Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen geven helaas geen kont om de sfeer in een spel en willen liever nonstop knallen :'-(
    Heb de DLC gedownload en daar is inderdaad freeroam en een beetje arcade achtige missies, welke heel tof en afwisselend zijn naar mijn mening! :)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren voor het eerst ff kunnen spelen, en vandaag wat zitten gamen. Ben nu op hard, 8 uurtjes bezig en het verhaal boeit mij echt enorm. Wel super spelletje. Wel jammer dat ik al in Chapter 12 zit, waardoor het spel over een aantal uurtjes dus is uitgespeeld. Naja heb ik er in ieder geval wel plezier aan gehad voor een 3 dagen 8) Wat morgen is Reach!!!!

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De sfeer het gevangenis level was goed maar de gameplay vond ik ook niet leuk

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook,sfeer top maar gameplay minder.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies , ik vond de sfeer ook geweldig , deed me echt aan al die gevangenis films zoals Escape from Alcatraz denken, series als Oz en Prison Break. Grafisch ook netjes, maar de zeer repetitieve hand to hand combat werd heel gauw saai. Erg jammer, ik hoopte ook meer variatie in deze missie, beter uitgewerkt combat systeem en misschien wat klusjes in die missie. Maar toch waren bepaalde stukken wel heel tof gedaan in de game, al met al vond ik de missie wel heel nice.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dan heb je geen research gedaan.

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net uitgespeeld.

Gaaf spel, toffe sfeer maar beetje kort en heb weinig trek om die postertjes en magazines te zoeken.

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tijdens de cut-scenes, yes, maar wat je moet doen tijdens de missions, mwoooooh. Ch8 begint het enigzins leuk te worden....

Daar behoor ik niet toe hoor, maar ik vind tot zover de gameplay tijdens de missions erg beperkt ... En ook wat on rails. Ik heb nauwelijks het idee dat ik een free roam game aan het spelen ben.

Exactly!

En verder irritante dingen, zoals dat mijn wagen heel vaak verdwijnt. Rij ik ergens naartoe, stap ik ff uit, loop wat rond, kom terug, weg wagen. ook tijdens missions!

Ik had er gewoon meer van verwacht. Misschien dat de DLC wat goed maakt, al hoewel ik het idee heb dat dat gewoon in de game had moeten zitten. Zo jam packed vol van gameplay zit de game niet nl...

Eens zien of ik het dat nog waard vind als ik de game uit heb ...

On the plus side, deze game heeft echt briljant goede 5.1 sound. Echt heerlijk hoe het klinkt over mijn 5.1. headset!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    ^ Maar then again...zou je echt free roamen in Mafia II? In het begin toen ik de game net had ging ik een beetje rondkijken, maar vandaag heb ik echt alleen maar missies gedaan en ook geen enkele keer echt zin gehad om even een beetje rond te cruisen. In GTA IV heb ik dit bijvoorbeeld supervaak gedaan juist, maakt niet uit verder maar een free roam in Mafia II kan mij echt weinig tot niet boeien:)

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dan begrijp ik niet waarom je Maffia 2 hebt gekocht, Maffia = sfeer, daar draait alles om. Alles is gebouwd om een realistische maffia sfeer neer te zetten. De kleine stad, details in de grafische pracht maar ook in de muziek. Als je van Maffia wilt genieten moet je genieten van de sfeer dat het spel met zich mee brengt. Ik ben blij dat ik het niet ging spelen voor "non stop actie" want dan was ik echt somber.

Hmm geloof mij chapter 14 is vervelend, vooral 't laatste stuk (zie mijn guide een paar blzs terug hoe je het moet aanpakken, maar 15 is ook irritant. Chapter 15 kent heel veel overdreven scripted events waarbij je à la Limbo ineens dood kan zijn.

Tja ik mis het niet, ik heb liever een kort maar super tof avontuur dan lang maar saai. En ik heb de leukste dingen wel gezien van de stad, geen zin in free roaming. Had zelfs geen zin om alle playboys te verzamelen.

11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Chapter 14 kun je ook cheaten, moet je gewoon

je auto pakken en onder die garagedeur rijden, zodra die garagedeur naar sluit rijd je meteen achteruit en dan kun je iedereen knallen vanaf buiten, veilig van achter de muur van het gebouw.

12. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn commentaar berustte ook niet op mijzelf, want ik speel eigenlijk het spel puur voor de sfeer. Het was meer bedoeld om anderen te wijzen op het feit dat dit simpelweg geen 1-2-3-schietspel is waarbij je iedereen in één knal naar de tering helpt (oké, sommige missies wel) ;)

13. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu geleend van een vriend.. Nu kijken of hij wat is ik hoor veel mensen zeggen dat de Story mode binnen een weekje is uigespeeld.. :confused:

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok dat ga ik dus zeker proberen.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Sterker nog, 2 daagjes! (Het kan zelfs binnen 1 :+)

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op hard heb ik het in 1 dag gedaan.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verslaafde :+

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat lijkt me ook makkelijk te kunnen inderdaad, want ik doe het al extreem rustig en bekijk alles een beetje tijdens de missies. Maar als ik dat allemaal niet zou doen, dan gaan die chapters erg snel heb ik al wel gemerkt. De missies zijn weliswaar langer qua speelduur dan GTA IV maar de hoeveelheid missies is veel minder helaas. Reviews hadden het er al over, er worden genoeg gave plekken in Empire Bay niet gebruikt in missies en dat is echt zonde.

En in die DLC heb ik totaal geen interesse na de kritiek die ik erover hoor, plus amper tot geen cutscenes en dat Jimmy bij lange na niet zo gaaf als Vito is...zonde hoor. Had dan gewoon nieuwe chapters voor Vito gemaakt.

Hoe kan ik trouwens meerdere autos in mijn garage kwijt? In de demo kon ik selecteren tussen verschillende autos in mijn garage.

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Thnx voor de tip! Werd helemaal gek toen ik voor de tigste keer dat stukje over moest doen :p. Met die tip ben je er zo door heen! Top!

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon voor de garage gaan staan in je auto en op (X) drukken. Hierdoor word de auto in de garage gezet, je hebt plaats voor 10 auto's in de garage.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina