De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Klopt het trouwens dat opties zoals randverbetering standaard aan staan, maar eigenlijk onnodig zijn en zelfs nog het beeld 'slechter' maken? Want anders ga ik het zo even uit zetten.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ze maken het beeld altijd beter. Maar wanneer je bijvoorbeeld aan het gamen bent is het niet wenselijk dat deze beeldverbeteraars aan staan omdat het voor inputlag kan zorgen.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik 100% niet mee eens, beeldverbeteraars moeten uitstaan, aangezien ze de bron kunnen verpesten. Als je een Blu ray film kijkt wil je toch de film zien zoals de maker het bedoelt heeft zonder dat je er digitale rotzooi zoals sharpness, edge enhancement etc. overheen gooit??
     
  4. John778

    John778 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag, kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen hdtv, digitale tv en interactieve tv? Ik wil namelijk een nieuw tv abonnement bij deze provider, maar ik weet niet hoe of wat en zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer... :confused: DANK
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    normaal gesproken maken beeldverbeteraars het beeld meestal slechter inderdaad. met randverbeteraars weet ik het niet. Gewoon ff testen.
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah dat is niet zo makkelijk om uit te leggen. Ik denk dat je het beste even langs de KPN winkel kan gaan om het je daar even door een medewerker uit te laten leggen.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    je hebt digiale tv met een decoder met scart. het beeld is n stuk beter dan analoog.

    je hebt ook HD zenderpakket. dan heb je een decoder met hdmi. Dat is dus echt hd want de reso is dan 1080i.

    Je hebt ook interactieve tv en daarmee kan je oa films huren, series kijken wanneer jij dat wilt, programma gemist etc etc.

    daarbij kan je ook n decoder nemen met harde schijf en kan je programma's opnemen.
    Ook kan je digitale zenderpakketten erbij nemen met erotiek of turks etc. Of Film1 en sport 1.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    KPN levert 2 soorten digitale televisie.

    1. Via de Ether ( Digitenne ).
    Voordelen.
    Goedkoop.

    Nadeel.
    Behoorlijk storingsgevoelig.
    Beperkt aantal tv- en radiozenders.

    2. Via de telefoonlijn ADSL.
    In mijn ogen zijn er veel meer nadelen dan voordelen.

    Nadelen.
    1. Alleen in cmbinatie met een KPN internet-abonnement.
    2. Voor elke tv moet je een netwerkkabel maken + elke tv heeft zijn eigen decoder (maximaal 3 decoders per huishouden ).
    3. De verschillende pakketten zijn aan de dure kant.

    Voordelen.
    1. Decoders zijn gratis of op huurbasis.
     
  9. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    interactive tv van kpn is maar 1 decoder per huishouden
    heb je meer tv's in huis kun je digitenne nemen
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Om op nog geen 3Km van de zendmast van TVoost en het Digitenne ontvangst is heel vaak slecht.
    Moet de antenne in de vensterbank zetten of een buiten-antenne kopen dan nog zijn er vierkantjes (digitale storing) in het beeld.
    Gebruik Digitenne alleen als er een storing is bij Ziggo en dat gebeurt gelukkig maar zelden.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij mij is de ontvangst gewoon goed, balkje helemaal vol, geen idee hoe ver ik er van af zit. Alleen heb ik laatst gehoord dat wanneer je een tv hebt die groter is dan 32" dat digitenne afgeraden wordt vanwege de slechte beeldkwaliteit. Is me nooit opgevallen, maar toen ik nog schotel had op mijn kamer had ik inderdaad een beter beeld. (Mijn tv is 32")
     
  12. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    buiten antenne is gratis mits je m bestel via de klanten service van kpn
    als je m in de winkel haal moet je er voor betalen
    beetje krom maar ja
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    digitenne is handig voor op je werk, de camping if op toestellen tot 32 inch. verder moet je er niet aan beginnen. Beeld is matig en geen hd!
    Daar heb je toch geen hdtv voor gekocht?!
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Alsof de xbox wel hd uitzend, het is weliswaar zonder ruis of storing, maar het is ook verre van HD. Een geupscalede DVD is ook nog steeds een DVD.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm 720p games zijn er genoeg?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Native 720P? Noem er eens wat? Want ik betwijfel het ten zeerste.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn zelfs 1080p native games...

    Weer wat gelul van je, net zoals het verhaal dat digitale beeldverbeteraars het beeld zouden verbeteren, dit klopt ook gewoon niet. Zo breng je gebruikers wel op verkeerde ideeen.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    720p is HDready , volgens mij is Wipeout HD nog steeds zon beetje het enige echte 1080p 60fps spel
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    720p is hdready ja, maar dat is nog steeds HD. HD uitzendingen op tv zijn ook maar HDready, namelijk 720p of 1080i.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    volgens mij zijn de meeste games 720p. Als ik Discovery hd of National Geographic hd kijk dan valt mn mond open, zo mooi!
    Laatst bij n kennis Digitenne gekeken op n 50 inch met buitenantenne en de tranen sprongen in mn ogen, zo slecht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina