Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, neig nu weer erg naar de iPhone 3GS via studentmobiel. 20 p/mnd, zonder bijbetalen.
    Voor een iPhone 4 is het toch weer even ca 230 e bijlappen.

Echter, de verbeterde camera (foto/video), hogere reso van het scherm, 16gb ipv 8gb, doen me weer aanzetten om toch voor de 4 te gaan.

Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Starte net de game Flight Control op en toen kwam de melding van Game Center 'Welcome back, Baukehimself'.
    Normaal gesproken verdwijnt die melding weer zo snel als deze gekomen is.
    Echter is hij nu blijven hangen of iets dergelijks. De tekst blijft namelijk in beeld staan, wat zwaar irritant is.

Hoe zorg ik ervoor dat dit weggaat? :)

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    iPhone opnieuw opstarten?

Is er trouwens al een jailbreak voor 3GS 4.1:x?! Duurt wel lang zeg..

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel is er wel. Maar het is ten eerste slechts voor de oude bootrom (3GS voor oktober 2009) en ten tweede is het een bugged JB. Maar ik vind 4.1 toch al niet zo bijzonder... ik bedoel wat brengt het?

Ik hou het de komende maand(en?) op 4.0.1. JB :D

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Spel opnieuw opstarten :+?

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, zo simpel was het. :+

Moet jij niet leren ofzo?

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Jawel :+.

8. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik slecht nieuws voor je:
    Geachte Dhr. N. Dijk, van

Tot onze grote spijt is er vanuit Apple en T-Mobile al geruime tijd geen beschikbaarheid op de door u bestelde iPhone 3GS 8GB. Indicaties over leveringen in de afgelopen weken zijn helaas keer op keer niet uitgekomen, onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Alsof de extreme schaarste op dit product nog niet genoeg was heeft T-Mobile moeten besluiten dat de door u aangevraagde netwerkactie per aanstaande vrijdag 17 september vervroegd te moeten stopzetten. Dit betekent dat slechts voor aansluitingen ingevoerd tot en met a.s. vrijdag geldt:
    - 24 maanden gratis Web ‘n’ Walk Standard
    - 24 maanden Web ‘n’ Walk Plus voor € 4,95 per maand

Voor alle aansluitingen en contractverlengingen die wij doorvoeren vanaf zaterdag 18 september geldt: Web ‘n’ Walk Standard 24 maanden € 9,95 per maand, Web ‘n’ Walk Plus 24 maanden € 14,95 per maand.

Aan u de vraag: mogen wij uw aansluiting of contractverlenging deze week vast doorvoeren, ondanks dat levering van de iPhone nog tussen de 4 dagen en 4 weken kan duren? In dat geval profiteert u nog van de veel betere netwerkacties op de Web ‘n’ Walk bundels, uiteraard doen wij er alles aan om u de iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ons advies is om dit te doen, per saldo is het (in het geval van Web ‘n’ Walk Standard) € 238,80 voordeliger (24 maanden x € 9,95). Exactere informatie over de beschikbaarheid van de iPhone 3GS 8GB hebben wij helaas niet. iPhones zullen worden uitgeleverd op basis van datum binnenkomst contract, langst wachtenden krijgen dus als eerste uitgeleverd.

Kunt u z.s.m. (uiterlijk a.s. donderdag 16 september 12:00) via een van de onderstaande links uw keuze doorgeven?

Ja, voer mijn order vast door tegen de oorspronkelijke actievoorwaarden en stuur de iPhone 3GS 8GB z.s.m. toe. Ik ben op de hoogte van de langere levertijd.
    Als de link niet werkt kopieer en plak in uw browser: -

Belangrijke info voor nieuwe nummers: wij sluiten uw abonnement aan met een niet-vaste ingangsdatum. U gaat dus nog niet per direct voor het abonnement betalen, maar u bepaalt zelf achteraf via T-Mobile de exacte ingangsdatum (eenvoudige uitleg bijgevoegd bij de simkaart). Heeft u gekozen voor nummerbehoud dan gaat het abonnement automatisch pas in op de datum dat uw nummer wordt omgezet.

Nee, voer mijn order niet door zolang het toestel nog niet binnen is, u mag mijn order annuleren.
    Als de link niet werkt kopieer en plak in uw browser: -

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en wij hopen op uw begrip. Wij stellen alles in het werk om uw order zo snel mogelijk compleet bij u thuis te hebben.

Met vriendelijke groet,
    Het Team van Studentmobiel.nl

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, waarschijnlijk een hoop mensen die in korte tijd nog een 3GS willen.
    Wordt waarschijnlijk toch uit mn slof schieten en voor de iPhone 4 met i-150 abo gaan.

10. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal hier wel van, wacht gvd al 5 weken.

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Morgen krijg ik m'n iPhone 4! Precies een maand moeten wachten. \o/

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    iPhone 4 besteld via T-mobile.nl.
    Moet nog bevestiging krijgen om nummerbehoud enzo aan te vragen.
    Nu nog maar eens zien hoe lang ik moet wachten.

13. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m'n iphone nu precies 5 weken geleden besteld op tmobile, krijg m vrijdag binnen.
    Had m ook vandaag al kunnen hebben alleen vrijdag is de enige dag dat ik of iemand anders thuis is. Heb m gewoon op de site besteld omdat ik niet zo veel haast had aangezien ik nog een abbonementje bij een andere provider heb tot en met oktober.

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je had beter naar een winkel kunnen gaan (T-Shop, Belcompany, The Phone House) dan heb je 'm 99% zeker sneller.

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oke, even een uitgebreid vraagje.

Vandaag heb ik nog mijn Iphone 2G. Ik wil daar echter alles afhalen en op mijn computer zetten, en dus ook een reservie kopie maken. Hij is namelijk super sloom en morgen ga ik hem verkopen omdat ik dan mijn iPhone 4 krijg.

Echter, mijn PC is gecrasht laatst en nu is al mijn muziek etc. weg uit iTunes. Laatst gaf Rivanov me een programmaatje om mijn muziek naar mijn pc te transferen, maar na x-aantal nummers zou ik ervoor moeten betalen.

Weet iemand hoe ik alles (gratis) van mijn iPhone 2G haal, hier tegelijkertijd een reservekopie van maak voor op mijn iPhone 4? Ook wil ik graag een nieuwere versie op mijn iPhone 2G zetten, want hij is nu echt super sloom, en crasht bijna bij elke app. Dit heb ik echter 2 jaar geleden voor het laatst gedaan en zou dus niet precies meer weten hoe ik een vloeiend lopende firmware (en welke) ik erop moet zetten.

Als iemand mij kan helpen, graag :).

Thanks.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Facetime kost dus maar 1 keer geld als ik het goed begrijp? Alleen die activatie sms.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je de iPhone opnieuw opstart en Facetime gebruikt krijg je weer diezelfde activatie sms. Dus als iemand 10x z'n iPhone opnieuw opstart en 10x Facetime gebruikt is hij al €2,10 kwijt.

Ik kreeg vanmorgen ook ineens uit het niets een activatie sms van Facetime. Terwijl ik dit nog nooit heb gebruikt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina