beoordelen als je deze een tijd hebt kunnen spelen. Firefight en Forge zouden gewoon mee genomen kunnen worden, maar dat is een afweging die jullie zelf moeten maken.

Punt is dat het beetje diepgang mist. Er wordt heel veel verteld over de setting, sfeer etc., maar ik mis gewoon heel veel info over de gameplay (en juist daar blinkt Halo in uit).

Edit: Lees net dat jullie op heroic moesten spelen. Dat doet sowieso al best veel af aan de ervaring imo.

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wil niet als een eikel overkomen, maar dit is al oud nieuws:+
    Voor mensen die maar ook een beetje het nieuws rondom deze game hebben gevolgd kennen dit filmpje allang, dit neemt natuurlijk niet weg dat het er inderdaad echt super uitziet.

13. James Pond

James Pond Guest

Nee ze hebben op easy gespeeld maar ze hadden juist op heroic moeten spelen :p.

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben Casper, ik zal ook even nog aangeven hoe deze keuze tot stand is gekomen, al heeft Willem het al aardig uitgelegd.

We hebben het spel dus inderdaad uit kunnen spelen, deels op normal, deels op easy, dit omdat we liever het spel compleet zien dan een deel op een hogere difficulty. We hebben zowel de co-op als de single player getest. We hebben alleen een blik geworpen op de rest van de modi, net zoals veel andere websites. Het verschil zit hem er in dat er veel sites zijn die een review over de multiplayer gaan schrijven terwijl op deze datum dat eigenlijk niet serieus mogelijk is. Dat is voor mij in elk geval geen optie, ik ga geen verhaal schrijven over iets dat ik nauwelijks of niet heb kunnen spelen. De optie is dus een review in twee delen, of een review ruim later plaatsen. Nu is er gekozen voor de eerste optie.

Stel je over het algemeen trouwens niet voor dat de meeste andere websites alle spellen uitspelen voordat ze een review schrijven, dit is namelijk vaak niet het geval. Ik probeer dit ten alle tijden wel te doen omdat ik vind dat het een meerwaarde geeft. Ik zie liever een goed onderbouwde review iets later, dan een onvolledige review die meteen online staat. Bovendien winnen we als Xboxworld dan toch niet van andere sites die hun reviewmateriaal veel eerder krijgen.

15. Dominic

Dominic Fariko Dominic

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het jammer dat jullie het einde niet zo goed vonden :confused:

Einde van Halo Reach
    Je weet dat de planeet kapot gaat en iedereen dood gaat het is juist een goed einde dat je als laatste over bent en ze zo lang mogelijk probeerd af te houden tot dat je dood gaat !!

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Heeft er iemand verstand van forge?

Ik heb een nieuwe game type aangermaakt , maar krijg deze niet werkende.
    Als ik een custom game opstart krijg ik de standaard setting.

Wat doe ik verkeerd :eek:

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    haha ik denk dat je over 2 รก 3 dagen meer succes hebt hierzo ^^

18. James Pond

James Pond Guest

Casper ik PM je wel even, dit gaat wel erg offtopic :)

19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oww ik kan echt niet wachten zeg,
    Zit vandaag al de hele dag te balen dat ik hem nog niet heb.
    Zo'n zin om die campaign door te lopen. Zou mooi zijn als ik hem morgen al ergens kan vinden, moet dinsdag pas half 3 op school zijn, kan ik maandag avond lekker lang door.

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Damn word me toch een partij verkouden :confused:
    kan voor geen meter slapen al een pak zakdoekjes leeg gesnoten :+
    hopelijk morgen vroeg reach te kunnen krijgen en dan lekker ziek onder een dekentje xboxen :9

Maar dat zal met mijn pech wel niet doorgaan en zal waarschijnlijk nog een dag moeten wachten :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina