Omg, t-bagging can niet meer in Reach. nou kan wel maar je camera gaat gelijk naar je respawn als je dood gaat.
In halo 3 registreert theater alsnog de kijk richtingen van andere personen, het ENIGE wat Bungie hoeft te doen is een reticule op het scherm plakken met de rest van de HUD....dus het is zeker raar.
Ik denk dat het dankzij lag online het vrij moeilijk is op precies de kijkrichtingen van een andere speler te registeren.
Wacht maar tot je een keer beroofd wordt en de dader met z'n klokkenspel boven je gaat hangen nadat je bent neergeslagen.
Is het andere mensen ook overkomen, of ben ik de enige? Wanneer ik samen met iemand een film wil bekijken in Theater dan staat er dat de party size too large is en dat maar 1 persoon het kan bekijken.... Doe ik iets fout?
Ik deed in Gears 1 ook altijd zoiets. Als iemand down ging en de laatste was, plakte ik altijd een smoke grenade op m en ging ik er om heen dansen. Campfire noemde ik dat altijd xD Kan me voorstellen dat het best vervelend kan zijn.
Tea-baggen is droog. In H3 werd ik altijd ge'T-bagged door de grootste Noobs Serieus, goede spelers doen het echt nooit!
Hai Ik...ehm... heb weer een paar fotootjes. Alleen van een gedeelte van het eerste level (campaign dus) 45 stuks. De meeste zullen waarschijnlijk/uiteraard alleen leuk zijn omdat het zo een 'je moest erbij zijn' gevalletjes zijn. Maar ik heb geen zin om dat te sorteren. Here we go. [Campaign @ Winter Contingency] Spoiler Geinige feature op de site is wel dat de site spelers in de foto herkent. Bij een hoop foto's heb ik dus een 'verhaaltje' in mijn hoofd van waarom ik die foto heb gemaakt. Ik kan het wel zeggen, maar het klinkt allemaal toch stom omdat jullie er niet bij waren. Dat heb ik geleerd van het grappige quotes topic. Vind de foto's er btw allemaal wat minder scherp uitzien dan op mijn TV!