Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk 1:58 dan :emo:
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik moet zeggen dat ik weinig zie waar ik het een beetje warm van krijg. Maar goed, net als bij PES, filmpjes zeggen niet alles natuurlijk.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie echt niks nieuws... behalve dat je nu je medespeler kunt knuffelen als je gescoord hebt..
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is een update van FIFA 10 en dat vond je ook niks.
    Zou raar zijn als je 11 opeens vet gaat vinden.
    FIFA 11 is goed, PES 11 zal ook wel goed zijn.
    Dan gaat het om persoonlijke voorkeur en dan kies ik voor FIFA. Puur voor de solide online opties.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    World Cup was al een update van FIFA 10...
     
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    en WC was een hele goede game _O_
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Zijn veelal weer dezelfde goals die je ziet. Het lijkt allemaal erg op elkaar en op FIFA 10. Aan de hand van de filmpjes ga ik dit jaar, sinds 2 jaar, weer terug naar PES.

    Maar goed, eerst maar eens de demo's spelen van beide games.

    Edit: De animaties van de keepers lijken echt helemaal niet veranderd, dezelfde duiken & acties als in FIFA 10? Of ligt dat nou aan mij.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    NOG 2 DAGEEEEN :D:D:d!!!! Wel chill morgen mag ik afrijden en overmoren FIFFAA
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat nog 2 dagen?

    Want het duurt nog 18 dagen voordat deze game uitkomt hoor. 1 Oktober. ;)
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hij doelt op de demo gok ik zo. ;)
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Nu maar hopen dat je slaagt anders wordt het spelen van FIFA ook niet echt leuk denk ik ;)

    Trouwens het vastpakken/knuffelen van je medespelers is wel geinig. Helemaal met clubs dat je naar elkaar toe kan rennen en vast kan pakken op kan springen etc. Is dat ook mogelijk of zijn die juich filmpjes standaard?
     
  13. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus dat filmpje, gewoon exact die irritante dingen zitten er nog steeds in. Ik zet mijn geld in op PES dit jaar.
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik kijk naar de balcirculatie zie ik dat het vloeind loopt en zie wel veel dezelfde bewegingen maar dat zie ik in het echte voetbal ook !

    Mijn mening blijft dat Fifa gewoon Fifa moet blijven, bovenal herkenbaar en dat ze moeten werken aan de iritante dingetjes van Fifa10. Zoals Rampage al zegt dat wanneer je een topspeler alleen maar aanraakt of imo het stiftje, de ingooien, de uittrap. Voor de rest een spelers-update en dan maak ik met alle liefde weer de eurootjes over voor een leuk seizoen Fifa. En al krijg ik PES gratis, die komt bij mij niet in mijn xbox, PES heeft nog straf }:] Ze beloven al jaren een topfootie en ben al jaren teleurgesteld. Natuurlijk hebben we altijd wel wat te klagen op Fifa, maar wat mij betreft zijn ze heer en meester (al weten de Pessers dat ook wel natuurlijk)
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen moeten niet klagen dat et hetzelfde lijkt in de filmpjes.. Wat verwacht je dan dat ze doen, alles weer op de schop gooien ? Ze bouwen rustig verder op de FIFA 08 engine en het wordt ieder jaar beter en beter..

    Alleen al de nieuwe celebrations, custom chants, Pro passing, personality+, nieuwste transfers en verbeterde manager mode zijn voor mij al reden om weer een eurootje of 60 te lappen.. ik weet toch dat ik het weer een heel jaar ga spelen.. En dan heb ik het nog niet eens over het theater (online highlights opslaan), be a goalkeeper, het prima online gedeelte en de verbeterde graphics..

    En overmorgen met de demo zullen jullie zien dat er ook in de gameplay weer kleine veranderingen zitten, dat merk je pas als je zelf speelt.. Ik hoop zelf op verbeterde keepers en nog meer animaties..
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    FIFA WC2010 was gewoon prima qua gameplay wat mij betreft, dus als FIFA11 even goed is, of iets beter, dan is dat wat mij betreft al goed genoeg.

    Ik hoop wel dat ze de replays flink aangepakt hebben. Kwam er net achter dat je maar 5 goaltjes mag oploaden naar de website. Sowieso al volkomen ruk dat je je replays alleen maar via de website kunt saven, maar dan ook nog zo'n ongelooflijk gare magere limiet eraan, is natuurlijk helemaal diep triest...
     
  17. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alleen maar benieuwd naar het nieuwe passing systeem dat ze ons beloofdhebben...hun "stokpaardje"
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, maar ik zie echt geen verschil tussen WC en Fifa 11. Precies de dingen waaraan ik me irriteerde in Fifa 10 en World Cup, zie ik nog terug in Fifa 11.

    Ja, leuk die celebrations.. ze kunnen beter hun tijd besteden aan de fouten in Fifa 10. Die Celebrations zijn 2x leuk, daarna zijn ze alleen maar irritant.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vond fifa10 leuker dan fifa WC, fifa11 overtuigd me niet op de filmpjes want zie gewoon de dingen terug waar ik me al 2 jaar aan irriteer. Maar misschien merk ik pas de verschillen als ik de demo speel!
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben ik met je eens. Heb laatst WC ook verkocht en ben doorgegaan met Fifa 10.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina