Wat een heerlijk spelletje! Ik heb genoten van de potjes multiplayer die ik gespeeld heb.
Mijn enige klacht zijn toch wel die verdomde loadouts. Ik gebruik zelf alleen maar sprint, maar mijn tegenstanders gebruiken alleen maar jetpacks of armor lock. Vooral op die open map met veel gangetjes (de naam ontschiet mij even) is het irritant als je tegen een team jetpack gebruikers moet. Overal vliegen ze heen als randdebielen, en sprayen hun AR's alsof hun leven ervan af hangt. Ze zijn makkelijk te killen van een afstand, maar van dichtbij wordt het toch een stuk lastiger.
Armor lock spreekt voor zichzelf, dat is gewoon cheap om te gebruiken bij team slayer imo. Het is een super idee voor Invasion, waar ze met tanks op je schieten enzo, maar in slayer heeft het naar mijn mening gewoon geen plaats.
Desalniettemin, het blijft Bungie, dus er is voor ieder wat wils . Ik speel gewoon lekker mijn potjes Classic Slayer of Slayer Pro (hoewel ik Pro niet zo heel leuk vind, omdat je niet met een Magnum spawnt )
De Campaign ben ik hééééél benieuwd naar, maar ik had niet genoeg tijd om me er in te verdiepen vandaag, dus morgen ga ik hopelijk een heel eind komen. Solo Legendary, bitches
Ben blij dat ze daar een achievement aan hebben vastgemaakt. Ik heb alle Halo delen solo uitgespeeld op Legendary, en nu word ik er eindelijk eens voor beloond .
Is er trouwens al iemand die hem uit heeft op Legendary? Zo ja, is het moeilijker of makkelijker dan Halo 3?
Laatst bewerkt: 14 sep 2010