Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1x. :+
    Kapte een verdediger mooi uit en scoorde. :cool:
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ? :confused:

    Ik dacht dat iedereen er wel uit was hier. Fifa gaat niet met grote sprongen vooruit, dat kan ook niet omdat ze een bijna complete footie hebben.

    @Ferron: passen komen wel aan als je ze de exacte snelheid en richting mee geeft. 2 pingpongetjes komen nog wel aan, daarna ben je zelf aan de beurt, super realistisch wat mij betreft
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe bedoel je 2 komen nog wel aan?
     
  4. Munnie

    Munnie Guest

    Zie net pas dat de demo uit is. :D
    Dacht dat ie morgen pas kwam..
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    2 passjes met (A) komen vrij snel en makkelijk aan maar daarna moet je creatiever je passjes gaan uitvoeren, althans dat gevoel heb ik na het spelen van de demo. Vind ik een verbetering, sommige pingpongen van de verdediging naar de aanval. Achterin kun je dus wel 2 passjes doen maar om het middenveld te bereiken en de spitsen moet je gedoseerd kunnen overspelen
     
  6. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Passen, wat is dat? Lekker pingelen met die bal natuurlijk:+
     
  7. Munnie

    Munnie Guest

    Maar ehmm, wie kan me wat vertellen over de demo?
    Hoelang duurt een wedstrijdje bijvoorbeeld?
    En welke teams?
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu even de Fifa demo aan het downloaden. Ben erg benieuwd
     
  9. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.840
    Leuk Bevonden:
    2.046
    Mjah, leuk... maar ik wil gewoon dat mijn passen aankomen wanneer het over 5 meter is, en dat mijn schoten gewoon op doel gericht zijn ipv richting cornervlag, wanneer ik zonder onder druk te staan schiet...

    Zojuist de demo weer even een paar keer gespeeld, en ik vind het echt heel erg tegenvallen vergeleken met WC2010... =(

    Zo zonde :'-(

    Wat ik ook klote vind is bijvoorbeeld de harde vrije trap. Die neem ik dan met Alex, timing allemaal goed enzo, en ipv dat het dan gewoon een streep is, is het nog steeds een matig 'zacht' kutschot zonder kracht of whatever.

    In PES5 kon ik dat soort vrije trappen er dan van 40+ meter keihard inrossen, maar dan gaat het me er niet eens om dat ze erin vlogen, maar gewoon dat het net zoals in het echt ECHT een streep was...

    Het schieten en de vrije trappen missen gewoon het 'gevoel'. En de passing is volkomen verneukt.

    Om over de AI bij de penalties nog maar te zwijgen. Dat is natuurlijk helemaal dieptriest. Speel je tegen Real Madrid en dan schiet de AI gewoon alles naast of over ... =(:F:
    Tja, oftewel het hele penaltygebeuren is dus weer volkomen verneukt
     
  11. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    mij passen komen gewoon aan over 5m, weet niet wat jij aan het doen ben ;)
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Katti, eventjes 1 opmerking erover. Voor mij maakt het niet uit wie wat kiest maar je raakt niet zo snel aan pes gewent en andersom ook niet. Toen ik op fifa08 overstapte vond ik het ook niks. Toen fifa09 begon ik het pas leuk te vinden na een maand ofzo omdat je alles wilt doen op de manier dat je gewend ben en dat gaat gewoon niet. Als je echt wil testen lukt dat niet door 2 wedstrijdjes te proberen. Begrijp best dat je voor fifa gaat omdat het een goed spel is, maar je kan nog weinig zeggen over pes na 2 wedstrijden!
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net even ook de PES demo gespeeld...

    Wow, wat vind ik PES kut merk ik nu, vind het echt helemaal niks. :+
    De keuze voor de komende jaren blijft dus... FIFA.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.840
    Leuk Bevonden:
    2.046
    Ow, normale passen komen ook wel aan, alleen op beslissende momenten wil een pass die gewoon 'easy' zou moeten zijn, nog wel eens niet aankomen, en dat vind ik belachelijk.
     
  15. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Oke beide demo's gedownload en gespeeld!

    Mijn conclusie:

    PES11 Gaat de goede kant op maar heeft meer tijd nodig om te kunnen tippen aan fifa.

    FIFA 11 bewijst ook dit jaar weer DE footie van het jaar te gaan worden! \o/

    nee dit is geen fanboy gedrag maar puur mijn mening die ik baseer op mijn gameplay ervaring van beide demo's.
     
  16. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt echt lekker _O_

    Gaf de tegenstander een hoge voorzet vlak voor mijn doel, verander ik ineens in mijn keeper ipv een verdediger, dat was even wennen dus de bal lag meteen achter me in het doel :)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PS3 demo aan het downloaden. Ben benieuwd.
     
  18. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij gewoon een noob :+
    Als je niet eens weet hoe je harde vrije trappen moet nemen met effect.... Ik heb net bij Pes een vrije trap tegen gekregen en die bal dwarrelde 5 seconden in de lucht waarna de keeper hem wegstompt in de voeten van messi.... Echt die keeper bij Pes is een ramp, alleen daarvoor zou ik het spel al niet kopen. Hopen dat ze dat even aanpassen!!!

    Als we dan toch aan het bashen zijn (?). Ik vind de verdediging ook echt kut lopen bij PES, lijkt wel of ze express van de aanvallers weglopen. Ook de paasjes zijn te automatisch.. Wanneer ik wil steken MOET die paass altijd tussen twee tegenstanders door gaan.

    De vrijheid bij fifa is gewoon veeeeeelen malen groter en er zitten niet van die gekke fouten in..
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh waarom doen die online replays het nog niet. Wilde even een mooie goal van Walcott delen :9
     
  20. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    dit topic gaat toch over Fifa?

    Maak anders een Fifa vs. Pes topic, dan hoef ik dat overloze gezwam niet aan te horen }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina