[Halo Reach] Forge World

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NeonovA, 13 sep 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Idd ik kwam er net achter toen ik op pause drukte, maar je lijtk objecten niet te kunnen copyen en das echt jammer. Ik ben met een brug bezig nu en ipv copy & paste moet je het de hele tijd uit een menu kiezen.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik meende me vaag te herinneren dat het wel kon. Even opzoeken.

3. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt zeker een grapje?
    Kan je echt serieus een map maken met halo reach @_@?

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja. Dat kon met Halo 3 ook al.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit snap ik niet helemaal, ik heb nog genoeg geld in de editor voor objecten. Ik heb bij 'building blocks' block 1x1 een stuk of 10x geplaatst...en nu kan ik er geen meer van plaatsen. Maar ook de andere objecten in 'building blocks' kan ik niet meer neerzetten nu.

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0

Ja sommige objecten zijn verbonden aan een groep. Gebruik je er 1 uit die groep dan gaat dat van het totaal van de hele groep af. Beetje een rare manier maar op een gegeven moment went het wel. In halo 3 had elk object gewoon een eigen totaal. je kon gewoon 10 blokken of 10 muren neerzetten en dan waren ze op. Het vervelende hieraan was, was dat je soms helemaal geen muren wou gebruiken en dat je liever 20 blokken had en 0 muren. Vandaar nu zo'n totaal limiet.

Ik geloof dat dat wel moet kunnen maar zeker weten doe ik het niet. Soms lijkt het in de eerste instantie niet te kunnen maar door creatief te denken kan het opeens wel. Zo had iemand ooit in halo 3 een werkende lopende band gemaakt met startknop terwijl er helemaal geen bewegende delen in forge objecten zitten. (http://www.forgehub.com/forum/competitive-maps/7581-pallet-parade.html)

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks. Ik heb nu iets in elkaar geflanst en hebt er ook nieuwe capture the flag punten neergezet, maar hoe krijg ik dit nu werkende? Als ik gewoon rondloop in de map zie ik geen vlaggen. En in het boekje staat dat ik de map kan checken via custom match,maar ik zie mijn map er niet tussen .

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Vond Forge in Halo 3 gewoon een beperkte map editor. De Map Editors in bijv. Far Cry Instincts of Far Cry 2 zijn echt baas.
    Reach is nu wat uitgebreider, maar heb verder absoluut geen tijd of zin om daar veel tijd in te steken.

9. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Reach nu meer opties bevat dan Far cry op het gebied van gamemodes maken. Op het gebied van het ontwerpen van omgevingen is Far Cry idd een stuk beter.

Heb je je map wel opgeslagen voordat je Forge verliet en een custom game wou opstarten?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee het is nu wel gelukt, ik had de map eerst een vreemde naam gegeven en toen zag ik hem niet, nu noemde ik de map gewoon Asylum2 en hij stond er gelijk. Nu heb ik een ander klein probleempje....

Ik heb in een map nieuwe flag stand en poles neergezet, voor red en blue teams. Dus ik save de map en ga naar custom match en wil de map checken maar er staat 'This map variant is not compatible with this game variant' De flag stand en poles die er standaard inzaten heb ik uiteraard verwijderd.

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb je de rules van de game weer terug gezet op ctf?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, dat moest ik inderdaad bij advanced options doen, daar had ik over heen gekeken. Je kunt leuke shit uithalen met Forge zeg, tjonge.

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Woei wtf!!! Heb een looping gemaakt waar je met je mongoose door heen kan sjeesen!!! Post snel een picture als hij er een beetje meer aantrekkelijk uit ziet ^^.

14. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mancannons erin gezet? Dan ga je nog veel harder :9

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    wtf ik snap der geen niks van heb alleen ff met die voetbal lopen kutten :p

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Mancannons ben ik nog niet eens tegen gekomen. Ga ik dus wel even proberen! Goed idee!!

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    kan je mischien ff uitleggen hoe je dat allemaal doet want ik kan alleen maar bestaande mappen gebruiken en moet geld betalen voor dingen :eek:

what am i doing wrong ?_0/

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zijn er ook mensen die zin hebben om een keer een map te testen? Ik heb een Invasion map gemaakt op Forge World. Met z'n 2en of 4en is dat niet goed te testen. Opzet is als volgt:

Fase 1: Speelt zich af in de Canyon. Spartans vallen aan en spawnen op het strand met invis en sniper. Elites spawnen in de basis met evade en een sword. Bedoeling is dat de Spartans de basis in sluipen en een territorie overnemen.

Fase 2: Als dat gebeurd is spawnen er in de garage 3 warthogs en 2 mongooses. De Spartans moeten als een convoy de volgende basis binnen dringen en één van de voertuigen als autobom gebruiken.

Fase 3: Speelt zich aan de andere kant van Forge World af. Vooral veel Falcons en Banshees, maar je kan ook te voet via teleporters overal komen. Hier moet je de core zien te stelen om te winnen.

Zal van de week ff screenshots posten.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zoek via forge bij custom search naar maps, maar hij kan nog steeds niets vinden, klopt dit? Of zoek ik verkeerd? Ik zie wel heel veel Game types die je kunt downloaden, maar als ik dan download doe krijg ik een error. Jullie ook?

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  20. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk om te testen :) Gamertag: X0I (hoodletters x, nul, hoofletter i)

Deel Deze Pagina