Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem maar gewoon bij wehkamp besteld, 244 euro..

Morgen binnen :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ok, morgen naar Zaandam.
    Maar als je Reach koopt kun je nog 50 euro terugvragen?!
    ROFL, verkoop ik Reach voor 35 euro, helemaal goedkoop uit :D.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, moet je morgen even hier kijken: http://www.xbox.com/nl-NL/geldterug

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Morgen is de site van Microsoft pas online en dan weten we ook wat de algemene voorwaarden zijn.
    Halo Reach actie

Zal er niet raar van opkijken dat Microsoft straks heel goed naar de kassabonnetjes gaat kijken.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Alsof ze straks na een paar 10.000 bonnetjes gaan kijken.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zullen ze wel moeten , hoe weten ze anders op welke bankrekening ze het geld moeten terug storten ;)

Bij de laatste actie heeft het >6 weken geduurd voordat ik de €30 terug kreeg van M$.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stuur ze wel een mail dat ze alles naar mij kunnen sturen:+

8. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  9. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Heeft iemand ook last van lawaai bij de Slim? Ik heb soms echt dat als ie een spel leest dat ie belachelijk veel lawaai maakt.

Ben nu bijvoorbeeld Halo Reach aan het installeren (\o/) en het klinkt alsof ie de disc heel snel aan het draaien is. Als ik er dan soms met m'n vinger er zacht op tik dan houdt ie ermee op.

Iemand enig idee?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Voorraad Zaandam:

@Vuurpijl00 die gaan redelijk snel de deur uit. We hebben er nu nog een stuk of 10 en verwachten later deze week aanvulling.

:mad:

11. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Die Xbox 360 Slim is echt een verademing vergeleken de oude herriemaker. _O_ Zeker de moeite waard om hem aan te schaffen, en als je hem bij de Saturn nog kan krijgen in combinatie met Halo Reach voor 229 moet je het zeker doen! 50 euro's cashback.

Actievoorwaarden staat overigens hieronder

ACTIE VOORWAARDEN HALO REACH CONSOLE PROMOTIE

Deze promotie is geldig van 14 september 2010 t/m 31 oktober 2010 voor elke aankoop van een Microsoft Xbox 360/Xbox 360 S-console in combinatie met de game "Halo: Reach" bij één van de deelnemende winkels. Niet geldig in combinatie met andere acties. Deze promotie is alleen geldig in Nederland en België.

Alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen. Aanvragen worden niet geretourneerd. Het versturen van uw aanvraag geldt als volledige en onvoorwaardelijke erkenning van deze voorwaarden. Deze promotie is beperkt tot één teruggave per huishouden of adres en Microsoft behoudt zich het recht voor om de identiteit te controleren. Deze actie is alleen van toepassing op de eerste 20.000 inzendingen.

Maximaal één aanvraag per rekeningnummer. Deze promotie is ongeldig indien deze verboden is, belast wordt of anderszins wordt beperkt door lokaal recht. Alleen voldoende gefrankeerde, volledig ingevulde en ondertekende inzendingen met bijgesloten een duidelijk leesbare kopie van de kassabon met daarop de aangekochte Microsoft Xbox 360 console en het Xbox 360 spel 'Halo: Reach' met aankoopbedrag worden in behandeling genomen. De kosten van verzending van de aanvraag zijn ten laste van de aanvrager.

Dubbele of ongeldige verzoeken worden afgewezen en niet geretourneerd. Het storten van het retourbedrag op uw bankrekening kan tot 4 maanden in beslag nemen. Alleen Nederlandse en Belgische bankrekeningen worden geaccepteerd. Verzoeken die naar het oordeel van Microsoft niet strikt voldoen aan de voorwaarden van deze promotie, inclusief frauduleuze verzoeken,zijn ongeldig. Microsoft is niet verantwoordelijk voor onvolledig ingevulde formulieren of te late, zoekgeraakte, onleesbare, gestolen, vertraagde, niet gefrankeerde of verkeerd bezorgde post. Deze promotie geldt niet voor zogenaamde 'refurbished' producten, producten die een geopende verpakking hebben, geretourneerd zijn of bedoeld zijn voor demonstratie.

PRIVACY
    Uw gegevens worden verzameld en verwerkt conform de Wet bescherming persoonsgegevens en in overeenstemming met de Microsoft Privacy policy (beschikbaar via http://privacy.microsoft.com/nl-nl/fullnotice.mspx). Microsoft Corporation verwerkt uw gegevens in het kader van deze promotionele actie en eventueel voor marketingdoeleinden. Microsoft Corporation deelt uw gegevens niet met derden, behalve als dit noodzakelijk is om de gevraagde diensten te verstrekken of transacties te voltooien, of als de wet dit vereist. U hebt steeds het recht op toegang, verbetering en schrapping van uw gegevens. U kunt uw gegevens raadplegen en de aanpassing ervan vragen door uw vraag te richten aan: Microsoft Nederland, Xbox actie, Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol resp. Microsoft België, Xbox actie, Corporate Village, Leonardo Da Vincilaan 3, 1935 Zaventem

Promotor: Microsoft Ireland, Atrium Building Block B, Carmenhall Road, Sandyford Industrial Estate, Dublin 18

Microsoft BV KvK-nummer 34061536
    Microsoft België RPR-nummer: 0437.910.359

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog veel lawaai met de slim,het is minder maar toch.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    NICE!

Ik had de enerlaatste Slim bij de Saturn _O_
    Daarnaast nog maar Reach erbij gekocht (lag nog redelijk veel, o.a. LE's en SE's).. 228 euro's! :D

Nu bonnetje opsturen naar MS en ik heb de deal van de week :D.

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik niet in de buurt van Zaandam woon. Had hem ook graag daar willen halen. Hem hem vandaag maar voor de normale prijs opgehaald. :'-( Ben er toch heel blij mee. ;)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Gast, ik woon ook totaal niet in de buurt van Zaandam :lol:.
    Anderhalf uur OV, maarja ik had toch vrij :p.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Maat van me woont in Groningen, maar is vandaag wel naar Zaandam gegaan voor Reach (en heeft er een voor me meegenomen _O_).

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Uh je kon er maar 1 pp kopen 8).

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Loop gewoon 15 min later weer de winkel in? :9

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Exactly.

20. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Heeft iemand ook dat probleem dat je xbox zomaar opnieuw opstart? Ik speelde niet eens lang miss 3 uurtjes... Kan dat komen door warmte? want hij staat namelijk plat op digitale ontvanger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina