[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig Wow Armory EU via google opgezocht? Sinds vandaag staat er een scam site bij de google sponsor voor "Armory EU" search. Als je dan iets probeert te zoeken moet je inloggen. Log je in -> Ben je je account kwijt. Trapte er zelf ook bijna in, maar gelukig wist ik zelf dat je niet hoeft in te loggen om iets te zoeken op de Armory.

Heb je de site bezocht? Scannen met wat progs like Spybot S&D, Malware bites, virusscanner etc, en check je account via de echte Armory en zie of je nog je gear hebt etc. Zo niet; dan ben je "gehacked" door de person(en) achter de scam website. Dan hebben ze je characters waarschijnlijk gebruikt om the spammen voor gold selling of wat dan ook.

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Armory heeft wat vetraging, maar verder wel alle gear nog.

De laatste keren is dat ook altijd zo geweest. Gear altijd behouden en dergelijke, maar gold en alts verkocht of verwijderd.

Ik heb een e-mail naar Blizzard gestuurd en een auto terug gekregen. Nu een kwestie van afwachten.

Zwaar klote. Er stond over alle chars heen, incl main, nog zo'n 10K gold op.

Kan drie dagen duren ongeveer, maar misschien heb ik wel net zo mazzel als de vorige keer dat ik mijn account terug heb als ik wil raiden vanavond.

3. rhijbeek

rhijbeek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met een Blood Elf Priest begonnen om te healen. Maar kan ik dan me talents beter in Holy of Discipline zetten en waarom?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Holy lijkt mij he. Dat is de healing spec voor alle priests. ;)

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gogo Holysmite <3

http://www.wowwiki.com/Priest_builds

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dude. Seriously.

7. rhijbeek

rhijbeek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft puur en alleen te maken met wat je zelf fijner vind. Holy en Discipline zijn allebei goede opties.

Holy is in principe verloren HP healen, terwijl Discipline vooral preventief is.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik zou lekker shadow levelen :)

10. rhijbeek

rhijbeek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgesproken met vrienden dat ik de healer zou worden. Dus dan zou Shadow levelen niet zo handig zijn..

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Gogo dual spec op 40. Heb ik ook op me priest :), disc/shadow.

12. rhijbeek

rhijbeek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een Dual-Spec Holy/Shadow effectief?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok: Onderzoek naar mijn account is klaar. Bleek dus volgens Blizzard iets van een virus achtig iets te zijn. Heb de scanners afgelopen week al op volle toeren laten draaien. Nu mag ik, als ik morgen ofzo mail krijg, eerst mijn WW veranderen.

Echt gare shit. Zodra ik weer online kan ga ik eens een GM aanspreken hierover. Wil toch eens horen wat die gasten hierover te zeggen hebben.

Is er uberhaupt ooit iemand gecompenseerd middels playtime of game content voor onderzoek of suspensions naar accounts? :confused:

Btw: Ga niet denken dat ik iets kuts gedaan heb, want anders zou ik hier niet posten. ;)

14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt niks vergoed omdat het je eigen verantwoordelijk is. Tevens valt je account onder Blizzard's bezit en kunnen ze je alles maken. Staat zowat allemaal in de ToS die je moet accepteren als je wilt spelen.

Oftewel: Your own fault als er iets met je account gebeurt. Blizzard neemt voornamelijk stappen tegen je account om henzelf te beschermen.

Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nee, want het is per definitie je eigen schuld als je je account kwijtraakt.

Edit: Wat hij zei dus. ;)

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Please be kidding?

Ja nogal :) Als je geen zin hebt om in een instance te healen, respec je naar shadow en ga je wat questen. Ga je een instance doen, respec je weer naar healing.

Met deze speelstijl profiteer je optimaal van je character en level je heel snel.

Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Duidelijk. Scheelt mij weer schrijven. :+

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je iets gevonden?

Ja: Alle troep verwijderd?
    Nee: Windows opnieuw installeren.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn gewone virusscanner, AVG 9.0+, vond niks toen ik hem aan had.

De Malware ook niet en de SpyWare dinges vind alleen tracking cookies van AVG. Die flikker ik er altijd meteen uit.

Edit: Wil graag een nieuwe char aanmaken. Ben zelf niet zo heel blij met Priest. Vrij moeilijke class en ik vind het redelijk sloom levelen.
    Heb een level 15 rogue die lekker snel gaat.

Nu heb ik al gelezen dat Hunter en Warlocks ook erg snel gaan, maar ik ben geen fan van pet classes.
    Is er nog een andere class die snel of heel snel levelt, zonder al teveel downtime of doodgaan?

Zat te denken aan een Mage. Een guildie van mij die ik ken van RL heeft er ook een. Gast verdiend er ook zwaar aan portals. ^^
    Daar doe ik het trouwens niet helemaal om hoor.

Als een van mijn XBW leermeesters, mods ofzo, iets weet hoor ik het wel. ^^

Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dat al niet eens gevraagd? En was jij ook niet bezig met een warrior?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina