Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik download beide, maar had Fifa eerst. Daar is nog niks van gekomen want het spelen op Fifa is zoals altijd weer fantastisch. Wat een spel zeg :D. Jammer van het korte spelen, maarja wachten tot de 30ste maa r:D
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is het hem juist. De beste spelers in fifa10 maakte vaak dezelfde soort aanvallen omdat die erg effectief waren. Dan hoef je ook niks anders te doen. Bij 11 weet ik niet hoe het gaat omdat het passing systeem wat moeilijker is geworden.
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Daar had ik nu bij Fifa 11 helemaal geen last van!
    Kan zelfs heel moeilijk scoren :+ 3x en dat was op amateur...
     
  4. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    wie dan Bruma niet en dat is hier wel gepost een plaatje waar hij echt leek was dat de pc versie want in de demo heeft hij zo'n standaard face :confused:
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst. Lukt nu allemaal beter bij mij. Je moet jezelf goed in de ruimte lopen om goed te kunnen pasen. :thumbs:
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed gekozen nickname dus.. ;)
     
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand met wie ik kan praten.. die gasten hier doen alles om te winnen en scoren zodra ze een bug oid hebben gevonden, ipv het te vermijden en het een leuke spel te laten maken.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.833
    Leuk Bevonden:
    2.045
    Replays in FIFA zijn nog steeds kut: Je kunt weer verdomd kort opnemen, en nu duurt het uploaden ook al retelang.

    Heb er een vrije trap met Drogba ingewerkt, dus dacht even uploaden, maar nu ben ik dus maar even achter de PC gaan zitten... :emo:

    edit: ow... de 360 is meteen maar helemaal vastgelopen... :emo:
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat trouwens ook een (klein) pluspunt(je) is, is het geluid als de bal op de paal komt. Klinkt nu echt realistisch
     
  10. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    bruma heeft echt gezicht hoor zet hem in de basis in kijk dan maar is ingame
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee wij spelen niet zo, althans ik niet. Maar als je online speelt gaan die gasten proberen altijd zo te scoren en dat is frustrerend. Maar ik zeg niet dat dat in 11 er nu ook in zit, alleen in fifa10 was het niet leuk en jullie ontkennen dat het erin zit.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    moet wel zeggen dat ik zo'n demo als snel heb gezien.. kan niet wachten tot ik online kan gaan
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar het word wel top :thumbs:
     
  14. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    owja sorry vind de demo erg lekker spelen kan ook niet wachten om online te gaan \o/
     
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat?! Dat geluid noem je realistisch? Ik erger me kapot aan dat geluid. Klinkt alsof je een bal tegen een kartonnen doos aan schiet.
    Geluid in 10 en WC is veel beter.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Op de ps3 een week lang met de demo van pes bezig geweest. Zeker vermakelijk en pes is echt met stappen voorruit gegaan. Nu de demo van fifa uit is merk je toch dat fifa meer te bieden heeft en het spelletje beter weet te benaderen. Tenminste zo ervaar ik het, fifa heeft zich verder kunnen ontwikkelen, hierdoor druipt de klasse er van af. Wellicht zullen er bij intensief spelen wat irritatie puntjes opkomen, maar bij welk spel is dat niet. Nu nog hopen dat de duistere krachten online zijn verminderd die vinden dat je bij een 3-0 voorsprong toch nog met 3-4 moet verliezen ;)
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo van fifa 1 x gespeelt en die van pes en raar genoeg vind ik die van pes tot nu toe beter.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja is inderdaad een heel raar kut geluid :+
    Misschien een demo foutje, kan me niet voorstellen dat dat erin zit :9
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het erg lekker aanvoelen, maar tegen de CPU is het geen beginnen aan. Dat constante gekap en gedraai. Het duurt 10 minuten voordat jij eindelijk de bal hebt.
     
  20. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind fifa beter en leuker, maar met pes kan je op de demo gewoon langer spelen. Erger me echt dood aan die 3 minuten. Echt stom!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina