Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je in de arena mode op select drukt en dan select sides drukt kan je ook goalkeeper zijn in de arena _O_
     
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Was in WorldCup ook al. Als je dit doet terwijl je linkerpookje tegen de looprichting inhoudt doe je een Fake Rabona:+
     
  3. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    dan moet je ff een wedstrijd spelen dan op start en dan bij settings en dan xbox 360 controller en dan bij save assistance dat staat bij jou nog op automatisch dit kan je op semi of zelfs manual zetten dan moet je helemaal zelf duiken

    of bij arena mode select sides en dan op y controller settings daar kan je het ook instellen
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  4. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb geen gold meer, is het mogelijk om het spel te downloaden en te branden ? Of kan ik het ook downloaden met een 48 uur trial?
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat 1e wel, 2e niet.
     
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Enig idee waar dat kan?
     
  7. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Arsenal speelt inderdaad zeer lekker! En wat een grappige celebrations heb je haha Had net dat van Persie met ze billen aan het schudden was en dat er iemand over hem heen dook! WTF! hahaha
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de demo gespeeld van PES maar gaat Fifa dit jaar geen concurrentie geven. Ik vind de passing sloom en de gameplay gewoon niet lekker. Ze zijn wel vooruit gegaan. Over de demo fifa11 had ik het al gehad (tevreden)

    Ik denk wel dat er een aantal Pessers over gaan stappen ;) want het duurt echt te lang met PES.
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluid als de bal de paal of lat raakt is wel echt lelijk imo. Alsof je een kartonnen doos raakt.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.840
    Leuk Bevonden:
    2.046
    Geluid is idd erg lelijk, en sowieso vind ik de gameplay er niet op vooruit gegaan sinds WC2010. Wat mij betreft hadden ze niets hoeven te veranderen aan de gameplay van WC.

    Demo valt een beetje tegen. Wel een stuk beter dan de PES-demo, maar er zijn gewoon teveel zaken waar ik me aan erger. Die passing lijkt wel alsof ze expres erin hebben geprogrammeerd dat ze gewoon een quota hebben met passes die niet aankomen, maar als ik rustig een bal opzij afleg voor de goal voor een inkomende speler, dan wil ik wel gewoon dat die normaal aankomt, en niet opeens achterlijk uit de buurt gaat...
    Was niet eens een one-touch pass ofzo. Alle rust om een goede pass te geven, en dan eindigt zo'n bal over de achterlijn. Tja, dat kan niet wat mij betreft. Dat heeft niets met 'realisme' te maken, maar gewoon met een beslissing van de programmeurs om het 'moeilijker' te maken door de besturing wisselvalig te maken.

    Daarnaast al vaker vermeld, maar de hoge lob/stift had er gewoon in moeten blijven zitten. Het is volstrekt ongeloofwaardig en onrealistisch dat als je 1-op-1 met de keeper komt zonder veel druk van tegenstanders, dat je dan niet normaal zou kunnen stiften.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk eerder dat er nu meer pessers teruggaan dan nu met dit deel pas overstappen. Degene die PES niks meer vonden waren namelijk allang overgestapt. PES 2011 is een hele dikke verbetering t.o.v. PES 2010, de algemene tendens onder de PES gamers is dat er toch een aantal oudgedienden overwegen om weer terug te gaan.
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ben een PES-Speler, altijd geweest. Weleens fifa geprobeerd maar daar heb ik niet echt plezier aan gehad. De demo van Fifa 11 gedownload en na 1 wedstrijdje weer op de PES demo overgestapt. Mijn neef zweert bij fifa en ik bij PES maar we gaan elkaar niet proberen te overtuigen welke nou het beste is want dat is in mijn ogen zinloos. Geniet je van Fifa dan geniet je van fifa, geniet je van PES dan geniet je van PES, in mijn ogen zeer simpel.
     
  13. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de fifa demo gespeeld en ik ben positief verrast!
    Naast de demo-foutjes kun je zien wat een top spel het gaat worden. Echt weer een grote stap vooruit, zeker de AI van de tegenstander. Ge-wel-dig.

    Het feit dat er nog wat rare bugs inzitten, de graphics lelijk zijn en de framerate nog niet klopt komt doordat het een demo is van de Gamescom en doordat ze de file zo klein mogelijk willen hebben.
     
  14. MarkyDV

    MarkyDV Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Details van de voetbalschoenen zijn nu ook belangrijk, wel alles in fluoriserende kleurtjes natuurlijk :). Zijn die replays nou wat langer in dit deel. Zo hinderlijk als je een onwijs mooie aanzet naar een goal heb en je moet weer naar je menu om een beetje normale replay te zien....
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Tja... wat kan ik zeggen, 2 potjes gespeeld en het voelt gewoon heel anders aan.
    Heel veel makkelijke passen komen gewoon niet aan...
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Veel meningen gelezen en PES schijnt beter geworden te zijn maar nog steeds diep in de schaduw van Fifa'11.. wie had dat ooit gedacht 6 jaar geleden??!!
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Voor mij dit jaar geen FIFA vrees ik. Net de PES demo gespeeld en die heeft mij meer verrast dan FIFA. Het zelf keepen is een leuke feature, maar vind het een te kleine vernieuwing om een nieuwe FIFA te kopen!
     
  18. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf dat je na de wedstrijd nog bepaalde momenten kunt terugkijken en evt. nog kunt uploaden.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je bij PES eigenlijk leaderboards van je eigen land e.d. ??
    Vroegâhh had je altijd bepaalde score maar niet echt leaderboards. Als je tussen 650 - 700 zat, zat je dan in divisie 1 oid.. maar geen idee hoeveelste je stond je eigen land laat staan van de wereld.
     
  20. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel nog aan scoren toe gekomen?:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina