Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ben heel benieuwd. Ik kan namelijk maar nooit goed aan de PS3-controller wennen en dat maakte het allemaal toch wat moeilijker spelen voor mij.
    Vorig jaar was er ook een verschil in de graphics tussen de PS3 en de Xbox ( kleuren waren op de PS3 wat minder scherp ) ; ben benieuwd of dat nu anders is.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    heb tot dusver altijd met de d-pad gespeeld dus vond dan de ps3 controler fijner (dat komt door ps2 tijdperk) maar nu met het analoge stickje, ben ik blij met de 360, omdat ik dan de controler veel fijner vind dan de ps3.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Same here.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel altijd met de stick i.p.v. met de D-pad. Daardoor voelt het aan of de left-stick bij de PS3 controller op de verkeerde plaats zit. Bij de Xbox controller zit hij goed, namelijk daar waar de D-pad op de PS3 zit.
    Is het nog te volgen? :)

    @Rivanov, ga jij PES 2011 soms ook voor de PS3 kopen?
     
  5. pinteman

    pinteman Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd. Heb de afgelopen jaren iedere keer bij de keuze tussen FIFA en PES heel veel waarde gehecht aan recenties en demo's, maar ik ben na drie FIFA games op rij (09,10 en World Cup) wel weer toe aan een PES-game in mijn collectie. Dan tel ik gemakshalve 2010 niet mee, die ik vorige week op marktplaats voor een 10tje heb opgepikt, want daar kan ik nog niet heel enthousiast van worden. Maar alle grote game sites zijn positief tot nu toe, dus wellicht dat 2010/11 het jaar van PES wordt :D
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @Han:

    het is heel goed te volgen. Same here. Bovendien is het pookje bij de 360 veel korter en daardoor strakker.

    Maar goed Han, denk dat het tijd wordt dat wij elkaar een keer dan via 'live' gaan treffen... :mad:

    wat is je avatar, dan voeg ik je toe
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mijn gamertag bedoel je? Heel simpel: HanTerp :)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Houd mij even op de hoogte als iemand een torrent vind (zelf niet into nieuwsgroepen).

    Iemand ook een linkje naar een tutorial hoe ik demo's installeer via USB? En is een 2gb stick daarvoor genoeg?

    Pes is wel een reden om weer gold aan te schaffen, mits de game (online) goed is.
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    mooi dan voegt hullybul je vanavond of morgen ff toe. Lijkt me wel aardig om ipv steeds te lullen over PES een keer tegen (of met) je te ballen.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik zie hier continu dezelfde 7 á 8 mensen, die alles goed vinden aan pes.

    Ik ben benieuwt naar de mening van andere als straks de demo voor iedereen beschikbaar is, dan krijg je toch een wat objectiever beeld.

    Ik kan zeker zeggen dat de demo me niet is tegengevallen…

    Ik merk wel dat er nog veel meer inzit, dan ik eruit kan halen, maar dat is een kwestie van veel spelen en de controls zo goed mogelijk onder de knie zien te krijgen.

    De demo van Fifa11 moet ik nog spelen, dus dat is even afwachten, maar vooralsnog is mijn keuze niet zo vanzelfsprekend als de jaren hiervoor.

    Wat mij vooral triggert is dat het voetbal zelf voor iedereen goed te doen is, maar je duidelijk merkt dat je door oefening veel “ dieper “ in het spel kan komen en hierdoor een wedstrijd naar je hand kan zetten. Ik heb het dan niet over opstelling of tactiek, maar puur over het voetballen zelf.
    Ook het gevoel van vrijheid bevalt me goed, heb bij pes niet het idee dat duistere krachten bepalen dat ik bij een 2-0 voorsprong, toch nog in de 90e minuut met 2-3 moet verliezen.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mocht ik een van de gelukkige zijn, dan hoor ik het graag :)

    Waarom heb je iemands mening uberhaupt nodig om te bepalen of je het wat vind als je zelf de demo ook al hebt gespeeld? De mening van 7 mensen is niet objectief, maar die van 20 wel? Of neem je dan het gemiddelde?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb geen Xbox meer, dus PS3 is m'n enige mogelijkheid. :+
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Moeten we zeker een keertje doen. Ga je ook met de Digitaalgras-toernooien meedoen die we voor PES gaan organiseren?

    @Rivanov, dacht ik al. Jammer eigenlijk. Maar wel leuk dat je je dan toch nog regelmatig op het Xboxworld forum laat zien ;)
     
  14. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Wat houdt dat exact in? Wij spelen 1 x in de 3 maanden met een vastgroepje van 8 personen (4 teams van 2) een hele avond een toernooi offline bij een van de jongens thuis (en dan te bedenken, allemaal 30-ers ;-))..
    Is dat digitaalgras online of ook op een plek?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Online that is. Vroegah deden een aantal van digitaalgras dat wel, maar dat doen we nu niet meer. Waarom weet ik ook niet precies.
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Vind wel tof dat het online is, maar hoe gaat dat? wordt een toernooi opgezet of zo?
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dan wordt er een toernooi opgezet. Kijk eens rustig op digitaalgras, daar staat alles wel beschreven.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ook ga ik doen.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is een online toernooi. We houden er verschillende en die zien er ook verschillend uit om het interessant te houden.
    Je speelt dus 1 vs 1 tegen iemand anders die aan het toernooi meedoet.
    Wel zou het kunnen dat met de verbeterde online we ook 2 vs 2 toernooien gaan houden.
    De afspraken met je tegenstander maak je via Digitaalgras in het PES Toernooien forum.
    Om een voorbeeld te geven: Ons eerste toernooi zal waarschijnlijk een toernooi zijn waar de eerste ronde in groepen wordt gespeeld en daarna gaat het verder met knock-out. Beetje de CL -opzet dus.
    Je moet dus kijken in dat toernooien-forum wie je tegenstander is en daarmee spreek je dan een dag en tijd af in het afspraken-topic.
    Na de wedstrijd geef je de uitslagen door in het uitslagen-topic en dan wordt de stand bijgewerkt.

    Neem maar eens een kijkje en dan zie je dat we al verschillende toernooien hebben gehouden. Wel liep het de afgelopen jaren erg stroef omdat er maar weinig meer waren te vinden om online te spelen met PES.
    Hopelijk verandert dat dit jaar radicaal.

    Het zou wel weer eens tijd worden om ons beroemde WK-handicap te houden.
    Dat toernooi speel je met landenteams. Je wordt ingedeeld op speelsterkte en de zwakste speler krijgt het sterkste land en naarmate je sterker bent krijg je een zwakker land. De sterkste speler speelt dan dus met het zwakste land.

    Maar ja, allemaal ( nabije? ) toekomstmuziek; eerst maar kijken of online goed werkt.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    In dit geval zeker niet nee ;)


    En als je mijn reactie wat verder had gelezen, dan had ik je misschien mijn mening over de demo al kunnen zien. Neemt niet weg dat ik ook geïnteresseerd ben in de mening van andere, één van de redenen dat ik een forum bezoek. Weet niet waar die drang vandaan komt, om uit de reacties van andere, weer een gemiddelde te nemen ;)

    Maar doesnt matter, zoals ik het nu zie, denk ik dat een hoop mensen pes positief gaan ontvangen. Gameplay is in ieder geval verder dan ik had verwacht, hoop dat het online ook goed werkt.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina