Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Bobbi Eden de hele competitie-staff van EA 3 uur zou verwennen zouden ze die league er niet in doen, wat ze gelijk hebben.
    Alleen Rusland is de nieuwe competitie.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En helaas zijn 50% van de fifa goals zulke goals..
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom gelijk aanvallen? ik speelde op het hoogste niveau en je kan zo binnendoor bij de back en de computer ook bij mij omdat me back gewoon blijft staan.
     
  4. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de 11 heb ik er maar 1tje zo tegengekregen hoor vandaag, dat ligt gewoon aan je positieispel en heeft dit volledig aan de bestuurder te wijten.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sorry hoor maar je weet net zo goed als ik dat in Fifa 10 enorm veel goals op die manier werden gemaakt (aangezien zoveel mensen counterden doordat het gewoon een van de beste manieren is om te scoren in fifa).
     
  6. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dus jij kan al online met de demo :emo:.

    Hebben ze hier geen negeer lijst want Lincoln10 en Cronaldo7 zijn rete vervelend :emo:.
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat moet je er voor doen om dat Creation Centre via Easportsworld te kunnen gebruiken?
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat je loopt te zeiken op niets en semi pro is niet het hoogst.
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik online speel kneus :): Weer zon type die een stabiele indruk wil maken met een handtekening en een interessante avatar.
     
  10. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeg je dan dat je ze zo niet tegen krijgt? :x. Daar draait het toch om of niet? Online, daar worden dit soort dingen tot in de treure overgedaan.

    En waarom ben jij zo'n type dat bij elk puntje van kritiek gelijk op de kast springt?
     
  11. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde niet op online, en Djonko ook niet, dus ik weet niet wat je zegt.
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn Fifa 11 niet ge-preordered bij een van die winkels..
    Kan ik niet op een andere manier toegang krijgen?
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eruit; Ik koop dit jaar gewoon weer Fifa. Zat heel lang te twijfelen, maar na het spelen van de demo's vind ik Fifa gewoon weer de beste
     
  14. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    okee, speciaal voor jou gaan we de stappen terug.

    stap 1: Rivanov (?) zegt dat er weer standaard goals gemaakt kunnen worden
    stap 2: CRonaldo7 kan dit niet hebben en zegt dat er niet op semi-prof mag worden gespeeld, daarnaast worden er zo ook echte goals gemaakt is zijn verklaring.
    stap 3: Dyonko zegt dat 50% van alle goals in fifa zo gemaakt word. Hierbij bedoelt hij duidelijk de speler tegen speler versie. Althans met de historie van Dyonko op dit forum lijkt me duidelijk dat hij dat bedoelt.
    stap 4: Jij zegt dat het niet zo is omdat je er nog maar 1 zo tegen hebt gehad.
    stap 5: hier kom ik er in en ik hoop dat je dat nog wel kunt ontcijferen

    ergo, de klote standaard goal zit er dus nog in, iets wat volgens Cronaldo 7 enkel en alleen ligt aan het semi-prof niveau en volgens jou niet waar is. Top! :thumbs:
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie het in godsnaam over.. ? Ik speel nou toch al een aantal jaartjes vrij intensief FIFA en ik weet niet eens wat jullie bedoelen met 'standaard goals'.. :confused:
     
  16. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, ik lees alleen de eerste en laatste zinnen van dit forum hier, iedereen hier lult crap dus het zal me allemaal worst wezen.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Klein kind, als ik zeg dat ik op het hoogste niveau speel dan doe ik dat. Maar er mag niks verkeerds gezegd worden over jou geliefde FIFA. Tot nu toe ging alles heel relax en mocht er kritiek geuit worden op FIFA en pes. Maar meneer Ronaldo voelt zich daar weer te goed voor en moet gelijk gaan ouwehoeren.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De manier van het doelpunt maken. Weinig afwisseling in verschillende doelpunten. Je kunt steeds op dezelfde manier scoren.
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin, bij deze noem ik jullie allemaal n00bs.. |:- ik maak zelden dezelfde goals.. misschien moeten sommige mensen hier eens gaan trainen op afronden ofzo..
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gezichten van Arsenal en Chelsea spelers zien er echt zwaar goed uit, zelfs de jeugd ziet er echt uit. Waarom kunnen ze dat niet doen bij een club als Barcelona of Juventus, alleen omdat EA Sport een officiƫle sponsor is van de Premier League zeker, beunhazen. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina