Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij vraagt FIFA vs PES, niet Xbox vs PS3! :+

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees overal dat de xbox versie grafisch een stuk beter is dan de PS3.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Ik vind het belachelijk dat die lokalisatie gewoon automatisch opgedrongen wordt. Ik zit daar helemaal niet op te wachten, maar heb het ook nergens kunnen instellen dat het gewoon in het engels is.

Dikke FAAL dus weer =(

Anyway, demo gespeeld, maar nog niet onder de indruk. vond het niet moeilijk trouwens, want op het hoogste niveau was ik gewoon beter en won ik ook, maar het 'klikt' gewoon nog niet helemaal, die 'klik' die er destijds wel was met PES5. En dat achterlijke filmpje op het einde helpt ook niet echt mee.

Ik ben trouwens ook nog niet echt onder de indruk van de FIFA-demo, mede omdat ze die hoge stift/lob eruit hebben gehaald, en het allemaal iets 'lomper' aanvoelt dan WC2010...

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha...jij bent de eerste die dit zegt.Ik kom alleen maar tegenovergestelde reactie tegen op het web.Dat de Xbox versie scherper is en de kleuren echter.
    En het stroperige die een lage pass op de ps3 heeft,is niet aanwezig op de Xbox...maar dit is allemaal puur wat andere zeggen,want ik heb geen PS3!

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net even de PES demo gespeeld. Denk dat ik dit jaar voor PES ga. Vind de FIFA demo niet zo lekker aanvoelen en denk dat PES een stuk vernieuwender is geworden! Vooral met al die nieuwe features! Ook erg vet in dat filmpje erna, die content met je eigen spelers/stadion bouwen etc:)! Gameplay is wel weer erg wennen na 2 jaar FIFA maar denk dat dit weer een nieuwe PES wordt!:)

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha,min eerste goal tegen bij fifa demo was echt een mooie stift/Lob van onze grote vriend Drogba!!

7. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    De xbox 360 versie is echt veel scherper dan de PS3 versie. Ik heb beide gespeeld en bij de PS3 versie had ik het idee dat het er " korrelig " uit zag. Wat ik er mee bedoel is als je een replay afspeelt is het mooi maar als je de wedstrijd speelt dan ziet het er " korrelig " uit. Zelf vind ik ook dat de xbox 360 versie fijner speelt. Ik begin nu wel te twijfelen want ga je voor de betere option file ( PS3 ) of in mijn ogen soepelere gameplay/scherpere graphics.

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  8. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    fijne info. Ga zo zelf ook ff checken. Overigens, de vraag was Han of je Fifa al met Pes had vergeleken :)

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Hmmm, dat klinkt alsof ik ook moet gaan twijfelen :mad: Neeuh, ik ga wel voor de PS3 versie. Zolang ik de 360 versie dan maar niet speel, dan weet ik ook het verschil niet :+

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Iedereen kan dat wel zeggen, maar ik heb het niet gezegd ;) Die losse potjes zijn leuk, maar als ik straks met wat slechtere teams en wat uitgebreidere tactieken bezig ben (wat ik leuker vind dan zomaar met de beste teams spelen) heb ik meer het idee of het echt lekker werkt allemaal. Bovendien gaat het me het meest om 2 tegen 2 offline aangezien ik dat (veel te) vaak doe met vrienden :)

Met sommige acties en goals had ik wel het echte euforische gevoel dat bij de oude PES ook vaak voelde.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Straks eerst even Fifa spelen en dan de PES demo spelen. Het hangt van de demo's af welke ik ga pre-orderen, dus ben erg benieuwd

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Demo gespeeld en aangenaam verrast. Speelt allemaal erg lekker en een stuk beter dan het vorige deel. Tactics e.d. moet ik nog goed uitzoeken maar dat doe ik wel in de volledige versie.

Vind de keepers toch wel weer tegenvallen. Ballen worden vaak in de eigen 16 verwerkt, welke makkelijk houdbaar (klembaar) zijn.

13. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Oke beide demo's gedownload en gespeeld!

Mijn conclusie:

PES11 Gaat de goede kant op maar heeft meer tijd nodig om te kunnen tippen aan fifa.

FIFA 11 bewijst ook dit jaar weer DE footie van het jaar te gaan worden! \o/

nee dit is geen fanboy gedrag maar puur mijn mening die ik baseer op mijn gameplay ervaring van beide demo's.

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Heeft niets met fanboy gedrag te maken. Fanboy-gedrag is scheldend reageren, omdat iemand zegt dat hij iets beter vindt dan het ander.

Als jij FIFA beter vindt, is dat jouw mening. Prima toch? Ik heb ff een extra Live account aangemaakt en heb dus 1 maand Gold. Ik ben nu PES aant downloaden. Daarna direct de FIFA11 demo. Hoop ze vanavond beide ff te kunnen testen.

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu eens kijken of ik hem kan downloaden. Waarschijnlijk vannacht pas mijn eerste potjes. Moet eerst dartcompetitie gooien. (ook leuk, maar vandaag ff wat minder zin in, ;-) )

16. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Ok jows :thumbs:
    Ik dacht heb geen zin in scheldpartijen dus meld het er maar even bij

Good Luck Tonight! \o/

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb de PES2011 demo gedownload en vind hem, na het spelen van FIFA11 toch tegenvallen. Het tikken daarentegen is wel een pluspunt, maar niet meer dan dat. De bal "voelt" nog steeds als een stuk lood en de nadruk ligt dit keer te zwaar op "sterspelers" om een verschil te maken. Grafisch laat PES2011 het ook afweten t.o.v zijn tegenhanger.

Hoe dan ook, het is wel een enorme verbetering t.o.v van PES10.

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Toch nog een paar keer de demo geprobeerd, en moet zeggen dat het gevoel wel begint te groeien bij mij, mede ook omdat de FIFA11 demo me zwaar tegenvalt....

Wel ongelooflijk kut dat de demo afsluit met zo'n idioot filmpje dat je niet kunt doordrukken. Van dat soort onzin wordt je echt gek. Ik begrijp ook niet wat voor ongelooflijke idioot je moet zijn wil je zoiets in je demo stoppen :F:

Ik hoop ook dat bij de uiteindelijke versie je gewoon normaal engels kunt kiezen voor de menu's enzo. Die nederlandse zooi is niets.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Damn PES overkill! 8)

Ben nu nog bezig met m'n Slim aan het installeren. Daarna ff een maandje gold en downloaden die hap.
    Kan echt NIET wachten :D

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben hem aan het downloaden, schiet alleen niet zo erg op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina