Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik weet het niet voor 100% zeker hoor maar ik meende dat ik dat er zag staan, keek er vluchtig over heen :+

2. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Heb hem besteld samen met een jaarabo bij chief _O_ Weet alleen niet wanneer hij binnen komt |:-

btw, voor degenen die hem al spelen, welke button lay-out past het best nu met de abilities? Toch weer Bumper jumper?

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ben de campaign op legendary aan het uitspelen in co-op. Tot nu toe erg vet! De levels en missies zijn allemaal anders en divers (zeker qua design). Ben inmiddels bij mission 8 aanbeland. :)

4. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijg ik bij mijn laatste 3 orders dus niet, ook maar ff navragen dus.

Jij trouwens wel preorder codes gehad?

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijk spelletje! Ik heb genoten van de potjes multiplayer die ik gespeeld heb.

Mijn enige klacht zijn toch wel die verdomde loadouts. Ik gebruik zelf alleen maar sprint, maar mijn tegenstanders gebruiken alleen maar jetpacks of armor lock. Vooral op die open map met veel gangetjes (de naam ontschiet mij even) is het irritant als je tegen een team jetpack gebruikers moet. Overal vliegen ze heen als randdebielen, en sprayen hun AR's alsof hun leven ervan af hangt. Ze zijn makkelijk te killen van een afstand, maar van dichtbij wordt het toch een stuk lastiger.

Armor lock spreekt voor zichzelf, dat is gewoon cheap om te gebruiken bij team slayer imo. Het is een super idee voor Invasion, waar ze met tanks op je schieten enzo, maar in slayer heeft het naar mijn mening gewoon geen plaats.

Desalniettemin, het blijft Bungie, dus er is voor ieder wat wils :D. Ik speel gewoon lekker mijn potjes Classic Slayer of Slayer Pro (hoewel ik Pro niet zo heel leuk vind, omdat je niet met een Magnum spawnt :p)

De Campaign ben ik hééééél benieuwd naar, maar ik had niet genoeg tijd om me er in te verdiepen vandaag, dus morgen ga ik hopelijk een heel eind komen. Solo Legendary, bitches :cool:

Ben blij dat ze daar een achievement aan hebben vastgemaakt. Ik heb alle Halo delen solo uitgespeeld op Legendary, en nu word ik er eindelijk eens voor beloond :).

Is er trouwens al iemand die hem uit heeft op Legendary? Zo ja, is het moeilijker of makkelijker dan Halo 3?

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  6. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo reach net geïnstalleerd op mijn harde schijf, maar als ik hem wil spelen nu zegt hij: Please insert halo reach game disk.

snapt iemand dit?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je hebt uiteraard wel je disc nog nodig, anders kun je hem aan al je vrienden geven 8).

8. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje voor de snelle reactie.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Je bedoelt de Recon helmet token? Nope, niet gehad. Heb al een mailtje gestuurd!

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Heb het ook even bekeken....

Ik ging naar Forge mode toe, dan bij game type druk ik op A, in het volgende scherm drukte ik B en dan kan je New custom search kiezen, dan kun je kiezen uit gamertag search of filtered. Maar bij filtered kan ik nog geen nieuwe maps vinden. Eigenlijk redelijk logisch ook...game is echt nog maar net uit ook.

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Saturn Zaandam is helemaal uitverkocht. Vriend van me stond er net :p

12. Serden

Serden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neen

13. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de button lay-out op Recon staan, dat komt omdat ik de besturing van Halo 3 wil behouden, en Bumper Jumper heb ik nooit aan kunnen wennen8) Maar met Recon is alles hetzelfde, behalve dat je je equipment nu niet met X maar met LB inzet. En andersom, dat je dus je grenade-types nu met X verwisseld ipv LB. Snap je het nog?:):

14. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus geen skilllevels meer? Of wordt je wel op credits ingedeeld o.i.d?

15. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of je kunt bestellen bij saturn...
    ik heb dat gevraagd maar niet echt antwoord op mijn vraag gekregen @_@

Goedenavond Lindsey.

Helaas zijn wij momenteel, door het grote succes, door onze voorraad heen.
    Hierdoor hebben wij een lijst gemaakt met reserveringen. Ik heb bij deze uw naam erop gezet.
    De verwachting is dat Halo aanstaande donderdag weer in huis is. Er wordt er 1 voor u apart gehouden en u zal worden gebeld door mij of een van mijn collegas. Mocht u uw naam van de lijst willen halen dan hoor ik dat graag.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Robert Beuman
    Verkoopleider Entertainment
    Saturn Zaandam

LOL

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    Kwam om 11u, lagen er nog superveel. 29 ballen voor reach, zo moet het zijn. :D
    maar..Wtf..is die BLUR?!?!
    OMFMGGGG.
    @ smisser: wat is je probleem? hij geeft gewoon antwoord, en je krijgt m do voor 29eu?

17. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat ik geen 162 km wil rijden :p en dat is alleen de heenweg :mad:

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Die Limited Edition verpakking is echt ziek. Superveel detail en alles.

Ben nog weinig aan spelen toegekomen though, straks ff doen.

19. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ze ge-emailt?
    Zoja, wat is het email adres?

Want dan wil ook wel op die lijst, als ik zaterdag ga.
    Dan ga ik niet voor niets naar Zaandam :)

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik zal het morgen wel eens even wat beter bekijken, ik had vandaag helaas niet zoveel tijd :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina