Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingjustice

    kingjustice Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al dat play as goalkeeper in de arena geprobeerd? Wel grappig opzich, maar ik heb niet het gevoel dat je ook echt zelf staat te keepen. Zolang je op de goede positie blijft (wordt aangegeven) duikt de doelman vanzelf bij een schot.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Klinkt in ieder geval erg goed, kan niet wachten om er vanavond mee aan de slag te gaan...
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb mijn eerste potje fifa ofline gespeeld!

    Vind het prima spelen grafisch is het minder mooi(schaduw effecten enz enz)
    T voelt erg fifa aan oke de besturing luisterd erg nauwkeurig. ik moet nog wat potjes meer gespeeld hebben om overtuigd te raken. Voorlopig vind ik pes 11 nog even iets leuker. het geeft mij het gevoel dat jij met het spel bezig bent.. bij fifa heb ik dat nog niet kunnen ontdekken .. ja ja t is pas 1 potje wat ik heb gedaan! ;)
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Demo van Fifa is grafisch ieder jaar minder, dan de final game. Op één of andere manier krijgen ze het bij ea niet voor elkaar om hetzelfde niveau te halen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Doen ze om de bestandsgrootte te beperken.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat viel mij ook op in de loop van de jaren. De demo was grafisch nooit echt top, maar de retailversie zag er altijd wel top uit. Zal nu ook wel zo zijn, dan laat ik die opmerking achterwege als ik straks de demo heb gespeeld.
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zitten er nou wel spelers/staff op de bank? Vond dat vorig jaar (en voorgaande jaren) zo nep!
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    of juist wel :)
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Omfg Arsenal speelt echt lekker <3
     
  10. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Van der vaart speelt echt goed! elke game man of the match haha!
    Wat me wel opvalt is dat je als je hands aanzet je heel snel penalty kan krijgen. Je schiet hem best vaak tegen de arm van de computer aan:D
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hands? Vette shit!
     
  12. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook echt heel tevreden(A)
    alleen wel jammer had gister dat arsenal vrijgespeeld voor de demo maar kan het nu nergens terug vinden:eek:
    dat pro passing is echt gaaf! net chelsea-barcelona drogba met een geweldige snoekduik:D
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Begreep in enkele reviews dat ze de optie van hands al vrij snel hadden uitgezet. Bal kwam gewoon te vaak tegen de armen aan, waardoor er te pas en te onpas een penalty werd gegeven. Hoop dat dit nog een beetje wordt aangepast wordt, zodat dit niet meer het geval is.

    Wel gaaf dat de optie er inzit...
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb gelijk allebei de demo's gespeeld met een vriend, we zijn er allebei van overtuigd dat PES flinke stappen vooruit heeft gemaakt, maar dat het dit jaar FIFA nog niet gaat verslaan. Vooral de slidings en de aannames in de lucht zijn met FIFA zijn geniaal. Met zijn tweeen in de arena kloten, ene keeper en de andere speler, kan trouwens ook vermakelijk zijn!

    Als je recht voor de keeper staan op gevoel een voorzet geven, dat is de nieuwe makkelijke lob... Je kan de AI trouwens ook op de moeilijkste stand zetten bij "spelinstelling", namelijk op Legendary.

    Klopt:), maar vind Chelsea nog net wat beter spelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar potten gespeeld met Real Madrid tegen Leverkusen op Legendary en het bevalt me heel erg goed !

    Dingen die me meteen opvielen:

    - Veel nieuwe animaties met passen, schieten en ook verdedigend met slidings.
    - Veel meer 'gevechten' om de bal, keiharde fysieke duels.
    - Passen heeft een realistischere snelheid gekregen, pro passing werkt goed voor zover ik dat nu kan zeggen.
    - CPU AI is enorm verbeterd, nu kan ik eindelijk met plezier tegen de CPU spelen.. ze doen nu ook tricks/feints waar ik blij mee ben
    - Je kan hands aanzetten, heb al een penal gekregen door een duidelijke aangeschoten hands :p
    - Nieuwe tricks/feints ? Zie het filmpje.. misschien hebben ze de animaties van sommige tricks aangepast want op deze manier had ik deze trick nog niet gezien.. ik vind hem lekker :)
    - keepers zijn iets beter volgens mij, nog niet veel van gezien..
    - veel kleine dingen zoals commentator die ook naam van de scheidsrechter noemt, opkomst spelers, meer statistieken in beeld tijdens match, wissels zijn anders etc.
    - Voordeelregel wordt veel beter toegepast.
    - Schieten is ook beter volgens mij, nog niet veel van afstand geschoten..
    - Personaliy+ laat zich al zien met C. Ronaldo bijvoorbeeld, zijn versnellingen zijn heerlijk met rechterstick.

     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wow! Ben echt positief verrast :D

    Ik vind het vooral een hele fijne en vrije feel hebben. De spelers reageren heel snel en de fysieke duels zijn inderdaad een genot. Jammer alleen dat ik nog geen goal heb kunnen maken :+

    Ik verwachtte een leuk spel, maar niet zo goed als dit! :D
    Nu wil ik echt dat het 30 september is :)
     
  17. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zitten spelers op de reserve bank
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben toch benieuwd naar de demo! Na het werk direct even downloaden.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Klinkt erg goed! *download nu :D
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    als je een fake shot naar voren (de richting die je al oploopt) doet en je houdt LT ingedrukt dan deed hij bij Fifa 10 gewoon fake shot naar voren en nu doet hij wel speciale :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina