Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sta nu pas op 10% , lekker sloom:emo:.

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien over een jaar of 5?

3. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie er al op de Ps3? heb het niet kunnen vinden..

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Zullen we anders het hier gewoon over PES hebben.

Die PES vs FIFA discussie is toch zinloos aangezien geen 1 game het kan winnen van de ander. Ik word er alleen maar moe van als ik gasten hier zie posten 'FIFA is 100x beter'. Ga dat lekker roepen in het FIFA topic ofzo.

5. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Lol je kan het gewoon niet hebben dat Fifa beter is xD Tja als de demos op dezelfde dag uitkomen dan post ik gewoon in allebei mijn mening :D \o/FIFA\o/

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tering, 1 pot gespeeld en afgemaakt door barca met 3-1. Pasen moet je echt inkomen want het werkt gewoon nog niet bij mij. Maar daar is het het 1e potje voor. Gewoon flink oefenen.

7. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal jou nooit begrijpen.
    Eerst doe je hyper over: DoE EeN AkkAA MetT PiQQueEE OpPp FiFFaAA

en nu zeg je dit.

Wil je een wit voetje bij de mods ofzo halen :):

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik heb afgelopen 2 jaar hele tijd geroepen dat FIFA een betere game is als PES, dus dit is nogal gebakken lucht.

9. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:,

Anyways wedstrijdje of 6 gespeeld. 5 1 vs 1 en 1 vs de cpu. Wat kan je soms geweldige aanvallen opzetten zeg \o/. Heerlijk.

T is wel flink wennen met verdedigen. Soms heb ik echt het gevoel dat ze niks staan te doen, maar dat is oefenen. Tot nu toe erg positief. Alleen hoe schieten jullie?

Ik krijg ze maar zelden lekker strak op goal, zoals je dat altijd in de andere pessen kon.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ja dat schieten is niet altijd even realistisch. Als je vrij bent en 2 m voor je niks hebt lopen kun je echt vol schieten!
    Zit nu nog op de PC te spelen, 360 schiet echt niet op :p.

11. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Oke dat kan ik toch niet ruiken?

12. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens is ie er al op de PS3 of niet? Ik kan hem niet vinden maar sommigen zeggen dat ze hem al downloaden...

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Nee, maar het enige wat jij hier zit te roepen is welke game beter is.
    Geef wat voorbeelden aub.

En wat maakt het uit welke game het beste is? Al ben ik compleet de enige op XBW die PES leuk vind (gelukkig niet :p), dat maakt de game toch niet minder? Lijkt wel alsof je iedereen probeert te overtuigen dat FIFA het beste is en daarom iedereen het moet spelen.. Doe gewoon wat je zelf tof vind.

14. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

Wat me tot nu toe echt heel erg irriteert is dat wanneer de tegenpartij in balbezit is, je mannetjes er soms gewoon NIET naar toe lopen. Ze blijven een soort van hangend schaatsen maar komen niet van hun plek. Heb van alles geprobeerd (rennen loslaten en geen enkele andere buttons gebruiken) maar ze bewegen soms gewoon niet naar de man met de bal. Om gek van te worden 8) Zal vast niet aan mn controller liggen... Is dit jullie ook opgevallen?

15. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Linker Trigger indrukken en je kunt handmatig passen...

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, dat was te voorspellen. Vaak nog typjes die je hier bijna nooit ziet. Die komen even over uit het FIFA-topic...

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, zelfde met jullie PES fanboys, dus wat boeit het?

18. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Wat speelt Messi overgens heerlijk zeg. Snel, lekker bewegelijk en toch nog af te stoppen als je er tegen speelt, maar als die gene hem lekker onder de knoppen heeft erg gevaarlijk.

Zo uit de stats vind ik Ibra en Messi wel wat overpowerd. Ook Puyol ten opzichte van Pique. En voor m'n gevoel zijn V. Bommel en zeker te weten Olic enorm underrated.

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha...jij moet het inderdaad bij FIFA houden.Ik had de eerste paar potjes ook nog niet het gevoel...pff ik baalde dat ik niet scoorde en alles verloor.Maar dit is juist weer het oude PES verhaal...tijd instoppen om beter te worden en heel veel tijd om hem te masteren.En dat is zekerbij FIFA niet het geval,FIFA is voor iedereen heel erg toegankelijk.Ik won al mijn 6 potjes van FIFA 11 op moeilijkste difficulty met dikke cijfers,terwijl ik bij PES de eerste 6 potjes eigenlijk kansloos verloor...nu win ik en speel ik gelijk.
    PES is zeker geen kut spel vergeleken met z'n voorgangers.FIFA is gewoon nagenoeg hetzelfde op een paar kleine dingen na.Prima als je daar genoegen mee neemt.Ik zal FIFA ook toch wel weer kopen,maar ik denk dat mijn meeste tijd in PES gaat zitten,daar PES veel interessanter en uitdagender is.FIFA misschien beter en completer,maar ja wat vind je beter?Ik wordt graag uitgedaagd...en dan moet ik bij PES 2011 zijn!

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beticht jij HAN ervan een PES fanboy te zijn?....hahahaha..ik heb HAN het afgelopen jaar echt alleen maar FIFA zien spelen toen hij online was!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina