Mjah, leuk... maar ik wil gewoon dat mijn passen aankomen wanneer het over 5 meter is, en dat mijn schoten gewoon op doel gericht zijn ipv richting cornervlag, wanneer ik zonder onder druk te staan schiet...
Zojuist de demo weer even een paar keer gespeeld, en ik vind het echt heel erg tegenvallen vergeleken met WC2010...
Zo zonde
Wat ik ook klote vind is bijvoorbeeld de harde vrije trap. Die neem ik dan met Alex, timing allemaal goed enzo, en ipv dat het dan gewoon een streep is, is het nog steeds een matig 'zacht' kutschot zonder kracht of whatever.
In PES5 kon ik dat soort vrije trappen er dan van 40+ meter keihard inrossen, maar dan gaat het me er niet eens om dat ze erin vlogen, maar gewoon dat het net zoals in het echt ECHT een streep was...
Het schieten en de vrije trappen missen gewoon het 'gevoel'. En de passing is volkomen verneukt.
Om over de AI bij de penalties nog maar te zwijgen. Dat is natuurlijk helemaal dieptriest. Speel je tegen Real Madrid en dan schiet de AI gewoon alles naast of over ...
Tja, oftewel het hele penaltygebeuren is dus weer volkomen verneukt
Klik om te vergroten...