Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Das echt niet normaal he. Duurt gewoon fucking lang voordat hij is binnen is.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Tot dusver de 'geloofwaardigheid' van PES: Ik scoor zojuist met Busquets met een vliegende volley (zo horizontaal in de lucht hangend) vanaf 25-30 meter in de kruizing...(!) :N

Heel leuk natuurlijk, maar als dat al in het 4de of 5de potje gebeurt, dan hou ik mijn hart vast :N

Je kunt niet saven of uploaden zeker!? Zie het in ieder geval niet staan, en ik vermoed dat het straks in de uiteindelijke game met X moet gebeuren... aangezien daar nu niets bijstaat...

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Nee dan kan je idd beter FIFA spelen, akka's maken met Pique!

4. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Net ff die demos van Fifa en PES gespeeld. Nou Fifa is 1000x beter wat een kut spel is PES zeg ongelooflijk!

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat niet kan :+

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253

Oke, nuttig dat je er ook bij plaatst waarom

7. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    aahh fijn dat jij jouw mening met ons deelt. Het is in ieder geval een genuanceerde mening.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Pes moet je ook altijd ff inkomen. Dat heb ik altijd. Hoor alleen van mensen die al zeker voor FIFA gaan van te voren dat ze het kut vinden na 1 wedstrijd spelen. Kom op zeg, ze spelen hun hele leven FIFA en dan vind je een andere gameplay niet in 1x goed. Daar moet je in komen. Ik ga hem testen nu want hij is gedownload :)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ach, het was toch al van te voren bekend dat er zekere types waren die PES compleet zouden afzeiken na 1 dag? Had ik nog voorspeld :+.

Gaat wel moeilijk langzaam zeg! 3% :emo:

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Joh, ik vind PES ook gewoon echt niet spelen, en dat betekent niet dat ik PES na meerdere wedstrijden spelen toch leuker ga vinden dan FIFA want dat gebeurd niet.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Ik speel al ISS sinds de SNES, en PES5 is nog steeds mijn favoriete voetbalgame OOIT, maar sinds wanneer was het mogelijk in PES dat je van 30 meter met een vliegende volley in de kruizing scoort!?

Het moet geen Mario Soccer worden natuurlijk.

Vrije trappen bij PES voelen trouwens wel weer prima aan. Dat vind ik wel beter dan bij FIFA, en zoals ik al aangaf, vind ik de demo van FIFA dit jaar vooralsnog ook erg tegenvallen (zie FIFA-topic).

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Dat zeg ik ook nergens 8).
    Alleen is het wel duidelijk dat je het een kans moet geven. Als je daarna alsnog FIFA kiest vind ik het best.

Maar als iemand om 6 uur op de dag al post dat PES ongelofelijk kut is, heb ik het kleine vermoeden dat ie persoon hoogstens 5 potjes heeft gespeeld.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik had het tegen Danny! :+
    Ik heb PES trouwens maar 20 minuten gespeeld. :cool:
    Misschien wil ik gewoon niet zien dat PES beter is dan FIFA, who knows. :cool:

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Het begint toch te groeien nu bij mij....

Ik was er ook zeker van dat ik na FIFA09 en WC2010 weer gewoon voor FIFA11 zou gaan, maar die demo valt me erg tegen om meerdere redenen, en Pro Evo voelt toch sinds jaren weer enigzins 'ouderwets' goed aan.

Behalve dan bovengenoemde ergernis met die idiote volley, want als dat de komende weken nog vaker voorkomt, dan is het snel gedaan met die positiviteit.

Ow ja, de keeper pareert de schoten een beetje te vaak rechtstreeks terug de 16 meter in... dus dat is ook wel iets waar je je al snel aan kunt gaan ergeren.

15. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar potjes gedaan en moet echt HEEL erg wennen.. 8)

Wat ik alleen niet snap is dat er nu een button voor handmatig passen is? Is dit nou dé free-passing optie? Dat zou betekenen dat ik dus voor free passing deze button moet gebruiken. Kan iemand me dit vertellen?? Overigens doet me dat denken aan hoe je met de eerdere delen "vrij" kon passen door het indrukken en richten van de rechter analoge stick... Iets wat ik persoonlijk nooit gebruikte..

Ik ga weer oefenen :+

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.069
    Tuurlijk, maar daar zijn eerste indrukken toch ook voor!? En de ene geeft de game een wat langere kans, en de ander beslist al redelijk snel dat hij gewoon bij FIFA blijft.

Persoonlijk weet ik het ECHT nog niet.

Als ik nu moet kiezen tussen Pro Evo 2010 of FIFA11, dan kies ik World Cup 2010 :+

17. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu iets van 10 potjes Fifa gedaan en van PES een stuk of 5.. Nou echt hoor Fifa is wennen, maar dat PES stelt toch geen ruk voor vergeleken Fifa? Fifa ziet er zoiezo mooier uit speelt lekkerder en is gewoon op alle fronten beter. PES is echt ruk hoor ik hoorde van mensen dat PES dit jaar supergoed zou zijn enzo, dus ik denk ik probeer het nou wat een waste of time zeg.. Ik geef Fifa 11 demo een 8 en Pes 11 demo een 5. PES kan nooit meer tippen aan Fifa.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Nooooooooit meer? :eek:

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Heb iets van 10 wedstrijden gespeeld in de demo en het viel mij zwaar tegen. De game stelt gewoon teleur op veel fronten. Gameplaytechnisch zitten er gewoon nog teveel fouten in. Daarnaast stoor ik me erg aan de ondermaatse animaties van sprintende spelers of spelers aan de bal. Dat ziet er gewoon niet uit. Het is net of ze moeten poepen.

Jammer jammer jammer, want ik wilde graag weer terug naar PES, maar dat gaat dit jaar niet gebeuren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina