Hallo iedereen!!\o/ Ik ben al een tijdje aant zoeken voor een politie game. Zoiets als GTA zegmaar, maar dan de kant van de politie. Ik heb weleens True Crime gespeelt, maar das toch iets te onrealistisch. Dus, wie weet een leuke politie game??!! Die er ook nog een beetje leuk uitziet Zeg het mij!!!! groetjeeeessssss
SWAT 1 en 2 vond ik vroeger zo vet snipers opstellen buiten een kantoor, onderhandelen met de gijzelaars, flashbangs gooien in een kamer, etc.
Is ook een complete flop geworden. Ik houd het maar op Swat 4 voor mijn dosis politietactiek. Alhoewel... Om nou overal naar binnen te lopen met een pepper gun (of wat dan ook... In ieder geval die paintball gun die pepper balls schoot) lijkt me ook niet echt fantastisch
dankuuu, voor alle reacties. maar jullie kennen dus niet egt een free roam game?? alleen maar shooters dus?? want swat 4 heb ik al gespeeld
Gta San Andreas maar dan online. Ga naar de server ls-rp. Dat is een roleplaying server die fucking hardcore is en best ever. Ik speel daar echt mega vaak en ben daar dus ook politie. Je moet wel enige moeite erin steken om erbij te komen. Je moet dus een verhaal maken, je ventrillo test halen + roleplay test. Dan ga je naar een academy en daar krijg je een examen over. Als je dat allemaal haalt, zit je bij de politie en dat is gewoon een simulatie en echt heel realistisch. Je kunt natuurlijk ook gewoon een gangster ofzo zijn op die server, ook super vet
Valt ook wel mee xD En ja idd, ik speelde de trial van APB en het beviel me echt wel.. Alleen het is gewoon klein eigenlijk.. te klein