Hallo luitjes, hebben jullie mischien winkel namen website's waar je xbox 360 spellen aan kan verkopen tegen cash . gr, Romsie
Lijkt mij niet dat er gameshops zijn die games KOPEN, tenzij het zeldzame limited editions zijn. Gewoon tweedehands verkopen dus.
het zijn er wel 93 tegelijk HEHE... 1-fuel 2-mercenaries 2 -world in flames 3-spiderman 3 4-soul calibur IV 5-resident evil 5 6-fifa 08 7-need for speed carbon 8-unreal tournament 9-007-quantom of solace 10-soldier of fortune -payback 11-fable 2 12-crackdown 13-assassins creed 14-project gotham racing 3 15-Legendary 16-NBA-street homecourt 17-perfect dark zero 18-john woo presents: Strangehold 19-Amped 20-conan 21-red dead redemption 22-tony hawk's skateboarding - american wasteland 23-Dante's inferno 24-wanted -weapons of fate 25-Far cry-instincts predator 26-Viking-battle for asgard 27-UFC 2009 28-UFC 2010 29-Virtua tennis 2009 30-mortal kombat vs dc universe 31-PES 6 (pro evolution soccer) 33-PES 10 (pro evolution soccer) 34-Collin mc rae Dirt 35-Collin mc rae Dirt 2 36-juiced 2 hot import nights 37-2 spellen in 1 : indiana jones lego / kungfu panda 38-saints row 39-saints row 2 40-Tomb raider Anniversary 41-Left for death 42-left for death 2 43-Race driver grid 44-Kane & lynch death man 45-the darkness 46-Star wars - the force unleashed 47-Virtua vighter 5 48-Borderlands 49-Smack down Vs Raw featuring ECW 2008 50-Lost planet (limited edition) 51-Bio shock 52-Godfather 53-Godfather 2 54-midnight club los angeles 55-Metro 2033 56-Red faction Guerrilla 57- Need for speed shift 58-Wet 59-Mx vs Atv untamed 60-Prototype 61-bionic comando 62-Xmen origins -wolverine 63-burnout revenge 64-Quake 4 65-Need for speed undercover 66-Turok 67-TMNT teenage mutant ninja turtles 68-The orange box - half life 2 : ep 1+2 / team fortess 2 / portal 69-Clive barkers : jerricho 70-GUN 71-Kingdom under fire - circle of doom 72-Far cry 2 73-Blazing Angels 74-Rockstar presents: table tennis 75-Bully-Scholarschip edition 76-Fear 77-Ninja gaiden 2 78-Def jam icon 79-Army of two 80-Call of juarez - bound in blood 81-topspin 3 82-burnout paradise - the ultimate box 83-Command & conquer - tiberium wars 84-Battlefield 2 - modern combat 85-Lord of the rings - battle for middle earth 2 86-Star wars Lego-the complete saga 87-medal of honor airborne 88-viva pinnata - paniek in het paradijs 89-just cause 90-need for speed most wanted 91-Need for speed pro street 92-smack down vs raw 2007 93-skate 2 dus ik wil geen kinder loontje hiervoor hebben snappen jullie?
Nee, dat is gewoon verkopen aan particulieren, maar dat gaat via bol.com. Net als de tweedehands boeken. Bol.com neemt ze niet zelf in de voorraad.
bij game mania kun je tegen geld inruilen. Maar als je er weer andere spellen voor ruilt krijg je er iets meer voor terug. Sommige spellen die ze al vaak in het assortiment hebben krijg je maar weinig voor terug. Tevens mogen ze spellen weigeren
gewoon op marktplaats zetten, maar ik geef een tip: maak per spel een eigen advertentie, dan ben je veeel beter te vinden!
als ik ze verkoop ga ik altijd naar de dimension plus, die zit echter alleen in Groningen, Delft en Doetinchem -> http://www.dimensionplus.nl/
ik weet niet waar je woont maar in tilburg hebben we Good4you aan de achterzijde heet het Cash4you daar kunnen we gebruikte dingen heen brengen
Ik kan mijn games verkopen aan een Gamemania in ruil voor geld hoor. Misschien omdat ik de filiaalmanager ken? Al is het niet veel, want zij moeten die games natuurlijk ook weer verkopen. Je moet er niet veel voor verwachten.
Ik zou ze op marktplaats ofzo zetten. Gameshops geven bijzonder weinig er voor terug. Ik zou sowieso niet op heel veel geld rekenen. De meeste games zijn voor 10 euro nieuw te koop. Persoonlijk zou ik geen 5 euro neerleggen, als ik een nieuwe voor 10 kan kopen. Ik heb zelf ruim 50 games en veel van die spellen speel ik niet meer. Verkopen doe ik ze niet, want het bedrag wat ik ervoor terug zou krijgen is zo laag, dat ik ze liever hou.
Als je er geen kinderloontje voor wil ontvangen moet je ze lekker los gaan verkopen... Je krijgt juist het minste bij een gameshop. Wat denk je er zelf voor te krijgen?
Dat kan iedereen volgens mij gewoon bij de Gamemania. Ze geven alleen vaak een prijs op basis van voorraad in het magazijn. Dus dat kan enorm verschillen. Maar ik zou een game bijvoorbeeld nooit weg doen voor 50 cent, dan geef ik het liever weg of probeer het op marktplaats.