... idd, hoe moeilijk is het om een demo op tijd er op te zetten. Is dus nog steeds niet te downloaden
Guitar Hero®: Warriors of Rock Demo Bestandsgrootte: 707 MB R.U.S.E. Demo Bestandsgrootte: 878 MB
Guitar Hero wel, RUSE niet. (tenminste, bij RUSE staat niet aangegeven dat het Gold only zou zijn... Kan het niet testen aangezien ik zelf wel gewoon Gold heb. )
Ruse gooit je meteen van Live af, nou jaaaaaaaaa zeg, idiooooot man. Zodra je de demo quit, ben je weer connected, hilarisch!
Ik kan die demo van PES 2011 niet downloaden. Moet een redeem code invoeren, terwijl ik gewoon een Gold-abonnement heb. Hoe kan dat?
Ik kan FIFA 11 nog niet downloaden. Zie hem als ik op de Xbox zit nog nergens staan, en als ik via de site download krijg ik dit: Je kunt deze content niet aanschaffen via Xbox LIVE Web Marketplace omdat je console niet beschikt over de nieuwste Xbox LIVE-update. Meld je met je console aan bij Xbox LIVE voordat je content aanschaft op Web Marketplace. Terwijl ik gewoon LIVE Gold heb..
Ik heb inmiddels een nieuwe GT gemaakt. Mijn settings klopten voor geen meter. Nu kan ik wel downloaden!